Lowlands 2024

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Ik zit al zo lang te puzzelen voor de zaterdag dat ik het inmiddels over Fred Dog en Fat again.. heb. Een planning maken voor die dag wordt nog lastiger dan de afgelopen kabinetsformatie.
Bij ons is ie officieel omgedoopt naar Right Said Fred Again..
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Wat leuk! Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt, maar als ik ga (kans is groot haha) ga ik ook solo. Ik vind het ook spannend. Mochten er meer sologangers zijn zouden we evt een whatsapp groep kunnen aanmaken als daar animo voor is? Heb dat vorig jaar tijdens BKS ook gehad, en ga nog steeds soms met paar van die mensen naar concerten / festivals. Dus mocht je dat leuk vinden stuur mij anders een privé bericht. Als andere sologangers dit lezen, natuurlijk ook!
Ik ben benieuwd of er via het forum solisten aan elkaar 'gekoppeld' kunnen worden. PB is onderweg👍.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moi332

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Weet iemand hoe snel de kiss + ride lijn ging de afgelopen jaren? Of kun je daar, net zoals voor de parkeerplaats, ook een flinke wachttijd verwachten?
Je staat inderdaad wel in de file op de N-weg richting lowlands. Waar je voor de parkeerplekken op gegeven moment ergens afslaat en nog een heel stuk in de file staat, ga je voor de kiss en ride rechtdoor zodat je precies voor de ingang afgezet kan worden. Met wachten + parkeren + naar de ingang lopen scheelt de kiss en ride zomaar 45 minuten tegenover parkeren
 
  • Leuk
Waarderingen: Renaldaaa

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.792
3.117
Ik ben benieuwd of er via het forum solisten aan elkaar 'gekoppeld' kunnen worden. PB is onderweg👍.
Voor andere festivals is er wel eens een topic aangemaakt binnen het festival gedeelte voor mensen die alleen gingen. Wellicht voor jullie ook een idee!
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Degene die het pin-only heeft gemaakt heeft volgens mij zelf nooit gedouched op LL… In het hokje is geen droge plek om je telefoon/portemonnee neer te leggen dus je hebt nu de keuze tussen of een natte telefoon, of kans dat die gestolen wordt.

En lijkt me niet dat het veel sneller zal zijn dan een muntje neergooien?
hehe weet nog dat er bij 1 van de hokjes een stopcontact in het plafond zat waar je mega chil je telefoon kon opladen :p secret outlet
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Je staat inderdaad wel in de file op de N-weg richting lowlands. Waar je voor de parkeerplekken op gegeven moment ergens afslaat en nog een heel stuk in de file staat, ga je voor de kiss en ride rechtdoor zodat je precies voor de ingang afgezet kan worden. Met wachten + parkeren + naar de ingang lopen scheelt de kiss en ride zomaar 45 minuten tegenover parkeren
Dan is de K+R bij de rotonde tegenover de ingang van Walibi? Ik kan via de vrijwilligers ingang naar binnen, dan scheelt dat wel een stuk lopen denk ik.
 

WesvdW

Nieuw lid
25 jul 2024
1
0
Dan is de K+R bij de rotonde tegenover de ingang van Walibi? Ik kan via de vrijwilligers ingang naar binnen, dan scheelt dat wel een stuk lopen denk ik.
Daar inderdaad. De vrijwilligers moeten dit jaar overigens ook gewoon via de publieksingang naar binnen van wat ik heb begrepen. Helaas niet meer aan de andere kant van de brug zoals voorgaande jaren, maar op dezelfde manier als bij DTRH. Dus gezellig in de rij met de rest van de Lowlanders.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
168
De prijzen op TicketSwap beginnen nu wel serieus te dalen; al vanaf €267 een kaart
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Daar inderdaad. De vrijwilligers moeten dit jaar overigens ook gewoon via de publieksingang naar binnen van wat ik heb begrepen. Helaas niet meer aan de andere kant van de brug zoals voorgaande jaren, maar op dezelfde manier als bij DTRH. Dus gezellig in de rij met de rest van de Lowlanders.
Thanks!
Oh, dan wordt het helemaal rustig daar 😁
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Dan is de K+R bij de rotonde tegenover de ingang van Walibi? Ik kan via de vrijwilligers ingang naar binnen, dan scheelt dat wel een stuk lopen denk ik.
K+R staat op de plattegrond nu andersom afgebeeld ten opzichte van de parkeerplaats, ik zou er dus niet zo zeker van zijn dat de K+R op dezelfde locatie is als de voorgaande jaren. Al lijkt het me heel sterk dat ze die nu achter de parkeerplaatsen zouden doen, dat is een gigantisch stuk lopen.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Verkoopstats 2024:

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog 566 resale tickets vanaf 262
 
Laatst bewerkt:

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Verkoopstats 2024:

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog xx? resale tickets vanaf 262
Leuk om dit zo op een rijtje te zien. Voorzichtige conclusie tnt.
Ticket aanbod loopt licht op en prijzen dalen licht.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Daar inderdaad. De vrijwilligers moeten dit jaar overigens ook gewoon via de publieksingang naar binnen van wat ik heb begrepen. Helaas niet meer aan de andere kant van de brug zoals voorgaande jaren, maar op dezelfde manier als bij DTRH. Dus gezellig in de rij met de rest van de Lowlanders.
Is dat dan wel een aparte rij, parallel aan de andere rijen bij de hoofdingang? Kan me niet voorstellen dat je als vrijwilliger in de reguliere rij moet gaan staan. Dacht bij DTRH ook een bordje boven de ingang met Vrijwilligers te zien staan.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.792
3.117
Is dat dan wel een aparte rij, parallel aan de andere rijen bij de hoofdingang? Kan me niet voorstellen dat je als vrijwilliger in de reguliere rij moet gaan staan. Dacht bij DTRH ook een bordje boven de ingang met Vrijwilligers te zien staan.
Ja op DTRH was ie apart. Vind het ook apart want het is echt bizar druk op dat gedeelt op donderagochtend. Moet je dan ook om 8 uur aansluiten in de rij als je om 11 moet beginnen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken