Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Of een keer geen sterke drank mee? 🤷🏼‍♂️
Of heb je deze “drug” nodig om een leuker LL te hebben?

Ik heb ook wel eens een plastic fles whisky (originele verpakking) meegenomen. Ging ongeopend weer mee terug…..
 
  • Geweldig
Waarderingen: Glow

copieright

Playlistbediener
3 feb 2024
44
51
Of een keer geen sterke drank mee? 🤷🏼‍♂️
Of heb je deze “drug” nodig om een leuker LL te hebben?

Ik heb ook wel eens een plastic fles whisky (originele verpakking) meegenomen. Ging ongeopend weer mee terug….
Hij vraagt hoe mee te nemen, niet wel of niet meenemen…

Waarom ga je er van uit dat iemand het dan meteen leuker heeft met sterke drank? Misschien lust iemand geen bier of wijn en wil die toch een drankje op de camping. Waarom gelijk zo een negatieve toon?

Leef en laat leven was toch het credo hier?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Okee tip van mij, doe er mee wat je wil. De Bonduelle Lunch Bowl zakken zijn erg lekker, vullen goed, zijn handig mee te nemen en buiten de koelkast te bewaren. In 3 verschillende smaken. Ideaal voor de Lowlands camping wat mij betreft. Normaal 3,35 per stuk maar deze week in de bonus bij de AH: twee stuks voor 3 euro.

Je kan de inhoud zo uit de zak eten, opwarmen niet nodig. Je kan t ook op een wrap gooien als je wil.

Screenshot_20240805_074345_Albert Heijn.jpg
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Leuk al die Nederlandse reacties hier. Het mag niet en dan van alles verzinnen om het mee te nemen. En dan onder het mom van leven en laten leven, ieder zijn eigen LL laten invullen…..etc.

Waarom zou je het dan meenemen als dit het voor jou niet leuker maakt? Je weet dat het niet mag, je geeft security extra werk en de kans dat je gepakt wordt. Waarom dan al die moeite? En nee het is niet negatief, maar ik vraag het me gewoon af.


Benieuwd hoe jullie verder in het leven staan…..
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Leuk al die Nederlandse reacties hier. Het mag niet en dan van alles verzinnen om het mee te nemen. En dan onder het mom van leven en laten leven, ieder zijn eigen LL laten invullen…..etc.

Waarom zou je het dan meenemen als dit het voor jou niet leuker maakt? Je weet dat het niet mag, je geeft security extra werk en de kans dat je gepakt wordt. Waarom dan al die moeite? En nee het is niet negatief, maar ik vraag het me gewoon af.


Benieuwd hoe jullie verder in het leven staan…..
Gewoon benieuwd, heb jij hierover dezelfde mening als over het meenemen van een pilletje? Ook extra security werk en het is ook verboden.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Of een keer geen sterke drank mee? 🤷🏼‍♂️
Of heb je deze “drug” nodig om een leuker LL te hebben?

Ik heb ook wel eens een plastic fles whisky (originele verpakking) meegenomen. Ging ongeopend weer mee terug…..
Ik ga er dus vanuit dat jij nuchter op lowlands staat?

Overigens ben ik niet zo erg van het bier en hou ik op ze tijd wel van een vodkatje. Dus nee, de drug heb ik niet echt nodig, maar het is wel een lekkere bijkomstigheid.
Als ik jou was zou ik eens om 3 uur snachts in de bravo gaan kijken, kan je genoeg mensen veroordelen. foei foei foei.
 

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Of een keer geen sterke drank mee? 🤷🏼‍♂️
Of heb je deze “drug” nodig om een leuker LL te hebben?

Ik heb ook wel eens een plastic fles whisky (originele verpakking) meegenomen. Ging ongeopend weer mee terug…..
Maar sterke drank meenemen mocht altijd al niet toch? Of heb ik al die jaren de regels te streng geïnterpreteerd?
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Maar sterke drank meenemen mocht altijd al niet toch? Of heb ik al die jaren de regels te streng geïnterpreteerd?
Ik vrees het tweede. Het is nieuw dit jaar dat je geen sterke drank (>15%) en/of pre-mix mag meenemen. Nu zijn er natuurlijk wel meer regels die ze op papier hebben staan, waar ze niet of nauwelijks op controleren. Op DTRH mocht het ook niet, maar zelfs toen onze bolderkar door de scan moest werd er niks uitgehaald/gecontroleerd qua drank.
 

RichardB

Playlistbediener
9 aug 2016
29
58
Leuk al die Nederlandse reacties hier. Het mag niet en dan van alles verzinnen om het mee te nemen. En dan onder het mom van leven en laten leven, ieder zijn eigen LL laten invullen…..etc.

Waarom zou je het dan meenemen als dit het voor jou niet leuker maakt? Je weet dat het niet mag, je geeft security extra werk en de kans dat je gepakt wordt. Waarom dan al die moeite? En nee het is niet negatief, maar ik vraag het me gewoon af.


Benieuwd hoe jullie verder in het leven staan…..
Hahaha wat een non-bericht! Dit raakt echt kant noch wal. Lees je wel eens een krant of ander nieuws?😂
 

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Ik vrees het tweede. Het is nieuw dit jaar dat je geen sterke drank (>15%) en/of pre-mix mag meenemen. Nu zijn er natuurlijk wel meer regels die ze op papier hebben staan, waar ze niet of nauwelijks op controleren. Op DTRH mocht het ook niet, maar zelfs toen onze bolderkar door de scan moest werd er niks uitgehaald/gecontroleerd qua drank.
Ai, okay. We hebben er die jaren niks voor gelaten hoor 😉 Een beetje vakkundig te werk gaan in de voorbereiding en dan komt het wel goed denk ik!
 
  • Winning
Waarderingen: Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken