Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb geen idee of iemand dit al vermeld had, maar op de plattegrond in de app zie ik naast alle horeca en podia nu ook alle locaties van de kunstwerken! best leuk om alvast een leuke route uit te stippelen zodat dit moois kunt bewonderen.
Ja op DTRH was ie apart. Vind het ook apart want het is echt bizar druk op dat gedeelt op donderagochtend. Moet je dan ook om 8 uur aansluiten in de rij als je om 11 moet beginnen?
Vorig jaar (en dit jaar) gingen de mensen met de shift van 8:00 - 16:00 al op woensdag en bleven op Camping 4 slapen. De latere shifts komen rond 10:00 aan met de bus.
Maar neem sowieso aan dat er een aparte rij is. Want normaliter wordt je naam gezocht in een computersysteem en gematcht met je ID. Lijkt me sterk dat ze dat bij zo'n normale rij gaan doen.
Hoe groot denken jullie de kans dat Fred nog ergens opduikt voor een secret show? Adonis nachtje voor zn headline slot b2b met Skrillex? Of dezelfde nacht?
Manman. Sterk gevalletje 'u vraagt, wij draaien' in jullie vriendengroep zeg. Wat een service! Ik heb het niet rustig genoeg op werk om alles op mijn gemak te bekijken, dus ik wacht de speurneuzen even af voor de veranderingen.
Daar inderdaad. De vrijwilligers moeten dit jaar overigens ook gewoon via de publieksingang naar binnen van wat ik heb begrepen. Helaas niet meer aan de andere kant van de brug zoals voorgaande jaren, maar op dezelfde manier als bij DTRH. Dus gezellig in de rij met de rest van de Lowlanders.
Toch wel opvallend, aangezien op de kaart staat dat camping 1 een normale +easy camp is. Misschien is het deel easy camp dusdanig groot en alleen het middelste vak voor normale camping?
EvE in de 1e LLowcast: "Voor de India hebben we een iets smallere, lagere, kortere en dus kleinere tent waardoor dit soort acts nog net iets beter uit de verf kan komen"..
Ik vind het lastig te zien, maar wellicht dat deze toch iets lager is? Dat zou wmb wel mooi zijn (behalve bij Benwal), evenals een weer meer aansprekende aankleding van de X-Ray die in de app is aangekondigd.
Toch wel opvallend, aangezien op de kaart staat dat camping 1 een normale +easy camp is. Misschien is het deel easy camp dusdanig groot en alleen het middelste vak voor normale camping?