Lowlands 2024

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Vraag ik mij ook af nu de India en Bravo pogrammering allebei sterk zijn. Vorig jaar was het duidelijk dat de Bravo de meest populaire line up had.

Vrijdag zal Young Marco wel weer drammen zijn. Valt bij het “feestpubliek” zoals hier zo vaak benoemd het meeste in de smaak van alle nacht acts denk ik.

Ben wel erg benieuwd wat het daar voor gaat doen. Verwacht dat Interplanetary Criminal ook vrij populair gaat zijn.

Zaterdag is de India denk ik een stuk populairder, tot Mall Grab begint.

Zondag wel met afstand de minst sterke nachtprogrammering vind ik. Techno rammen in de bravo of drum and bass in de India.

Drum and bass is zeker aan een opmars bezig, maar vind het toch ergens opmerkelijk dat ze daar een volle nacht van de India aan wijden.
Dat is toch altijd zo? Zondagavond dnb in de India
 

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Vraag ik mij ook af nu de India en Bravo pogrammering allebei sterk zijn. Vorig jaar was het duidelijk dat de Bravo de meest populaire line up had.

Vrijdag zal Young Marco wel weer drammen zijn. Valt bij het “feestpubliek” zoals hier zo vaak benoemd het meeste in de smaak van alle nacht acts denk ik.

Ben wel erg benieuwd wat het daar voor gaat doen. Verwacht dat Interplanetary Criminal ook vrij populair gaat zijn.

Zaterdag is de India denk ik een stuk populairder, tot Mall Grab begint.

Zondag wel met afstand de minst sterke nachtprogrammering vind ik. Techno rammen in de bravo of drum and bass in de India.

Drum and bass is zeker aan een opmars bezig, maar vind het toch ergens opmerkelijk dat ze daar een volle nacht van de India aan wijden.
Dnb is al jaren op zondagnacht in de India! 10 jaar geleden was het de vrijdagnacht. Vind het juist behoorlijk magertjes dit jaar met alleen Koven en Maduk.
 
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Bravo afgelopen jaren was gewoon te druk. Amper ruimte om te bewegen, laat staan dansen. Groepen die je omver beuken. Echt zonde…
Zeker bij een aantal acts gewoon echt te druk. In dat opzichte wel fijn dat de India iets sterker geboekt lijkt te zijn.
Groot gedeelte van de mensen gaat blind naar de Bravo, ongeacht wat er staat, als ik dat zo moet inschatten.
Verwacht dit ook.
 

slak12345

Nieuw lid
19 jul 2021
3
1
Dit jaar helaas geen punkimo zoals vorig jaar in de lima op zaterdagnacht van 0:00 tot 02:30. Helemaal los gegaan op de grootste metal, hardcore rock etc! Leek een groot succes want het was druk en ging los tot de laatste riff… ook geen vervangend feestje volgens mij dit jaar helaas
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Dit jaar helaas geen punkimo zoals vorig jaar in de lima op zaterdagnacht van 0:00 tot 02:30. Helemaal los gegaan op de grootste metal, hardcore rock etc! Leek een groot succes want het was druk en ging los tot de laatste riff… ook geen vervangend feestje volgens mij dit jaar helaas
Oh ik heb daar even gekeken maar vond daar zo niks aan! Ben normaal gesproken wel van de stevige gitaren maar dit kwam echt niet binnen
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Dit jaar helaas geen punkimo zoals vorig jaar in de lima op zaterdagnacht van 0:00 tot 02:30. Helemaal los gegaan op de grootste metal, hardcore rock etc! Leek een groot succes want het was druk en ging los tot de laatste riff… ook geen vervangend feestje volgens mij dit jaar helaas
Ik riep het hele weekend WAAR ZIJN DE ALTO’S?! En toen vond ik het bij punkimo zo leuk om te zien dat ze er toch wel waren. Was een leuk sfeertje, jammer dat er nu niets vergelijkbaars is!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Reislustig

Davidd

Support act
7 jul 2021
916
1.679
Van te voren was ik heel blij met Punkimo, maar uiteindelijk viel het toch een beetje tegen. Het was net een randje te hard allemaal voor mij.

Ik zou het zelf echt heerlijk vinden als er een tent is elke avond waar je rock/indie/festival hits kan horen. Zoals de Kiss all hipsters avonden in bijvoorbeeld Rotown.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Van te voren was ik heel blij met Punkimo, maar uiteindelijk viel het toch een beetje tegen. Het was net een randje te hard allemaal voor mij.

Ik zou het zelf echt heerlijk vinden als er een tent is elke avond waar je rock/indie/festival hits kan horen. Zoals de Kiss all hipsters avonden in bijvoorbeeld Rotown.
Ik loop er hierdoor vaak ook een beetje verloren bij in de nachten op LL. En doet me ook realiseren hoe goed het concept 'the Floor' op Best Kept Secret is, zeker als je het hebt over kunnen dansen op indie.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en Greyhound

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Van te voren was ik heel blij met Punkimo, maar uiteindelijk viel het toch een beetje tegen. Het was net een randje te hard allemaal voor mij.

Ik zou het zelf echt heerlijk vinden als er een tent is elke avond waar je rock/indie/festival hits kan horen. Zoals de Kiss all hipsters avonden in bijvoorbeeld Rotown.
Ik loop er hierdoor vaak ook een beetje verloren bij in de nachten op LL. En doet me ook realiseren hoe goed het concept 'the Floor' op Best Kept Secret is, zeker als je het hebt over kunnen dansen op indie.

Dit mis ik ook wel echt! Ik hoop dat die Future Festival Classics die behoefte kan vervullen. Wellicht dat er nog iets leuks wordt toegevoegd aan het Armadillowprogramma waar we lekker kunnen dansen op indie.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Dit mis ik ook wel echt! Ik hoop dat die Future Festival Classics die behoefte kan vervullen. Wellicht dat er nog iets leuks wordt toegevoegd aan het Armadillowprogramma waar we lekker kunnen dansen op indie.

Vind Future Festival Classics nooit zo lekker uit de verf komen. Helpt ook niet mee dat het in de saaiste tent van het terrein staat qua aankleding… Eigenlijk zou je een tweede Lima willen hebben voor zulke nachten
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Verwacht dit jaar ook wel wat lege tenten, Lathums in Heineken, IDLES en Half Moon Run in de Alpha. Wordt dan in ieder geval wel lekker in het voorvak staan bij de laatste twee genoemden.
Air in de Alpha. Zelfs ik twijfel ivm clash (grandson, al zal het waarschijnlijk Air worden).
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ik vraag me trouwens wel af waar het ‘s nachts drukker gaat zijn, de Bravo of India
Voor zowel vrijdag als zaterdag

Wat denken jullie?
Vorig jaar vooral in de Bravo geweest. Hoop het dit jaar iets breder te trekken. Vooralsnog in mn spoorboekje:

Vrijdag
00.00 Sleaford Mods - Heineken*
01.00 (Future) Classics Festival - Heineken
03.00 DJ Europarking - X Ray

Zaterdag
00.00 Benwal - X Ray
02.00 Skin On Skin - Bravo
03.30 Mall Grab - Bravo

Zondag
00.15 Bambounou b2b Mama Snake - Bravo
02.00 Anetha - Bravo
03.15 Mandidextrous - India
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Dante

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Vind Future Festival Classics nooit zo lekker uit de verf komen. Helpt ook niet mee dat het in de saaiste tent van het terrein staat qua aankleding… Eigenlijk zou je een tweede Lima willen hebben voor zulke nachten
Hmmm we gaan het zien! Waarschijnlijk ben ik rond 1 uur toch al kapot en wil ik slapen 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

Neinonein

Playlistbediener
27 jun 2024
13
25
Bravo afgelopen jaren was gewoon te druk. Amper ruimte om te bewegen, laat staan dansen. Groepen die je omver beuken. Echt zonde…
Vorig jaar voor het eerst geweest en dit was kut. Die Bravo is een soort snelkookpan waar iedereen naar binnen wil. Beetje grimmig sfeertje zelfs voor job jobse.

Dit jaar wat vaker de India opzoeken en hopen op een betere verdeling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken