Lowlands 2024

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Op dtrh gewoon wat plastic mixdrankjes meegenomen zoals ik dat elk jaar doe. Als je geluk hebt mag je doorlopen zonder controle, als je pech hebt moet je het wegflikkeren. Dan gewoon je verlies nemen en niet zeuren, want het mag niet.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Op dtrh gewoon wat plastic mixdrankjes meegenomen zoals ik dat elk jaar doe. Als je geluk hebt mag je doorlopen zonder controle, als je pech hebt moet je het wegflikkeren. Dan gewoon je verlies nemen en niet zeuren, want het mag niet.
Ben je met je mixdrank doorgelopen? Deugniet die je d'r bent.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Verkoopstats 2024:

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster?
De ticketprijzen dalen (TM 275 trouwens), maar de fomo groeit.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Davidd

Support act
7 jul 2021
917
1.680
Verkoopstats 2024:

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog ?? resale tickets vanaf 275,4
Op ticketmaster staan er nu 573 tickets te koop, goedkoopste was toen ik keek 253 euro.

Edit: die van 253 euro is wel al meteen weer verkocht zie ik.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Gewoon benieuwd, heb jij hierover dezelfde mening als over het meenemen van een pilletje? Ook extra security werk en het is ook verboden.
Correct. Zelfde mening. Moet je ook allemaal zelf weten. Is verder not my cup of tea. Qua drug net zo erg als drank. Alleen de één is deels legaal op LL.
 
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Ik ga er dus vanuit dat jij nuchter op lowlands staat?

Overigens ben ik niet zo erg van het bier en hou ik op ze tijd wel van een vodkatje. Dus nee, de drug heb ik niet echt nodig, maar het is wel een lekkere bijkomstigheid.
Als ik jou was zou ik eens om 3 uur snachts in de bravo gaan kijken, kan je genoeg mensen veroordelen. foei foei foei.
Nope

Ik hou op zijn tijd van een whiskytje. Maar mijn mening is dat het gebruik van welke drug dan ook voor velen de initiële reden is om naar LL te gaan. Voor mij is de initiële reden LL zelf. Hoeven we het ook niet met elkaar over eens te zijn.

Ook hoef ik niemand om 3:00 in de nacht te veroordelen. De meest leuke gesprekken gehad daar. Alleen not my cup of tea.

Btw as we speak zitten mijn broer in detox. Begon met bier, daarna sterke drank en dat jaren lang verborgen gehouden.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
462
525
Op ticketmaster staan er nu 573 tickets te koop, goedkoopste was toen ik keek 253 euro.

Edit: die van 253 euro is wel al meteen weer verkocht zie ik.
Dit jaar op BKS bijgehouden. Was niet uitverkocht en ging tijdje naar beneden tot rond de 220, maar paar dagen voor het festival toch weer opeens weer snel omhoog tot rond de normale ticketprijs en gingen op de dag zelf ook nog daarvoor weg. Het jaar ervoor gingen ze op de dag ervoor nog steeds voor weinig weg. Goed in de gaten houden dus en als je echt wilt snel zijn mochten de prijzen weer stijgen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.857
6.080
Achjee iemand heeft kritiek op alcohol en drugs gebruik en iedereen is weer helemaal woest. Jammer dat mensen niet zonder troep naar hun zin kan hebben.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Here We Go Again GIF
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.790
3.113
Dit wordt mijn 25e LL, maar ik ben mijzelf nog nooit ergens tegengekomen (of op welk ander festival dan ook).
Ik ben officieel geen aftermovie materiaal 😄
Ik ben in 2016 op lowlandstelevisie nog voorbij gekomen met een confetti douche. Vol in de olie confetti vangen met m'n lichaam. Was bijzonder.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken