Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ja, hoe werkt dat bij de sauna precies? Handig om een zwembroek aan te hebben/mee te nemen? Of ga je in je nakie? Handdoeken waren daar beschikbaar heb ik begrepen? Kluisjes ook las ik ergens... Kun je gewoon aanwaaien of moet je nog wat op de camping ophalen bv?
Aanwaaien ja maar vaak ook wachten voordat je het saunaterreintje op mag.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

llass

Nieuw lid
1 aug 2024
2
0
Na 10 jaar op de normale camping, gaan wij dit jaar met de camper. Hoe streng wordt er gecontroleerd op camper gasflessen?
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
kjsdkljds.JPG

Misschien een beetje lullig van mij, maar ik moest toch best hard lachen: 124k en 78k op de nieuwe singles die al een tijdje op Youtube staan. Dat is niet best. Hopelijk heeft de organisatie van Lowlands hard geleerd van deze bijzonder onnozele gok die ze genomen hebben.

(Ter vergelijking: Noodgeval heeft in 3 jaar tijd 5,6 miljoen views.)
 

Bijlagen

  • kjsdkljds.JPG
    kjsdkljds.JPG
    64 KB · Weergaven: 10

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Bekijk bijlage 9860

Misschien een beetje lullig van mij, maar ik moest toch best hard lachen: 124k en 78k op de nieuwe singles die al een tijdje op Youtube staan. Dat is niet best. Hopelijk heeft de organisatie van Lowlands hard geleerd van deze bijzonder onnozele gok die ze genomen hebben.

(Ter vergelijking: Noodgeval heeft in 3 jaar tijd 5,6 miljoen views.)
Wat is er onnozel en wat moet Lowlands leren?

Nu vind ik Goldband een prima popgroep, maar sla ik ze over omdat ik ze al verschillende keren gezien heb en vooral omdat ik juist een massale toestroom van publiek verwacht want feestje.
 

Jean Cloud

Playlistbediener
9 aug 2023
16
53
Bekijk bijlage 9860

Misschien een beetje lullig van mij, maar ik moest toch best hard lachen: 124k en 78k op de nieuwe singles die al een tijdje op Youtube staan. Dat is niet best. Hopelijk heeft de organisatie van Lowlands hard geleerd van deze bijzonder onnozele gok die ze genomen hebben.

(Ter vergelijking: Noodgeval heeft in 3 jaar tijd 5,6 miljoen views.)
Ja, laten we vooral de kwaliteit van muziek beoordelen adhv het aantal streams.
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Bekijk bijlage 9860

Misschien een beetje lullig van mij, maar ik moest toch best hard lachen: 124k en 78k op de nieuwe singles die al een tijdje op Youtube staan. Dat is niet best. Hopelijk heeft de organisatie van Lowlands hard geleerd van deze bijzonder onnozele gok die ze genomen hebben.

(Ter vergelijking: Noodgeval heeft in 3 jaar tijd 5,6 miljoen views.)
hahaha ik dacht eerst dat dit een reactie op de sauna was (want naakt).
Maar ik denk niet echt dat LowLands wakker ligt om het feit dat Goldband maar 124k streams heeft op youtube (ze hebben er op Spotify overigens wel miljoenen). Ik denk eerder dat ze er van wakker zouden liggen dat er een peperdure headline act staat waar echt geen publiek op af komt.
Tuurlijk had ik ook een andere headliner gezien, maar dat betekend niet dat het voor het merendeel van het festival gewoon hun grootste must see is.....
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Hoe lang duurt de wachtrij maximaal ongeveer in het verleden? Die rij is wel wat me tot nu toe altijd weerhouden heeft in voorgaande jaren
Vorig jaar stonden er steeds vrij forse rijen. Ben er zelf uiteindelijk zondag met 10min rij binnengekomen net voor het optreden van DJVT, dus daar zal de kortere rij wel te maken mee hebben gehad. Eerste deel vanuit de jacuzi, sauna en het meer en tweede deel bij de Alpha, was ideaal en schoon (al bleef dat niet lang zo met het einde van het optreden van DJVT :) )
 
Laatst bewerkt:

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Bekijk bijlage 9860

Misschien een beetje lullig van mij, maar ik moest toch best hard lachen: 124k en 78k op de nieuwe singles die al een tijdje op Youtube staan. Dat is niet best. Hopelijk heeft de organisatie van Lowlands hard geleerd van deze bijzonder onnozele gok die ze genomen hebben.

(Ter vergelijking: Noodgeval heeft in 3 jaar tijd 5,6 miljoen views.)
Streams op Youtube zeggen niet heel veel. Zal waarschijnlijk een feest worden waar de meeste mensen voor komen. Ze moeten alleen niet te veel van het nieuwe album spelen, maar dat weten ze waarschijnlijk zelf ook.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
185
269
Ik snap wel wat bardt zegt. Natuurlijk, er gaat wel publiek op afkomen, maar dat is niet het enige wat je van een Lowlands-headliner verwacht. Je verwacht ook dat het een unieke show is waar mensen over napraten, niet een zoals we al tientallen keren eerder op de Nederlandse festivals hebben gezien. Het idee van Goldband was dat dit de eerste keer zou zijn in Nederland dat ze hun nieuwe album zouden spelen en iedereen het daarover heeft.

Maar laten we eerlijk zijn, het nieuwe album is best wel geflopt. Of je nou naar streams of Top 40-punten (precies nul) kijkt, of gewoon zelf luistert en oordeelt, het haalt het niet bij het vorige album. De hype waar ze bij Lowlands op gehoopt hadden is er niet helemaal.

Daar komt bij: ik was afgelopen maand bij een van de try-outshows en dat viel me niet mee. De nadruk van de show ligt echt op het nieuwe album. Twee oudere hits werden zelfs gewoon overgeslagen en het spelen van die nieuwe nummers ging trouwens ook nog niet helemaal foutloos. Ik vond Goldband altijd wel leuk, maar dit gaat tegenvallen vrees ik
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Ik snap wel wat bardt zegt. Natuurlijk, er gaat wel publiek op afkomen, maar dat is niet het enige wat je van een Lowlands-headliner verwacht. Je verwacht ook dat het een unieke show is waar mensen over napraten, niet een zoals we al tientallen keren eerder op de Nederlandse festivals hebben gezien. Het idee van Goldband was dat dit de eerste keer zou zijn in Nederland dat ze hun nieuwe album zouden spelen en iedereen het daarover heeft.

Maar laten we eerlijk zijn, het nieuwe album is best wel geflopt. Of je nou naar streams of Top 40-punten (precies nul) kijkt, of gewoon zelf luistert en oordeelt, het haalt het niet bij het vorige album. De hype waar ze bij Lowlands op gehoopt hadden is er niet helemaal.

Daar komt bij: ik was afgelopen maand bij een van de try-outshows en dat viel me niet mee. De nadruk van de show ligt echt op het nieuwe album. Twee oudere hits werden zelfs gewoon overgeslagen en het spelen van die nieuwe nummers ging trouwens ook nog niet helemaal foutloos. Ik vond Goldband altijd wel leuk, maar dit gaat tegenvallen vrees ik
Ik was er niet bij, mijn tweeling wel. Inderdaad vrijwel enkel de nieuwe nummers. Maar het was een try-out, wat ze niet bevalt live zal heus wel afvallen. Van de oude hits weten ze wel hoe die bij het publiek vallen. Natuurlijk komen straks driekwart van de oude hits voorbij, aangevuld met een stuk of vijf nieuwe nummers.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Ik ga toch wel gewoon kijken. Vind het alternatief ook niet echt voor mij en vrienden willen er ook graag heen.

Het nieuwe album valt echt tegen, ben benieuwd of de organisatie een preview had gekregen. Hoop dat ze echt wegblijven van de ballads, gewoonweg omdat het niet is wat ik van hen wil zien.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Goldband zo'n flater slaat met dat nieuwe album. Het is echt afschuwelijk slecht. Ik had gehoopt dat ze zouden doorpakken op het beste van hun 'oudere' werk, maar ze gaan duidelijk voor heel goedkoop effectbejag. Ik vrees dat de pijp leeg is bij die mannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken