Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.857
6.080
Het eeuwige mistverstand tussen willen, kunnen, moeten en mogen. Onderscheid daartussen maken is niet voor iedereen makkelijk blijkbaar!
Als je al helemaal woest wordt wanneer iemand aangeeft misschien een keer geen alcohol te drinken dan zit je in de categorie dat je niet zonder kan inderdaad.

Niet voor iedereen makkelijk te begrijpen blijkbaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.857
6.080
Ik ken je standpunt en heb daar alle begrip en respect voor. Maar doe maar niet 😬
Er is 0 respect voordat standpunt helaas. Dat is het probleem nu juist, maar ik laat hierbij, maar iemand moet gewoon op kunnen zeggen men ook zonder alcohol of drugs kan zonder gelijk aangevallen te worden.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
@mgbss Ik kan me vergissen in de aanname dat het youtube account met terrein video's vorig jaar en het account hier met exact dezelfde naam een en dezelfde persoon zijn, maar mocht dat niet zo zijn... Heb je toevallig al bijna nieuwe beelden van dit jaar? :)
 
  • Geweldig
  • Haha
Waarderingen: mgbss en Greyhound

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
@mgbss Ik kan me vergissen in de aanname dat het youtube account met terrein video's vorig jaar en het account hier met exact dezelfde naam een en dezelfde persoon zijn, maar mocht dat niet zo zijn... Heb je toevallig al bijna nieuwe beelden van dit jaar? :)
Goeie move!
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
167
Me too

Vrijdag start met
Wings of Desire - Ramkot - Future Utopia -Glass Beams- Half Moon Run - Prins S - Kea Tempest - Justice

Met een gat tussen 18.45 en 21.00
Ff eten ;-)
Heb voor 95% dezelfde planning op de vrijdag.
Zien we elkaar links naast de PA?
 
  • Winning
Waarderingen: StevieU2

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Jullie hadden nogal moeite met de mening van Marc. Foei foei foei.
Nou ja als ik vraag hoe er sterke drank naar binnen gaat en ik krijg gelijk het verwijt dat ik niet zonder drugs kan....
maar nee wij als drugsdealer zijn altijd de schuldige.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.857
6.080
Nou ja als ik vraag hoe er sterke drank naar binnen gaat en ik krijg gelijk het verwijt dat ik niet zonder drugs kan....
maar nee wij als drugsdealer zijn altijd de schuldige.
Het was een suggestie, om gewoon een keer eens geen alcohol te doen. Maar de manier hoe je er op reageert maakt dat je blijkbaar niet zonder kan. Dat komt niet door Marc of door mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Davidd

Support act
7 jul 2021
917
1.680
Misschien zeg ik iets verkeerds, maar Prins S is toch een beetje van hetzelfde kaliber als Goldband? Misschien net iets rauwer maar ik snap de hype daar niet helemaal
Vind Prins S wel een iets sympathiekere act en er zitten naast teksten die nergens over gaan ("Geef me brood bitch") ook best goede teksten tussen.

Vond het de keren dat ik ze gezien heb een leuk en positief feestje.
 

marksi

Playlistbediener
11 feb 2024
14
42
Het was een suggestie, om gewoon een keer eens geen alcohol te doen. Maar de manier hoe je er op reageert maakt dat je blijkbaar niet zonder kan. Dat komt niet door Marc of door mij.
Maar het is toch vrij bizar dat je die suggestie doet? Waar bemoei jij je dan mee? Overigens ook vrij bizar dat iemand er aanstoot aanneemt en zich wilt verdedigen. Alsof dat nodig is. Als je iets neemt dan doe je dat over het algemeen omdat je het leuk/sfeerverhogend vindt, dat is toch helemaal prima. Sommige mensen kiezen voor nuchter, sommige mensen kiezen voor helemaal naar de klote. Allebei hartstikke prima en niet iets om je voor te schamen of te moeten verdedigen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken