Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Here We Go Again GIF
Goed nummer van Whitesnake…..
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Het is echt een grijze muis tussen alle originele, of zelfs unieke, tenten. Ik denk ook dat ie wordt gepest door de Alpha, Bravo en India. Niet leuk. Het zou al helpen om er een toffe gevel voor te plaatsen. En daar mag desnoods een subtiele verwijzing naar het biermerk in zitten, als dat even met de portemonnee zwaait.
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Dat zou nou een leuke activatie zijn! Gewoon een Heineken groene tent met een paar mega bierflesjes als pilaren om hem overeind te houden. Dan zou die grijze muis de Alpha en de India (daar is de Bravo veel te cool voor)wel even op z'n plek zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
36
77
Het weer lijkt onder de 20C uit te komen tijdens Lowlands. Zelf niet zo'n hittefan dus dat zou voor mij perfect zijn 😎. Onzekerheid voor dei dagen is ook best wel klein, zeker als je dat vergelijkt met de dagen daarvoor, waar de marges veel groter zijn.
KNMI_expertpluim_De_Bilt_Temperatuur_202408050000.png

Neerslag is dan weer wel wat onzekerder, daar lijkt het er op dat het wel (zeer) licht wisselvallig kan worden met een paar mm regen, maar dat zou net zo goed niks kunnen zijn. In ieder geval in de forecasts niet veel scenario's zoals we deze zomer al veel hebben gezien.

KNMI_expertpluim_De_Bilt_Neerslag_202408050000.png
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Dante

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Zullen we weer stoppen met de drugs/alcoholdiscussie? Het loopt altijd uit op dezelfde argumenten en niemand is bereid zijn mening aan te passen dus waarom hebben we het nog over? Maak gerust een ander topic aan als je het er graag over blijft hebben, maar dan hoeven we hier niet elke tien pagina's te vervallen in dezelfde platitudes en open deuren.
 

lagelander

Playlistbediener
15 jun 2022
16
41
Helaas is een festivalweekend in het algemeen überhaupt niet goed voor je gezondheid met weinig slaap, ongezond eten, harde muziek, en slechte hygiëne (Ik kijk er bijna tegenop als ik het zo opschrijf:D). Gelukkig staat tegenover die nadelen een hoop plezier. Je kan het zo bont maken op Lowlands als je wilt en iedereen maakt voor zichzelf de balans tussen plezier en gezondheid. En ja, toen ik 16 was, was die balans ook anders dan nu.

De diversiteit in hoe iedereen zijn eigen festival inricht is ook juist wat Lowlands leuk maakt, toch? Je ontmoet mensen met verschillende achtergronden en leefstijlen en viert samen een feestje (In plaats van elkaar te veroordelen, zoals we al genoeg doen in deze maatschappij). Ik kijk er naar uit!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken