Lowlands 2024

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
FYI: Voor degene met NPO2 Extra in hun pakket (deze maand volgens mij iig iedereen met Ziggo), ze zenden van vrijdag 12h tot zondag 00h vanaf Lowlands allemaal live concertregistraties uit. Dus even die mediabox instellen en je kunt tijdens je depressieve after Lowlands dip genieten van alles wat je gemist hebt.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Alles munten (a €3,75)! Er zijn nog een paar automaten/loketten waar je je briefgeld kunt gebruiken om in te wisselen voor munten.
Gelukkig nog met muntjes.
Als groep wel zo handig, handje vol muntjes verzamelen en dan met een aantal drankjes terugkomen...

Vraag me af hoe ze dat met chip doen, want dan zijn het altijd dezelfden die niet halen..
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Nog minder waterdruk? 😉 Koud douchen doe ik toch altijd al. Als het sneller is, dan ga ik lekker even buiten douchen. No time to waste
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Degene die het pin-only heeft gemaakt heeft volgens mij zelf nooit gedouched op LL… In het hokje is geen droge plek om je telefoon/portemonnee neer te leggen dus je hebt nu de keuze tussen of een natte telefoon, of kans dat die gestolen wordt.

En lijkt me niet dat het veel sneller zal zijn dan een muntje neergooien?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Misschien zeg ik iets verkeerds, maar Prins S is toch een beetje van hetzelfde kaliber als Goldband? Misschien net iets rauwer maar ik snap de hype daar niet helemaal
Voor mij is Prins S en de geit eerder een soort techno Spinvis. Snap de gedachte aan Goldband wel, echter de meeste nummers zijn tekstueel wel sterker naar mijn bescheiden mening
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
28
13
Op DTRH stond ook zoiets in de FAQ en kon je ook met een muntje betalen. Hoop nu ook. Anders idd niet handig.
 

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Degene die het pin-only heeft gemaakt heeft volgens mij zelf nooit gedouched op LL… In het hokje is geen droge plek om je telefoon/portemonnee neer te leggen dus je hebt nu de keuze tussen of een natte telefoon, of kans dat die gestolen wordt.

En lijkt me niet dat het veel sneller zal zijn dan een muntje neergooien?
Je kan in theorie je pinpas meenemen en zo betalen, maar dit is wel weer onnodig moeilijk terwijl het muntje in de ton gooien juist zo goed werkt omdat het zo simplistisch is
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Je kan in theorie je pinpas meenemen en zo betalen, maar dit is wel weer onnodig moeilijk terwijl het muntje in de ton gooien juist zo goed werkt omdat het zo simplistisch is
Misschien zijn het toegangspoortjes/draaideuren geworden die na 1 betaling open gaan / door draaien? Net als bij sommige zwembaden het idee is. Hoeft er niet meer iemand te zitten als personeel voor het ontvangen van de muntjes. Of er heeft iemand te vaak zo’n emmer met muntjes gejat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken