Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Steven van Lummel – X-Ray: Steven van Lummel was op Lowlands achtereenvolgens keukenprins, host en Bekende Lowlander, maar is vooral kunstenaar. Dit jaar brengt hij zijn abstracte en zinnenprikkelende wereld aan op de buitenkant van X-Ray!

Uit de nieuwsbrief
 

kroetskipoetski

Playlistbediener
24 mei 2024
19
52
Mr Rogers Clown GIF
Als je bedoeld clown core op lowlands zou ik geen bezwaar tegen hebben, maar ik denk van niet. Ik denk dat ik te maken heb met promotieteam van Lowlands Dance Event
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Ik wacht op de eerste opbouwfoto's, van LL zelf, van een enthousiaste Biddinghuizenaar, een Walibist of kampeerder in Europarcs...
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Ik neem elk jaar zo'n opvouwbare jerrycan mee zodat je bij je tent even je handen kunt wassen of als je water nodig hebt voor iets anders. Destijds duur gekocht bij Bever, tegenwoordig voor minder dan €2 bij de Action te verkrijgen: https://www.action.com/nl-nl/p/3004718/froyak-watertank-met-tap/
Vind het echt ideaal. Ook prima als goed reservoir voor je waterpistolengevecht. Paar gevulde jerrycans ophangen in het bos en soort capture the flag gevecht van maken. 🤠
En als je een beetje een lang persoon in de groep hebt kan je er ook prima mee douchen ('afspoelen') 's ochtend naast je tent! Al zijn er nu ook buitendouches die mogelijk wat minder rijen hebben in de ochtend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bamischijf

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Als je bedoeld clown core op lowlands zou ik geen bezwaar tegen hebben, maar ik denk van niet. Ik denk dat ik te maken heb met promotieteam van Lowlands Dance Event
Ik begrijp je persoonlijke teleurstelling als je helemaal niks met elektronische muziek hebt, maar Royal Blood een geschikte vervanger noemen... Justice is echt een goeie vangst: onderscheidende, indrukwekkende show, comeback met nieuwe muziek, waarvan veel fantastische crossovers met rock.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Als je bedoeld clown core op lowlands zou ik geen bezwaar tegen hebben, maar ik denk van niet. Ik denk dat ik te maken heb met promotieteam van Lowlands Dance Event
Show van het weekend gaan die misschien wel geven. Zou me eerder druk maken om Goldband als headliner(Hoop dat ik door deze niet ontslagen word uit het promotieteam).
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
96
68
Ik begrijp je persoonlijke teleurstelling als je helemaal niks met elektronische muziek hebt, maar Royal Blood een geschikte vervanger noemen... Justice is echt een goeie vangst: onderscheidende, indrukwekkende show, comeback met nieuwe muziek, waarvan veel fantastische crossovers met rock.
Justice gezien op Best Kept Secret en was absoluut één van de hoogtepunten. Hoewel het laatste album ietwat tegenvalt maken ze er live echt iets spectaculairs van.

Ik heb gisteren via TicketSwap een kaartje voor Lowlands gekocht, dit wordt mijn eerste keer. Moet nog even goed in de line-up duiken maar voor nu vooral heeeel veel zin om Air voor het eerst live te zien.

Wij komen op vrijdag(ochtend) aan, is het dan nog een beetje te doen qua campingplekken? Wij zijn overigens maar met een groepje van drie met één tent, dus verwacht dat dat niet al te veel problemen gaat opleveren.
 
Laatst bewerkt:

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Justice gezien op Best Kept Secret en was absoluut één van de hoogtepunten. Hoewel het laatste album ietwat tegenvalt maken ze er live echt iets spectaculairs van.

Ik heb gisteren via TicketSwap een kaartje voor Lowlands gekocht, dit wordt mijn eerste keer. Moet nog even goed in het album duiken maar voor nu vooral heeeel veel zin om Air voor het eerst live te zien.

Wij komen op vrijdag(ochtend) aan, is het dan nog een beetje te doen qua campingplekken? Wij zijn overigens maar met een groepje van drie met één tent, dus verwacht dat dat niet al te veel problemen gaat opleveren.
Aan de super plekken ga je niet meer komen, maar in feite liggen alle campings dichtbij het festivalterrein, als je het vergelijkt met andere festivals. Plek gaan jullie sowieso wel vinden.(Wellicht gewoon niet de brug oversteken)
 
  • Geweldig
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2 en Kaasrasper

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Als je bedoeld clown core op lowlands zou ik geen bezwaar tegen hebben, maar ik denk van niet. Ik denk dat ik te maken heb met promotieteam van Lowlands Dance Event
Misschien even het mooie genre overzicht bekijken welke er in de festileaks whatsapp groep zit, snap je teleurstelling omtrent geen rock headliner, maar voor de rest laat dat overzicht heel mooi zien dat er bijna een verdubbeling is qua rockacts t.o.v. vorig jaar (15 vorig jaar, 30 dit jaar?). Dus om het nou nu ineens Lowlands Dance Event te noemen is een beetje te kort door de bocht
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
De X-ray krijgt een nieuwe, kunstige golfplaatbewerking. En de Art Tour is een dikke, vette aanrader!
Enig idee waar (bij ohlalalaantje?) en hoe laat die art tours zijn? lijkt me namelijk fijn om dat een keer te doen en dan het liefst tussen 11:00 en 13:00.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Misschien even het mooie genre overzicht bekijken welke er in de festileaks whatsapp groep zit, snap je teleurstelling omtrent geen rock headliner, maar voor de rest laat dat overzicht heel mooi zien dat er bijna een verdubbeling is qua rockacts t.o.v. vorig jaar (15 vorig jaar, 30 dit jaar?). Dus om het nou nu ineens Lowlands Dance Event te noemen is een beetje te kort door de bocht
Kan je die hier toevallig delen?
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
340
619
Wij komen op vrijdag(ochtend) aan, is het dan nog een beetje te doen qua campingplekken? Wij zijn overigens maar met een groepje van drie met één tent, dus verwacht dat dat niet al te veel problemen gaat opleveren.

Gewoon direct naar camping 0 lopen. Je moet vanaf de ingang ~20 minuten shouwen, maar dan lig je dicht bij een van de festival ingangen (10 minuten lopen), heb je veel ruimte, en is het s'nachts lekker rustig. Kan het aanraden!
 
  • Geweldig
  • Winning
Waarderingen: StevieU2 en Kaasrasper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken