Lowlands 2024

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Ik ben nog steeds hard aan het hopen op een flinke prijsdrop bij de doorverkoopkaarten. 🤞
Als dat toch zou lukken, dan ben ik er weer bij dit jaar. Mijn laatste Lowlands was in 2018. Die heb ik zwanger doorstaan zonder dat iemand van de vrienden hier iets van heeft doorgehad. 😅
In de praktijk betekende dit een uitgespoeld blikje Heineken waar ik 0,0 in deed op de camping. Op het terrein haalde mijn vriend steeds de rondjes. Standaard deden ze daar de 0,0 in andere bekers en iedere keer als hij uitlegde waarom hij dat niet wilde was het een groot gejuich 🤣.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Ik ben nog steeds hard aan het hopen op een flinke prijsdrop bij de doorverkoopkaarten. 🤞
Als dat toch zou lukken, dan ben ik er weer bij dit jaar. Mijn laatste Lowlands was in 2018. Die heb ik zwanger doorstaan zonder dat iemand van de vrienden hier iets van heeft doorgehad. 😅
In de praktijk betekende dit een uitgespoeld blikje Heineken waar ik 0,0 in deed op de camping. Op het terrein haalde mijn vriend steeds de rondjes. Standaard deden ze daar de 0,0 in andere bekers en iedere keer als hij uitlegde waarom hij dat niet wilde was het een groot gejuich 🤣.
Op wat voor drop wacht je?
Ze zijn nu richting 272/275... Al een behoorlijke korting op de originele prijs.

Wat kunnen we nog verwachten met de prijs.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Maar mensen… denk toch eens even na hoe prachtig dit Lowlands is.
Vooral het eerste jaar dat ik daar was wist ik niet wat ik meemaakte. Ik ging mee met vrienden last minute maar had geen idee wat een Lowlands was? Het meest memorabele moment was voor mij toch echt toen de nacht viel op de vrijdag. Ik liep vanaf de heinkeken naar de bravo en liep in het donker onder die verlichting door. Ik had geen tijdsbesef, was gezellig met maten aan het kletsen en lachen, had een vol biertje en was eigenlijk vergeten dat Lowlands niet ‘sluit’. Terwijl ik al een geweldige dag had gehad in verschillende tenten, had ik me er al bij neergelegd dat het bijna klaar was en ik terug moest naar de camping om te slapen. (Ja ik was namelijk al 1 keer op Pinkpop geweest dat om 23:00 sloot).
Een maat van mij zei: nu naar de Bravo?
Ik vroeg hem enigszins verbaasd wat daar nog te doen was. Hij toverde het blokkenschema uit zijn zak en liet zien wat er allemaal te doen was in de nacht. Ik keek me ogen uit in dat schema. Sterker nog, ik zag wat DJ’s staan waar ik wel eens van gehoord had en die ik weleens wilde zien. Avond van mijn leven. Ongekend veel gelachen, met mensen gesproken en ontzettend dronken in slaap gevallen bij de tent.
Het mooiste is nog dat dat ik van plan was om zaterdagavond naar huis te gaan. Ik ben tot maandagochtend gebleven en mis geen minuut meer van lowlands sindsdien.

Grappig genoeg zat ik vorig jaar met een jongen op donderdagavond voor de haciënda te praten, hij was 18 ( ik 33 overigens ). Hij vertelde dat het ze eerste keer Lowlands was en dat hij nogal sceptisch was. Hij wist niet goed wat hij moest verwachten etc. Ik vertelde hem dat ik er ook zo instond jaren geleden. We namen afscheid en ik wensde hem veel plezier. Ik zei nog: dit wordt één van de mooiste weekenden van je leven!
Ik kwam hem zondagavond tegen bij de wc’s. Ik zei: en? Hoe was je weekend?
Hij zei: het was niet één van de mooiste weekenden, maar de mooiste!
Ik gaf hem een knuffel en liep weer de bravo in. Toen dacht ik alleen maar bij mezelf: dit festival is echt magisch.

Lang verhaal kort: ik heb er weer zin in ☀️
 

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Voor een parkeerticket mss, op het resale platform van ticketmaster zijn de prijzen naar mijn herinnering de laatste dagen voor het festival altijd rond de €200-€225 gebleven.
Vlak voor het sluiten zijn ze wel weer gestegen ja! Maar ze zijn echt onder de 100 euro geweest. Heb er bovenop gezeten toen 😅
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
108
237
Me too

Vrijdag start met
Wings of Desire - Ramkot - Future Utopia -Glass Beams- Half Moon Run - Prins S - Kea Tempest - Justice

Met een gat tussen 18.45 en 21.00
Ff eten ;-)
Grappig, tot een uur of 5 hebben we precies dezelfde planning!

Bedenk me net ook dat Wings of Desire de eerste Lima act wordt die ik ga bezoeken! De vorige vier edities wisten de acts op dat podium me om de één of andere reden niet te boeien, maar dit jaar heb ik er daar vier op de planning staan. Vraag me dan wel af of ze voor dat podium anders zijn gaan boeken, of mijn smaak veranderd is, of dat het simpelweg toeval is :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en StevieU2

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ik heb nog niemand over ramkot gehoord.

Heeft iemand ze ooit gezien? Lijkt me leuk...

Hoe langer ik naar het blokkenschema kijk, hoe meer potentiële interessante bandjes er tevoorschijn komen...
Staan zeker in mn spoorboekje!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Grappig, tot een uur of 5 hebben we precies dezelfde planning!

Bedenk me net ook dat Wings of Desire de eerste Lima act wordt die ik ga bezoeken! De vorige vier edities wisten de acts op dat podium me om de één of andere reden niet te boeien, maar dit jaar heb ik er daar vier op de planning staan. Vraag me dan wel af of ze voor dat podium anders zijn gaan boeken, of mijn smaak veranderd is, of dat het simpelweg toeval is :unsure:
Ook, potentieel, 4x Lima op de planning staan: Wings of Desire, Wunderhorse, Rachel Chinouriri en YBP.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Grappig, tot een uur of 5 hebben we precies dezelfde planning!

Bedenk me net ook dat Wings of Desire de eerste Lima act wordt die ik ga bezoeken! De vorige vier edities wisten de acts op dat podium me om de één of andere reden niet te boeien, maar dit jaar heb ik er daar vier op de planning staan. Vraag me dan wel af of ze voor dat podium anders zijn gaan boeken, of mijn smaak veranderd is, of dat het simpelweg toeval is :unsure:

Een wereld gaat straks voor je open! 😉 Ik vind de Lima altijd top. Hele gemoedelijke sfeer, vaak leuke bandjes en gunstig gelegen op het terrein.
 

Chewingmountain

Playlistbediener
12 aug 2023
10
12
Serieus onder de 100 euro? Ik dacht dat vorig jaar de laagste prijs rond de 230 was.
Het is erg lastig de laagste prijs vast te stellen omdat deze kaarten er binnen enkele seconden uitvliegen. Maar het blijft mij verbazen dat de prijs niet wat sneller zakt. Als er nog pak en beet 1000 mensen van hun kaartje af ‘moeten’ dan durven ze aardig te gokken. Ik zie met regelmaat opmerkingen onder het aangeboden kaartje dat suggereert dat ze echt niet kunnen gaan, dus dan wil je je verlies compenseren neem ik aan. Aan de andere kant is het aantal kaarten op TicketSwap afgenomen de laatste 24 uur dus dat is weer een argument om niet te snel te zakken. €270 is natuurlijk al een goede korting tov mijn kaartje (die ik overigens ook een koopje vind voor het weekend van het jaar 😎)
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Het begint nu wel echt dichtbij te komen! Afgelopen dagen weer veel kunnen luisteren. Het meeste zin in Sampha, Fred again, Inhaler, Barry Can’t Swim en Jorja Smith :D
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken