Lowlands 2024

Broccoli Rob

Randprogramma
18 aug 2017
113
248
Ik ben zeer benieuwd naar de setlist van Big Thief. Vorige week bij hun eerste show in lange tijd hebben ze opeens 10 nieuwe nummers gespeeld. Ook speelden ze met een nieuwe bassist en een tweede drummer.
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Ik was er toevallig vanmorgen ook naar aan het kijken. De setlist van hun laatste show staat op Spotify. Maar missen inderdaad 6 nummers die nog niet bekend zijn geloof ik en best veel ander materiaal dan vorig jaar. Leuk wel
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Ik heb nagedacht over zo'n pistool maar je moet dan telkens naar het badhuis om te vullen en dat ziet er dan best lullig uit dus toch maar niet.
Ik neem elk jaar zo'n opvouwbare jerrycan mee zodat je bij je tent even je handen kunt wassen of als je water nodig hebt voor iets anders. Destijds duur gekocht bij Bever, tegenwoordig voor minder dan €2 bij de Action te verkrijgen: https://www.action.com/nl-nl/p/3004718/froyak-watertank-met-tap/
Vind het echt ideaal. Ook prima als goed reservoir voor je waterpistolengevecht. Paar gevulde jerrycans ophangen in het bos en soort capture the flag gevecht van maken. 🤠
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
De X-ray krijgt een nieuwe, kunstige golfplaatbewerking. En de Art Tour is een dikke, vette aanrader!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken