Lowlands 2024

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
Over er mee bezig zijn gesproken, wanneer verwachten we de namen voor de Armadillow?
Altijd de donderdag een week voor Lowlands, dus aanstaande donderdag, 8 augustus.

Heb hier maar eens een account aangemaakt. Ik ben van plan dit jaar vrijdagavond/nacht en zaterdagavond/nacht naar Lowlands de gaan. In de ochtend met de eerste pendelbus (08:00) naar Dronten en dan met het OV naar huis, slapen en daarna weer terug naar LL. Zijn er toevallig mensen die zoiets eerder hebben gedaan en zo ja zijn er nog tips daarvoor? Rijden die pendelbussen een beetje vaak en zijn ze scherp op dat de eerste echt om 08:00 rijdt?
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Visuele representatie van festivals deze zomer:
american psycho dancing GIF
Bekijk bijlage 9865 Bekijk bijlage 9866

Lowlands kan nooit erger worden dan Graspop, toch? ...toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Moet wel zeggen dat ik vind dat Jungle by znight ook wel beetje die samenwerkingen nodig heeft. Zeker op zo'n groot podium als Alpha. Anders valt het mijns inziens beetje dood. Maaar ga er toch heen om het te zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en koekebakker

Davidd

Support act
7 jul 2021
916
1.679
Altijd de donderdag een week voor Lowlands, dus aanstaande donderdag, 8 augustus.

Heb hier maar eens een account aangemaakt. Ik ben van plan dit jaar vrijdagavond/nacht en zaterdagavond/nacht naar Lowlands de gaan. In de ochtend met de eerste pendelbus (08:00) naar Dronten en dan met het OV naar huis, slapen en daarna weer terug naar LL. Zijn er toevallig mensen die zoiets eerder hebben gedaan en zo ja zijn er nog tips daarvoor? Rijden die pendelbussen een beetje vaak en zijn ze scherp op dat de eerste echt om 08:00 rijdt?
Ga je dan alleen de vrijdagavond/nacht, naar huis en dan erna weer alleen zaterdagavond/nacht? Vind je dat niet zonde van wat er allemaal voor moois te beleven is 'sochtends en overdag op het terrein?
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
Ga je dan alleen de vrijdagavond/nacht, naar huis en dan erna weer alleen zaterdagavond/nacht? Vind je dat niet zonde van wat er allemaal voor moois te beleven is 'sochtends en overdag op het terrein?
Ben meer van het nachtprogramma dan het dagprogramma (daar schop ik vast wat mensen tegen het zere been mee hier, maar hey, ieder z'n ding). Ben in 2022 geweest en heb toen amper geslapen op de camping, dus dit jaar lekker thuis wat uurtjes pakken en dan rond 18:30 weer op het terrein. Helemaal prima :)
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Altijd de donderdag een week voor Lowlands, dus aanstaande donderdag, 8 augustus.

Heb hier maar eens een account aangemaakt. Ik ben van plan dit jaar vrijdagavond/nacht en zaterdagavond/nacht naar Lowlands de gaan. In de ochtend met de eerste pendelbus (08:00) naar Dronten en dan met het OV naar huis, slapen en daarna weer terug naar LL. Zijn er toevallig mensen die zoiets eerder hebben gedaan en zo ja zijn er nog tips daarvoor? Rijden die pendelbussen een beetje vaak en zijn ze scherp op dat de eerste echt om 08:00 rijdt?

Waarom zou je dit willen? Niet lullig bedoeld. Maar je mist een groot deel van de charme van het festival, je skipt de vaak leukste nacht (de nacht waar je eindelijk ruimte hebt om te bewegen) en kan me niet voorstellen dat dit meer rust oplevert dan op het terrein slapen?
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ben meer van het nachtprogramma dan het dagprogramma (daar schop ik vast wat mensen tegen het zere been mee hier, maar hey, ieder z'n ding). Ben in 2022 geweest en heb toen amper geslapen op de camping, dus dit jaar lekker thuis wat uurtjes pakken en dan rond 18:30 weer op het terrein. Helemaal prima :)
Nou heeft LL best een tof nachtprogramma maar qua geld kun je dan toch veel beter wat nachtfeesten pakken tijdens ADE ofzo?

Maar volgens mij rijden die bussen best stipt zeg maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en WTSGD

priolietwi

Playlistbediener
17 jan 2023
28
30
Een gok voor hoe laat het druk gaat worden bij de ingang op donderdagochtend dit jaar? En hoe laaat gaan de deuren open?
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Die was zeker hoger dan andere NL acts, zeker gezien het feit dat ze toen eigenlijk alleen als uitspringer het LL22 optreden op hun conto hadden.
Laat ik het zo zeggen dat de organisator die ik ken hier niet lang over na hoefde te denken (om dit dus niet te doen).
Gunfactor ging meer over dat het niet in verhouding stond. Iets wat net na het optreden van Joost bij het Songfestival ook in het nieuws was. Bij hem vond ik dan wel weer gunfactorisch (nieuw woord in de Dikke Van Dale 2025).
Maar elke festval maakt een andere afweging natuurlijk.
Gunfactor, de titel van het derde album van Goldband, waarop ze ook nadrukkelijk een beroep doen op die gunfactor.
 
  • Leuk
Waarderingen: philmania

Maninblue34

Playlistbediener
30 jul 2023
34
43
Bekijk bijlage 9860

Misschien een beetje lullig van mij, maar ik moest toch best hard lachen: 124k en 78k op de nieuwe singles die al een tijdje op Youtube staan. Dat is niet best. Hopelijk heeft de organisatie van Lowlands hard geleerd van deze bijzonder onnozele gok die ze genomen hebben.

(Ter vergelijking: Noodgeval heeft in 3 jaar tijd 5,6 miljoen views.)
Dit is een beetje een gekke vergelijking. Je vergelijkt nu de 2 nieuwste nummers met hun grootste hit. De Jeugd gaat ook nooit meer iets maken wat zoveel views gaat pakken als Sterrenstof. De meeste Goldband videoclips halen de 1 miljoen views niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Avani en djessnl

Gebruikers die dit onderwerp bekijken