Lowlands 2024

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Ik heb geen idee of iemand dit al vermeld had, maar op de plattegrond in de app zie ik naast alle horeca en podia nu ook alle locaties van de kunstwerken! best leuk om alvast een leuke route uit te stippelen zodat dit moois kunt bewonderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en daily

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Ja op DTRH was ie apart. Vind het ook apart want het is echt bizar druk op dat gedeelt op donderagochtend. Moet je dan ook om 8 uur aansluiten in de rij als je om 11 moet beginnen?
Vorig jaar (en dit jaar) gingen de mensen met de shift van 8:00 - 16:00 al op woensdag en bleven op Camping 4 slapen. De latere shifts komen rond 10:00 aan met de bus.

Maar neem sowieso aan dat er een aparte rij is. Want normaliter wordt je naam gezocht in een computersysteem en gematcht met je ID. Lijkt me sterk dat ze dat bij zo'n normale rij gaan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Joris

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Mijn vrienden hadden er zin in. Dus hierbij de eerste terreinvideo's:





Valt me nog niet zo veel op toz van vorig jaar, behalve natuurlijk de nieuwe plek van de Adonis. Ben benieuwd wat jullie er op terug vinden.

Heb gevraagd om volgende week nog een kijkje te nemen.

Edit: Ik zie dat Camping 1 helemaal volgebouwd is. Dus daar is geen plek meer voor de gewone camping. Jammer!
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
304
330
Hoe groot denken jullie de kans dat Fred nog ergens opduikt voor een secret show? Adonis nachtje voor zn headline slot b2b met Skrillex? Of dezelfde nacht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Earl

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Mijn vrienden hadden er zin in. Dus hierbij de eerste terreinvideo's:





Valt me nog niet zo veel op toz van vorig jaar, behalve natuurlijk de nieuwe plek van de Adonis. Ben benieuwd wat jullie er op terug vinden.

Heb gevraagd om volgende week nog een kijkje te nemen.

Edit: Ik zie dat Camping 1 helemaal volgebouwd is. Dus daar is geen plek meer voor de gewone camping. Jammer!
Manman. Sterk gevalletje 'u vraagt, wij draaien' in jullie vriendengroep zeg. Wat een service! Ik heb het niet rustig genoeg op werk om alles op mijn gemak te bekijken, dus ik wacht de speurneuzen even af voor de veranderingen.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Mijn vrienden hadden er zin in. Dus hierbij de eerste terreinvideo's:





Valt me nog niet zo veel op toz van vorig jaar, behalve natuurlijk de nieuwe plek van de Adonis. Ben benieuwd wat jullie er op terug vinden.

Heb gevraagd om volgende week nog een kijkje te nemen.

Edit: Ik zie dat Camping 1 helemaal volgebouwd is. Dus daar is geen plek meer voor de gewone camping. Jammer!
De India... is die nou anders? Lijkt wel kleiner of ik ben gek.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Mijn vrienden hadden er zin in. Dus hierbij de eerste terreinvideo's:





Valt me nog niet zo veel op toz van vorig jaar, behalve natuurlijk de nieuwe plek van de Adonis. Ben benieuwd wat jullie er op terug vinden.

Heb gevraagd om volgende week nog een kijkje te nemen.

Edit: Ik zie dat Camping 1 helemaal volgebouwd is. Dus daar is geen plek meer voor de gewone camping. Jammer!
Bravo (no pun intended) voor deze beelden en effort! Voorpret begint zo echt tot een kookpunt te komen op deze manier! 💪
 
  • Geweldig
Waarderingen: mgbss

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Mijn vrienden hadden er zin in. Dus hierbij de eerste terreinvideo's:





Valt me nog niet zo veel op toz van vorig jaar, behalve natuurlijk de nieuwe plek van de Adonis. Ben benieuwd wat jullie er op terug vinden.

Heb gevraagd om volgende week nog een kijkje te nemen.

Edit: Ik zie dat Camping 1 helemaal volgebouwd is. Dus daar is geen plek meer voor de gewone camping. Jammer!
Zelfs camping 1 is inmiddels opgeofferd aan de Gllamping inderdaad 🤬
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Daar inderdaad. De vrijwilligers moeten dit jaar overigens ook gewoon via de publieksingang naar binnen van wat ik heb begrepen. Helaas niet meer aan de andere kant van de brug zoals voorgaande jaren, maar op dezelfde manier als bij DTRH. Dus gezellig in de rij met de rest van de Lowlanders.
Bij dtrh heb je gewoon een vrijwilligersingang
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
168
Met deze beelden begint het echt te kriebelen om te gaan! We zullen nog iets meer dan een weekje geduld moeten hebben voordat we weer los kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
26
25
Zelfs camping 1 is inmiddels opgeofferd aan de Gllamping inderdaad 🤬
Toch wel opvallend, aangezien op de kaart staat dat camping 1 een normale +easy camp is. Misschien is het deel easy camp dusdanig groot en alleen het middelste vak voor normale camping?

1722940075823.png
 

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
61
Volgensmij moet dat uiteinde van de slurf er nog aan, dan zit je wel op hetzelfde formaat volgensmij
EvE in de 1e LLowcast: "Voor de India hebben we een iets smallere, lagere, kortere en dus kleinere tent waardoor dit soort acts nog net iets beter uit de verf kan komen"..

Ik vind het lastig te zien, maar wellicht dat deze toch iets lager is? Dat zou wmb wel mooi zijn (behalve bij Benwal), evenals een weer meer aansprekende aankleding van de X-Ray die in de app is aangekondigd.
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Toch wel opvallend, aangezien op de kaart staat dat camping 1 een normale +easy camp is. Misschien is het deel easy camp dusdanig groot en alleen het middelste vak voor normale camping?

Bekijk bijlage 9909
Dat zou kunnen inderdaad.
Maar de druk (nog vroeger vol) op camping 2 t/m 4 neemt hierdoor alleeen maar nog meer toe vrees ik.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: tmstms

Gebruikers die dit onderwerp bekijken