Lowlands 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
917
1.680
Zo! Personal Trainer dropt een paar weken voor Lowlands hun tweede album. Beste en meest interessante Nederlandse band van de afgelopen jaren. Prima album na enkele luisterbeurten.

Paar nummers zaten al in de set (I Can Be Your Personal Trainer en Testing The Alarm denk ik) maar nu helemaal benieuwd naar hun optreden.

En of dat een beetje aanslaat bij het huidige Lowlands..
Inderdaad lekker album weer. Heb de LP al vaak gedraaid het afgelopen weekend. Gaat vast wel werken op Lowlands, ook al is het miss een half volle tent.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Nou dan maak ik deze nog maar een keer aangezien je graag van voor af aan begint. Het mag niet, waarom al die moeite doen? Dat begrijp ik niet. Misschien is dat voor jou heel normaal om continue dingen te doen in het leven die niet mogen. Be my guest. Ik sta alleen nu wat anders in het leven. Niemand is verder schuldig, vooral doen wat je niet laten kan.
Dat was je tweede reactie dat het niet mocht.

Je eerste reactie was dit:
“Of een keer geen sterke drank mee? 🤷🏼‍♂️
Of heb je deze “drug” nodig om een leuker LL te hebben?”

zo een reactie is een beetje onnodig. Ik zou als ik jou was iedereen even ze gang laten gaan, daar staat Lowlands ook voor. De een is nuchter de ander dronken. Wat maakt het uit.
Fijn Lowlands gewenst 🍺
 

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
En ik ben nieuw hier en zou graag willen weten hoe laat ik op donderdagochtend in de rij moet staan om met al mijn vrienden bij elkaar te staan 🤣
Dat ligt eraan met hoeveel vrienden je bent en voor welke camping je wil gaan! Als je met z’n 6 en bent en na de brug wil staan, is een uur of 9 prima in mijn ervaring
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.790
3.115
En ik ben nieuw hier en zou graag willen weten hoe laat ik op donderdagochtend in de rij moet staan om met al mijn vrienden bij elkaar te staan 🤣
Als je zo rond 11 uur aan komt kan je nog makkelijk een plek vinden vlakbij het terrein, komt helemaal goed met mijn plek!
 
  • Haha
Waarderingen: tmstms

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.056
En ik ben nieuw hier en zou graag willen weten hoe laat ik op donderdagochtend in de rij moet staan om met al mijn vrienden bij elkaar te staan 🤣
Hoe meer vrienden, hoe vroeger in de rij 😅 Ik zorg altijd dat ik wat blikken bier heb voor de rij(die op donderdagochtend wel gewoon 3,5-4 uur kan duren).
Weet niet hoeveel mensen het betreft, maar ik zou echt uiterlijk om 9 uur aansluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.790
3.115
Hoe meer vrienden, hoe vroeger in de rij 😅 Ik zorg altijd dat ik wat blikken bier heb voor de rij(die op donderdagochtend wel gewoon 3,5-4 uur kan duren).
Weet niet hoeveel mensen het betreft, maar ik zou echt uiterlijk om 9 uur aansluiten.
Wel zorgen dat je een pop-up tent hebt dan. Tent in elkaar zetten terwijl je aangeschoten bent is niet chill
 
  • Haha
Waarderingen: pietmoeskops

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Hoop dat er met de nieuwe directeur ook wat vernieuwingen komen de komende jaren. Ik mis een beetje de ontwikkeling waar Lowlands bekend om stond. Nieuwe concepten, nieuwe tenten, afscheid durven nemen. Het is nu jaar op jaar precies hetzelfde format.

Los daarvan; heb er wel echt MEGA zin in!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Dat was je tweede reactie dat het niet mocht.

Je eerste reactie was dit:
“Of een keer geen sterke drank mee? 🤷🏼‍♂️
Of heb je deze “drug” nodig om een leuker LL te hebben?”

zo een reactie is een beetje onnodig. Ik zou als ik jou was iedereen even ze gang laten gaan, daar staat Lowlands ook voor. De een is nuchter de ander dronken. Wat maakt het uit.
Fijn Lowlands gewenst 🍺
Je weet waar een vraagteken voor staat? ❓
 

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Hoop dat er met de nieuwe directeur ook wat vernieuwingen komen de komende jaren. Ik mis een beetje de ontwikkeling waar Lowlands bekend om stond. Nieuwe concepten, nieuwe tenten, afscheid durven nemen. Het is nu jaar op jaar precies hetzelfde format.

Los daarvan; heb er wel echt MEGA zin in!
Dit hoop ik ook. Lowlands voelt, op de lichte verandering van acts van jaar op jaar na, een beetje statisch de laatste jaren. Ik hoop dat Camiel een frisse wind door lowlands kan laten waaien
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

snackneus

Playlistbediener
22 aug 2023
29
76
Wat is eigenlijk de reden dat is overgegaan naar PIN-only voor de douches? Vond het toch altijd wel makkelijk om gewoon een muntje mee te nemen ipv mijn portemonnee onbewaakt achter te laten tijdens het douchen
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
304
330
Wat is eigenlijk de reden dat is overgegaan naar PIN-only voor de douches? Vond het toch altijd wel makkelijk om gewoon een muntje mee te nemen ipv mijn portemonnee onbewaakt achter te laten tijdens het douchen
Zijn de douches pin only? Dat is raar. Muntje is toch veel handiger
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken