Lowlands 2024

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Ik vermoed dat die ??? wel eentje van deze wordt:
- Tjade
- Carista
- Inneffekt
- Fafi Abdel Nour
- David Vunk

Vunk heeft overigens 18-8 Lowlands al in z'n tourschema staan op Insta, dus die kans is alleen maar groter, maar zou altijd nog Adonis oid kunnen worden. (post van 1 juli met de kat)

David Vunk ging vorige keer tot een uurtje of 12 door op maandagochtend volgens mij, dus dat zal wel gekkenhuis worden haha
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Ik vermoed dat die ??? wel eentje van deze wordt:
- Tjade
- Carista
- Inneffekt
- Fafi Abdel Nour
- David Vunk

Vunk heeft overigens 18-8 Lowlands al in z'n tourschema staan op Insta, dus die kans is alleen maar groter, maar zou altijd nog Adonis oid kunnen worden. (post van 1 juli met de kat)
ik zal hem eens vragen, hebben dezelfde shop :p
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: RichardB en Joris

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Ik sta dit jaar voor het eerst op de campercamping. Weet iemand hoe dat gaat met het doorzoeken van je camper? Lichten ze alles door of checken ze alleen ff snel op gasflessen bijvoorbeeld?
Vrienden van me gaan altijd met de camper + caravan. Er wordt alleen gekeken naar de gasflessen, verder niet. Misschien dat ze er een keer eentje uitpikken om wat grondiger te kijken, maar nog nooit gehoord in al die jaren...
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en rrr

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Dont mind me asking, maar wat deed jij in de zomer van 2001 en 2013 dat je niet naar LL kon ;)
Eerste keer wonen in Barcelona. Tweede keer huwelijk van een van mijn beste vrienden. In de Ardennen, in een enorm huis waarin iedereen het hele weekend moest blijven. Ik weet nog waar ik was toen hij me de datum van zijn huwelijk vertelde. 😅
 

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
Ik heb de gehele zondagnacht gevonden op Instagram en toegevoegd. Essy, Eva Vrijdag en Moody Mehran draaien op zaterdag maar de tijden zijn onbekend
Kan je zaterdag ook toevoegen? Heb geen Clashfinder account.. Heb de tijden van Essy en EV op hun insta gevonden en daarmee kunnen we MM ook invullen :)

Essy 22:00-00:00
MM 00:00-01:30
EV 01:30-03:00
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Kan je zaterdag ook toevoegen? Heb geen Clashfinder account.. Heb de tijden van Essy en EV op hun insta gevonden en daarmee kunnen we MM ook invullen :)

Essy 22:00-00:00
MM 00:00-01:30
EV 01:30-03:00
Dank hiervoor. Nu nog uitvinden hoe laat de acts van de Coke Studio staan. Wil stiekem wel graag Bob uit Zuid meepakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar en Froyo

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Nee je krijgt daar ter plekke een plaats en als je lief bent mag je zelfs even op hun kaart kijken en kiezen.
De vraag is of het loont om alsnog 1 paar vrienden een beetje op tijd naar de groepscamping plek te sturen of dat het niets uitmaakt 🥵
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken