Lowlands 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.701
5.196
Ik ben een tijdje afwezig geweest van t forum. Mijn moeder overleed in maart vlak voor Paaspop. 4 weken later mijn tante. Weer 4 weken later een "stief oma". Vorige week een uitvaart van een vriendin en aanstaande woensdag weer een uitvaart van een tante.
Allemaal kanker. Behalve die oma die was oud.

Kan wel zeggen dat ik opgelucht ben dat de uitvaart van die tante niet tijdens LL is. Want ik kijk er na alle ellende van dit jaar erg naar uit om te gaan.
Jeetje, jij verdient dan wel het allermooiste weekend van iedereen!
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Jammer? Was toch al een tijd geleden dat je naar LL bent geweest? Voor mij is het nu twee voor de prijs van één. Het “Cape Lowlands” gedeelte wat open is en de camping waar je kunt blijven hangen. De euforische stemming heerst voor mij al zodra ik donderdagochtend in de auto/camper stap.
Ja in 2015 voor het laatst, volgens mij was het toen voor het eerst gedeeltelijk open, met indd de suffe silent disco.
 

Emonda87

Playlistbediener
8 aug 2024
7
11
Ik sta dit jaar voor het eerst op de campercamping. Weet iemand hoe dat gaat met het doorzoeken van je camper? Lichten ze alles door of checken ze alleen ff snel op gasflessen bijvoorbeeld?
Verschilt echt per keer en per security... ken mensen waar ze alleen maar vroegen of ze geen verboden spullen hadden en had zelf dat ze vorig jaar in mijn camper alles open trokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en rrr

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.057
Ik kom er nu pas achter dat de VPRO gewoon televisieregistraties maakt van Lowlands. Tering, daar ben ik wel blij mee, helemaal niet gewend van DTRH en BKS. Nu al zin in de napret terwijl de voorpret nog bezig is. Wat zijn festivals toch een luxe
Bij Lowlands gebeurt dit eigenlijk vrijwel altijd. BKS heb ik ook wel vaker voorbij zien komen, maar kan me geen registratie van DTRH herinneren inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Bij Lowlands gebeurt dit eigenlijk vrijwel altijd. BKS heb ik ook wel vaker voorbij zien komen, maar kan me geen registratie van DTRH herinneren inderdaad.
Deden ze vroeger (rond 2016) nog wel, op een gegeven moment mee gestopt toen ze een partnership met KINK aangingen.

Nu zijn ze bij 3voor12 vooral geld aan het besparen door minder festivals te coveren, vandaar ook geen BKS volgensmij, wel jammer
 

Kahoudini

Playlistbediener
25 jul 2024
9
17
Wat is het aantal koptelefoons wat normaal gesproken beschikbaar is? Mijn groepje grijpt er elk jaar weer naast en dat maakt de donderdagavond voor mij toch wat minder gezellig. Sta je daar als een soort outsiders haha
Als je inderdaad een paar meter voor het inleverpunt klaarstaat met de 5(?) muntjes borg heb je ze binnen no-time gescoord. Wij zijn met een man of 8 en hebben ze rond een uur of 10 binnen vijf minuten.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Gisteren nog wat geluisterd. Angelboy klonk wel erg leuk. Na Fat Dog zo de India in.
Hoop dat het dan nog niet zo druk is vanwege Fred Again in de Alpha.
Rachel Chinouriri klonk ook wel erg goed.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Jungle by Night neemt alle samenwerkingen mee: '‘We zijn nu druk bezig met een hele show te repeteren. Met licht, regie, film EN we nemen gelijk alle samenwerkingen mee (!!!). We gaan het zo groot mogelijk opzetten, het belooft een heel bijzondere show te worden" https://3voor12.vpro.nl/update~42af...en-sef-willen-het-shirt-uit-op-lowlands~.html
En toch ga ik naar Future Utopia, heb Jungle by Night inmiddels wel een keer of 10 gezien, tijd voor wat nieuws.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
204
209
Shirt Uit met Sef is wel echt al een festivalanthem voordat die ooit op een festival is gespeeld
 

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
Ik ga er wel vanuit dat Jungle by Night op televisie/youtube kan worden terug gekeken toch? De clash met Future Utopia is echt een lastige, maar merk toch dat ik voor Future Utopia neig.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Ik ga er wel vanuit dat Jungle by Night op televisie/youtube kan worden terug gekeken toch? De clash met Future Utopia is echt een lastige, maar merk toch dat ik voor Future Utopia neig.
Grote kans dat die hun hele show op Youtube laten zetten ja
 
  • Leuk
Waarderingen: spaba21

Spook

Playlistbediener
25 jul 2024
8
74
Na maanden meelezen heb ik me toch maar aangemeld.
Ik ben een Lowlands-dinosaurus en -newbie tegelijk. Voor het eerst geweest in 1997, voor het laatst in 2016. Dit jaar voor het eerst met de camper.
Ik was zo'n idioot die zo'n last van FOMO had dat ze in maart direct 380 euro voor een resale ticket heeft neergeteld, want Queens of the Stone Age en The Smile! (we weten allemaal hoe dat is afgelopen).

Maar goed, je kunt niet eeuwig blijven janken, dus nu vol frisse moed vol voorpret aan het hebben.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor al het uitzoekwerk, nerd-lijstjes en inside information. Ik had op voorhand wat vragen, maar die zijn eigenlijk allemaal al beantwoord de afgelopen weken.

Allemaal een fijne editie toegewenst!
 

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
Ja en 1 van de radiozenders is gewoon de Armadillow radio. De Armadillow zelf staat ook al op volume aan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken