Lowlands 2024

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Voor mij is Prins S en de geit eerder een soort techno Spinvis. Snap de gedachte aan Goldband wel, echter de meeste nummers zijn tekstueel wel sterker naar mijn bescheiden mening
Dat ze beide Nederlandstalige muziek maken houdt het verder wel op.

Prins S en de Geit gooit zo’n beetje elk genre wel in de blender en in de frontman zit meer charisma dan de drie boys van Goldband bij elkaar. De producer van Prins S doet trouwens al een tijdje mee in de muziekscene en dat is te merken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.857
6.080
Ik zat nog te twijfelen om Prins S en de Geit mee te pakken, gezien ik hier goede verhalen over hoor. Maar de live optredens van Youtube vind ik behoorlijk matig. Goldband weet soms nog wel een bepaald idee over te brengen in hun muziek (hoewel ik juist daar de kriebels van krijg, maar ze kunnen het wel). Een Prins S en de Geit bereiken dat doel totaal niet bij mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en Maninblue34

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
185
269
Misschien zijn het toegangspoortjes/draaideuren geworden die na 1 betaling open gaan / door draaien? Net als bij sommige zwembaden het idee is. Hoeft er niet meer iemand te zitten als personeel voor het ontvangen van de muntjes. Of er heeft iemand te vaak zo’n emmer met muntjes gejat.
Aangezien de tekst een copy/paste is van die van DTRH, verwacht ik dat het ter plekke ook gewoon hetzelfde is. Dus zit er gewoon iemand muntjes te ontvangen als altijd, maar kun je als alternatief ook met de pin betalen
 

Gioniet

Playlistbediener
8 jun 2024
6
35
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en heb er zo ontzettend veel zin in. Helaas wel solo omdat ik niemand in mijn omgeving kon overtuigen om mee te gaan.
En ben eerlijk gezegd ook wel fucking zenuwachtig om alles alleen te doen maar wil het zo graag mee maken. Weet zeker dat wanneer ik eenmaal geland ben ik de tijd van mijn leven ga beleven. Kan niet wachten tot het zover is.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Ik zat nog te twijfelen om Prins S en de Geit mee te pakken, gezien ik hier goede verhalen over hoor. Maar de live optredens van Youtube vind ik behoorlijk matig. Goldband weet soms nog wel een bepaald idee over te brengen in hun muziek (hoewel ik juist daar de kriebels van krijg, maar ze kunnen het wel). Een Prins S en de Geit bereiken dat doel totaal niet bij mij.
Twee jaar geleden 1e act in de Xray
De tent stond in de fik. In 16 jaar niet zo'n lekkere openingsact meegemaakt.
Ook wel door de ziekte en herstel van de gitarist dat jaar. Maakte veel los
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en heb er zo ontzettend veel zin in. Helaas wel solo omdat ik niemand in mijn omgeving kon overtuigen om mee te gaan.
En ben eerlijk gezegd ook wel fucking zenuwachtig om alles alleen te doen maar wil het zo graag mee maken. Weet zeker dat wanneer ik eenmaal geland ben ik de tijd van mijn leven ga beleven. Kan niet wachten tot het zover is.
Mijn eerste LL was ook solo. Echt een toptijd gehad met de buren op de camping. En mochten je buren niet gezellig zijn, kom je elders wel mensen tegen.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Gelukkig nog met muntjes.
Als groep wel zo handig, handje vol muntjes verzamelen en dan met een aantal drankjes terugkomen...

Vraag me af hoe ze dat met chip doen, want dan zijn het altijd dezelfden die niet halen..

Een Groupie (Tikkie groep) of Wie Betaald Wat aanmaken is vaak handig. Maar wel alleen met mensen die je kent / vaker drinken mee haalt.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Misschien zeg ik iets verkeerds, maar Prins S is toch een beetje van hetzelfde kaliber als Goldband? Misschien net iets rauwer maar ik snap de hype daar niet helemaal

Als Prins S net zo bekend wordt als Goldband zit iedereen hier ook over Prins S te zeuren, let maar op haha

Ik vind ze beide leuk 🤷‍♂️
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst en Novis95

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.790
3.115
Een Groupie (Tikkie groep) of Wie Betaald Wat aanmaken is vaak handig. Maar wel alleen met mensen die je kent / vaker drinken mee haalt.
En dan kan je zelfs afspreken dat je alleen muntjes invoert. Aan het eind van het weekend alles x de muntprijs en opgelost
 

Renaldaaa

Nieuw lid
15 feb 2024
3
7
Weet iemand hoe snel de kiss + ride lijn ging de afgelopen jaren? Of kun je daar, net zoals voor de parkeerplaats, ook een flinke wachttijd verwachten?
 

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands en heb er zo ontzettend veel zin in. Helaas wel solo omdat ik niemand in mijn omgeving kon overtuigen om mee te gaan.
En ben eerlijk gezegd ook wel fucking zenuwachtig om alles alleen te doen maar wil het zo graag mee maken. Weet zeker dat wanneer ik eenmaal geland ben ik de tijd van mijn leven ga beleven. Kan niet wachten tot het zover is.
Wat leuk! Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt, maar als ik ga (kans is groot haha) ga ik ook solo. Ik vind het ook spannend. Mochten er meer sologangers zijn zouden we evt een whatsapp groep kunnen aanmaken als daar animo voor is? Heb dat vorig jaar tijdens BKS ook gehad, en ga nog steeds soms met paar van die mensen naar concerten / festivals. Dus mocht je dat leuk vinden stuur mij anders een privé bericht. Als andere sologangers dit lezen, natuurlijk ook!
 

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
26
25
Wel wat omslachtig, hopelijk blijven de muntjes nog een tijdje...
Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom zo veel mensen voor de invoering van pin-only lijken te zijn. Als je in telkens wisselende samenstellingen bij optredens staat is het ideaal dat je muntjes kan verzamelen om zo een rondje te halen. Ook vind ik t wel chill dat je niet zo doorhebt hoe duur alles eigenlijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske, Archie en Froyo

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Als Prins S net zo bekend wordt als Goldband zit iedereen hier ook over Prins S te zeuren, let maar op haha

Ik vind ze beide leuk 🤷‍♂️
Het probleem is niet dat we het vervelend vinden dat Goldband 'bekend' is, maar dat we het belachelijk vinden dat ze geboekt worden als headliner. Ik vind Prins S ook tof, maar zodra die geboekt worden als headliner zou ik dat net zo belachelijk vinden.

(absoluut geen intentie overigens om de discussie Goldband-headliner weer aan te slingeren, maar vond dat ik even moest reageren.)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.790
3.115
Weet iemand hoe snel de kiss + ride lijn ging de afgelopen jaren? Of kun je daar, net zoals voor de parkeerplaats, ook een flinke wachttijd verwachten?
De wachtrij zelf is niet heel lang, maar je staat voor een groot deel in dezelfde rij als voor de parkeerplekken. Zeker op/rond de dijk,
 
  • Leuk
Waarderingen: Renaldaaa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken