Lowlands 2024

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
240
262
Verkoopstats 2024:

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog xx? resale tickets vanaf 262
Ticketmaster 566 op dit moment.
Met dank aan het console script wat @snoep eerder poste: https://forum.festileaks.com/threads/lowlands-2024.1458/page-322#post-453021

1722941079210.png
 

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
61
Hoe groot denken jullie de kans dat Fred nog ergens opduikt voor een secret show? Adonis nachtje voor zn headline slot b2b met Skrillex? Of dezelfde nacht?
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk eerlijk gezegd... Skrillex en Fred staan in ieder geval al andersom rondom middernacht op de vrij-za op PKP-LL. Daarbij vraag ik me sterk af of er een connectie is met de nacht-dj's van zaterdag voor een B2B en Lowlands heeft niet echt een extra podium of suprise set ingeroosterd voor een meer ambient 'special performance' zoals op Glastonbury.

Een appearance van Romy (staat zaterdag vlak ervoor in India) lijkt me nog wel redelijk kansrijk. En anders kan Flowdan misschien nog even zijn tentje opslaan vrijdagnacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Als Prins S net zo bekend wordt als Goldband zit iedereen hier ook over Prins S te zeuren, let maar op haha

Ik vind ze beide leuk 🤷‍♂️
Wel als Prins S twee jaar lang op ieder groot festival te zien is, op 5 mei overal staat en op menig braderie. Plus ook nog eens een slechte 2e album uitbrengt dan zeker! En als Prins S op huidige kwaliteit net zo populair wordt als Goldband zonder zichzelf in de uitverkoop te doen, dan niet ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom zo veel mensen voor de invoering van pin-only lijken te zijn. Als je in telkens wisselende samenstellingen bij optredens staat is het ideaal dat je muntjes kan verzamelen om zo een rondje te halen. Ook vind ik t wel chill dat je niet zo doorhebt hoe duur alles eigenlijk is.
Ik vermoed dat pin-only bij het douchen een test is om te zien hoe en/of het werkt, zodat het op het hele terrein ingevoerd kan worden. Wel zo duurzaam
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
205
278
[n,c]=[...document.querySelectorAll(".kZMooq")].reduce(([n,c],t)=>[n+ +t.innerText[0],c+ +t.innerText[0]* +t.nextElementSibling.nextElementSibling.innerText.replace(/\D/g,"")/100],[0,0]);[n,(c/n).toFixed(2)];

Met dit scriptje krijg je ook de gemiddelde ticketprijs op Ticketmaster. Nu 564 tickets met gemiddelde prijs van 319.59eu.
 
Laatst bewerkt:

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ik vermoed dat pin-only bij het douchen een test is om te zien hoe en/of het werkt, zodat het op het hele terrein ingevoerd kan worden. Wel zo duurzaam
Tja, wat is duurzaam...
Sinds het tokensysteem overal is ingevoerd, kom ik met meer plastic thuis dan voorheen.
En die worden niet recycled, zoals ze dat over de muntjes vaak wel zeggen.
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Tja, wat is duurzaam...
Sinds het tokensysteem overal is ingevoerd, kom ik met meer plastic thuis dan voorheen.
En die worden niet recycled, zoals ze dat over de muntjes vaak wel zeggen.
Je kunt ze wel hergebruiken als je wilt. Ze gebruiken al ruim een jaar de zelfde muntjes. Ik gebruik nog steeds de muntjes die ik op DTRH 2023 gekregen heb. De muntjes van toen kon ik hergebruiken bij lowlands 2023 en afgelopen DTRH ook weer meegenomen. Die zitten deze lowlands gewoon weer in mn zak hoor ;)
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Is er van tevoren ook al te bekijken wat voor merch er te krijgen is en eventueel te reserveren?
Hadden ze op Werchter dit jaar wel.
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Je kunt ze wel hergebruiken als je wilt. Ze gebruiken al ruim een jaar de zelfde muntjes. Ik gebruik nog steeds de muntjes die ik op DTRH 2023 gekregen heb. De muntjes van toen kon ik hergebruiken bij lowlands 2023 en afgelopen DTRH ook weer meegenomen. Die zitten deze lowlands gewoon weer in mn zak hoor ;)
Eh, ik heb toch zeker meer dan 5 verschillende tokens van de festivals van afgelopen jaar. Groot, klein, blauw, groen, paars...
Maar goed, ze gaan steeds de (ook plastic :rolleyes:) bak in voor de campingbenodigdheden en dan vissen we de juisten er wel weer uit volgende week.
Toch duurzaam bezig merk ik. Schouderklopje voor mezelf 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Je kunt ze wel hergebruiken als je wilt. Ze gebruiken al ruim een jaar de zelfde muntjes. Ik gebruik nog steeds de muntjes die ik op DTRH 2023 gekregen heb. De muntjes van toen kon ik hergebruiken bij lowlands 2023 en afgelopen DTRH ook weer meegenomen. Die zitten deze lowlands gewoon weer in mn zak hoor ;)
Ik probeer dit trucje ook wel eens met de gewone muntjes. Blijft een heerlijk gevoel om een biertje af te rekenen met de muntjes van het jaar daar voor (ook al zijn die echt totaal niet het zelfde)
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Ik ben wel een voorstander van pin-only maar dat zou wel het einde betekenen van de 10+ muntjes die ik toch ieder weekend weer op de grond vind
Maar hebben we het over pin only als in je kan per drankje pinnen, of dat je een apart LL pasje zou moeten kopen en daar geld op moet zetten?

Normaal pinnen zou ik nog mee kunnen leven, maar dat aparte pasje is toch wel het meest omslachtige systeem. Tot nu toe gelukkig alleen nog bij Gelredome gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

stnvw

Playlistbediener
17 aug 2023
11
18
Maar hebben we het over pin only als in je kan per drankje pinnen, of dat je een apart LL pasje zou moeten kopen en daar geld op moet zetten?

Normaal pinnen zou ik nog mee kunnen leven, maar dat aparte pasje is toch wel het meest omslachtige systeem. Tot nu toe gelukkig alleen nog bij Gelredome gezien.
Voor de mensen die contant willen betalen wel handig als er een optie is voor een apart pasje
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.680
Ik snap die weerstand voor pin-only en chips nooit zo. Beste betaalsysteem welke ik ooit gezien heb was op Sziget waarbij je in je festivalbandje een chip had zitten waar je overal mee kon betalen (eten/drinken, merch, winkel). Echt ideaal. Het geld erop zetten ging via je mobiel (of als je geen Ideal hebt via een apparaat op het festival terrein). Nooit meer in de rij voor muntjes, nooit meer tientallen muntjes kwijt raken in een weekend, geen muntjes meer overhouden aan het einde van het weekend (geld werd namelijk automatisch teruggestort).

En met rondjes halen doe je toch gewoon om en om een rondje halen? en als je een keer bij vreemde bent geef je is zelf een rondje zonder er iets voor terug te verwachten. Tenminste zo zou dat in mijn vriendengroep werken.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.793
3.121
Voor de mensen die contant willen betalen wel handig als er een optie is voor een apart pasje
Dat lijkt me prima, maar iedereen aan een pasje koppelen zou ook niet mijn wens zijn. Vind uiteindelijk zelf de muntjes ook wel het fijnst. Deelt makkelijk, geen geziek met internetstoringen en op zondagavond lekker eten met alle gevonden muntjes van mensen die niet meer helder zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: soepstengel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken