Lowlands 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Vind Prins S wel een iets sympathiekere act en er zitten naast teksten die nergens over gaan ("Geef me brood bitch") ook best goede teksten tussen.

Vond het de keren dat ik ze gezien heb een leuk en positief feestje.
Voor mij hetzelfde. Maar daarnaast maakt de tijd en plek natuurlijk veel uit. Als Goldband halverwege de dag in de Heineken had gestaan, was er hier geen woord over gezegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en freezeroz

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Zo! Personal Trainer dropt een paar weken voor Lowlands hun tweede album. Beste en meest interessante Nederlandse band van de afgelopen jaren. Prima album na enkele luisterbeurten.

Paar nummers zaten al in de set (I Can Be Your Personal Trainer en Testing The Alarm denk ik) maar nu helemaal benieuwd naar hun optreden.

En of dat een beetje aanslaat bij het huidige Lowlands..
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Dan zou ik het leuker vinden als Alfa de nieuwe biersponsor wordt, om alle verwarring compleet te maken.

Dan heb je de Alpha en de Alfa.
Maar dan zou de Alpha toch de Alfa worden?

Delta werd ooit Dommelsch, Golf werd ooit Grolsch.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Niet in glas, dat is het enige om rekening mee te houden.
Worst case ben je het kwijt, best case worden Marc en Indiaantje beter te tolereren.
Niet op de man spelen. Meningen verschillen.

En verder kunnen we de alcohol- en drugsdiscussie beter helemaal laten, als eerder gezegd, want het voegt niks toe en er is niemand die hierdoor van mening verandert.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Iets heel anders: Wat gebeurt er met de lege plek die de Adonis achterlaat, naast de Bravo? Verdubbeling van de wc 's daar?
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
Ik zag dat Bob uit Zuid iets in de Coke Studio gaat doen, maar ik kan hier geen schema of iets voor vinden. Weet iemand anders hier meer over?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Nou ja als ik vraag hoe er sterke drank naar binnen gaat en ik krijg gelijk het verwijt dat ik niet zonder drugs kan....
maar nee wij als drugsdealer zijn altijd de schuldige.
Nou dan maak ik deze nog maar een keer aangezien je graag van voor af aan begint. Het mag niet, waarom al die moeite doen? Dat begrijp ik niet. Misschien is dat voor jou heel normaal om continue dingen te doen in het leven die niet mogen. Be my guest. Ik sta alleen nu wat anders in het leven. Niemand is verder schuldig, vooral doen wat je niet laten kan.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
167
Zo! Personal Trainer dropt een paar weken voor Lowlands hun tweede album. Beste en meest interessante Nederlandse band van de afgelopen jaren. Prima album na enkele luisterbeurten.

Paar nummers zaten al in de set (I Can Be Your Personal Trainer en Testing The Alarm denk ik) maar nu helemaal benieuwd naar hun optreden.

En of dat een beetje aanslaat bij het huidige Lowlands..
Meteen maar ff doorheen geskipt en idd een lekkere plaat.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
''pik je met een beetje geluk een van de exclusieve sessies mee''

Ahh ik had er te snel overheen gelezen. Wel jammer want ik ga het dan sowieso missen, maar ik snap het concept wel gezien het podium en algehele ruimte daar waarschijnlijk erg beperkt is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken