Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik loop er hierdoor vaak ook een beetje verloren bij in de nachten op LL. En doet me ook realiseren hoe goed het concept 'the Floor' op Best Kept Secret is, zeker als je het hebt over kunnen dansen op indie.
Hij vraagt hoe mee te nemen, niet wel of niet meenemen…
Waarom ga je er van uit dat iemand het dan meteen leuker heeft met sterke drank? Misschien lust iemand geen bier of wijn en wil die toch een drankje op de camping. Waarom gelijk zo een negatieve toon?
Okee tip van mij, doe er mee wat je wil. De Bonduelle Lunch Bowl zakken zijn erg lekker, vullen goed, zijn handig mee te nemen en buiten de koelkast te bewaren. In 3 verschillende smaken. Ideaal voor de Lowlands camping wat mij betreft. Normaal 3,35 per stuk maar deze week in de bonus bij de AH: twee stuks voor 3 euro.
Je kan de inhoud zo uit de zak eten, opwarmen niet nodig. Je kan t ook op een wrap gooien als je wil.
Leuk al die Nederlandse reacties hier. Het mag niet en dan van alles verzinnen om het mee te nemen. En dan onder het mom van leven en laten leven, ieder zijn eigen LL laten invullen…..etc.
Waarom zou je het dan meenemen als dit het voor jou niet leuker maakt? Je weet dat het niet mag, je geeft security extra werk en de kans dat je gepakt wordt. Waarom dan al die moeite? En nee het is niet negatief, maar ik vraag het me gewoon af.
Leuk al die Nederlandse reacties hier. Het mag niet en dan van alles verzinnen om het mee te nemen. En dan onder het mom van leven en laten leven, ieder zijn eigen LL laten invullen…..etc.
Waarom zou je het dan meenemen als dit het voor jou niet leuker maakt? Je weet dat het niet mag, je geeft security extra werk en de kans dat je gepakt wordt. Waarom dan al die moeite? En nee het is niet negatief, maar ik vraag het me gewoon af.
Ik ga er dus vanuit dat jij nuchter op lowlands staat?
Overigens ben ik niet zo erg van het bier en hou ik op ze tijd wel van een vodkatje. Dus nee, de drug heb ik niet echt nodig, maar het is wel een lekkere bijkomstigheid.
Als ik jou was zou ik eens om 3 uur snachts in de bravo gaan kijken, kan je genoeg mensen veroordelen. foei foei foei.
Ik ben er ook niet vaak te vinden, meestal vind ik de muziek niet zo. Maar als bijvoorbeeld dj St. Paul vind ik het wel leuk. Hij staat er dit jaar ook weer, volgens zijn website zaterdag om 24:00.
Ik vrees het tweede. Het is nieuw dit jaar dat je geen sterke drank (>15%) en/of pre-mix mag meenemen. Nu zijn er natuurlijk wel meer regels die ze op papier hebben staan, waar ze niet of nauwelijks op controleren. Op DTRH mocht het ook niet, maar zelfs toen onze bolderkar door de scan moest werd er niks uitgehaald/gecontroleerd qua drank.
Ik vrees het tweede. Het is nieuw dit jaar dat je geen sterke drank (>15%) en/of pre-mix mag meenemen. Nu zijn er natuurlijk wel meer regels die ze op papier hebben staan, waar ze niet of nauwelijks op controleren. Op DTRH mocht het ook niet, maar zelfs toen onze bolderkar door de scan moest werd er niks uitgehaald/gecontroleerd qua drank.