Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op dtrh gewoon wat plastic mixdrankjes meegenomen zoals ik dat elk jaar doe. Als je geluk hebt mag je doorlopen zonder controle, als je pech hebt moet je het wegflikkeren. Dan gewoon je verlies nemen en niet zeuren, want het mag niet.
Op dtrh gewoon wat plastic mixdrankjes meegenomen zoals ik dat elk jaar doe. Als je geluk hebt mag je doorlopen zonder controle, als je pech hebt moet je het wegflikkeren. Dan gewoon je verlies nemen en niet zeuren, want het mag niet.
Correct. Zelfde mening. Moet je ook allemaal zelf weten. Is verder not my cup of tea. Qua drug net zo erg als drank. Alleen de één is deels legaal op LL.
Ik ga er dus vanuit dat jij nuchter op lowlands staat?
Overigens ben ik niet zo erg van het bier en hou ik op ze tijd wel van een vodkatje. Dus nee, de drug heb ik niet echt nodig, maar het is wel een lekkere bijkomstigheid.
Als ik jou was zou ik eens om 3 uur snachts in de bravo gaan kijken, kan je genoeg mensen veroordelen. foei foei foei.
Ik hou op zijn tijd van een whiskytje. Maar mijn mening is dat het gebruik van welke drug dan ook voor velen de initiële reden is om naar LL te gaan. Voor mij is de initiële reden LL zelf. Hoeven we het ook niet met elkaar over eens te zijn.
Ook hoef ik niemand om 3:00 in de nacht te veroordelen. De meest leuke gesprekken gehad daar. Alleen not my cup of tea.
Btw as we speak zitten mijn broer in detox. Begon met bier, daarna sterke drank en dat jaren lang verborgen gehouden.
Dit jaar op BKS bijgehouden. Was niet uitverkocht en ging tijdje naar beneden tot rond de 220, maar paar dagen voor het festival toch weer opeens weer snel omhoog tot rond de normale ticketprijs en gingen op de dag zelf ook nog daarvoor weg. Het jaar ervoor gingen ze op de dag ervoor nog steeds voor weinig weg. Goed in de gaten houden dus en als je echt wilt snel zijn mochten de prijzen weer stijgen.
Dit wordt mijn 25e LL, maar ik ben mijzelf nog nooit ergens tegengekomen (of op welk ander festival dan ook).
Ik ben officieel geen aftermovie materiaal
Achjee iemand heeft kritiek op alcohol en drugs gebruik en iedereen is weer helemaal woest. Jammer dat mensen niet zonder troep naar hun zin kan hebben.
Dit wordt mijn 25e LL, maar ik ben mijzelf nog nooit ergens tegengekomen (of op welk ander festival dan ook).