Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
30daagse weerplaza zegt het volgende:

Een hogedrukgebied boven de Atlantische Oceaan lijkt tijdens de periode van 12 tot en met 19 augustus meer grip te krijgen op het westen van Europa, waaronder Nederland kan hier mee te maken krijgen. Dit zorgt voor drogere condities dan normaal. Het weerbeeld zal vaak bestaan uit lange droge perioden met wolken en zon. Dit is ook goed weergegeven in de neerslagafwijking. Deze kaart toont namelijk oranje kleuren in onze omgeving wat duidt op minder neerslag dan normaal. Mocht dit scenario uitkomen, dan krijgen we wel met een westelijke stroming te maken. Dit zorgt er dan wel weer voor dat de warmte in Zuid-Europa ons niet kan bereiken.

Klinkt perfect maar zolang we de overstromingen voorkomen vind ik alles prima šŸ˜Ž
Overstromingen is meer pinkpop gebied
 

alexcuthbert94

Nieuw lid
7 jul 2024
1
0
Weet iemand hoeveel tickets kostten op Ticketswap in de aanloop naar het festival vorig jaar? Zijn ze Ć¼berhaupt wel in prijs gedaald? Ik heb gemerkt dat ze de laatste paar maanden langzaam in prijs zijn gedaald.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Weet iemand hoeveel tickets kostten op Ticketswap in de aanloop naar het festival vorig jaar? Zijn ze Ć¼berhaupt wel in prijs gedaald? Ik heb gemerkt dat ze de laatste paar maanden langzaam in prijs zijn gedaald.
Ik snap vooral niet waarom al die mensen op Ticketswap hem niet op Ticketmaster gooien. De prijzen zijn nu vrijwel gelijk. Ticketmaster is natuurlijk niet de sympathiekste partij, maar de servicekosten op Ticketswap zijn dit jaar echt veel hoger dan op Ticketmaster. Je verliest dus een paar tientjes bij dezelfde verkoopprijs.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
185
269
Ik snap vooral niet waarom al die mensen op Ticketswap hem niet op Ticketmaster gooien. De prijzen zijn nu vrijwel gelijk. Ticketmaster is natuurlijk niet de sympathiekste partij, maar de servicekosten op Ticketswap zijn dit jaar echt veel hoger dan op Ticketmaster. Je verliest dus een paar tientjes bij dezelfde verkoopprijs.
Het kan zijn dat die mensen zelf al een resale-kaartje hebben gekocht via Ticketmaster: die kun je niet opnieuw in de resale aanbieden en dan moet je wel via Ticketswap
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ik snap vooral niet waarom al die mensen op Ticketswap hem niet op Ticketmaster gooien. De prijzen zijn nu vrijwel gelijk. Ticketmaster is natuurlijk niet de sympathiekste partij, maar de servicekosten op Ticketswap zijn dit jaar echt veel hoger dan op Ticketmaster. Je verliest dus een paar tientjes bij dezelfde verkoopprijs.
Inderdaad, Ticketmaster pakt 2% maar Ticketswap pakt 14%
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Inderdaad, Ticketmaster pakt 2% maar Ticketswap pakt 14%
Echt bizar ja. Toen ik mijn kaartje verkocht waren de verhoudingen van de prijzen daar ook ongeveer naar. Op TM kreeg ik 308 en werd hij voor 318,20 aangeboden. Op Ticketswap kon ik 342 vragen, maar zou ik maar iets van 298 ontvangen. Dat is ongekend graaigedrag
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Echt bizar ja. Toen ik mijn kaartje verkocht waren de verhoudingen van de prijzen daar ook ongeveer naar. Op TM kreeg ik 308 en werd hij voor 318,20 aangeboden. Op Ticketswap kon ik 342 vragen, maar zou ik maar iets van 298 ontvangen. Dat is ongekend graaigedrag
Het zijn allebei ratten ja. Laten we ook niet vergeten dat Ticketmaster dubbel pakt op dezelfde tickets, dus die "lage" marges zijn alsnog gewoon schofterig.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Oasiss

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
36
77
De bekende rode steekkar van de bouwmarkt voor iets van 5 tientjes(y)
Wij hadden altijd zo'n steekkar en een kliko (ideaal bij regen in de rij), maar sinds we een tent hebben ter grootte van de Bravo staat de kliko werkloos thuis en hebben we 3 van die steekkarren. Ik kan echt niets beters aanraden.
Enige probleem dat ik daar mee heb is dat hij denk ik wel veel ruimte inneemt in de auto of niet? Dat zou bij ons een probleem worden aangezien we altijd met vrij veel man in de auto zitten
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Weten jullie hoe het zit met het ophalen van de pre-order van bier/wijn?

Op de website staat dat je het ook in delen mag ophalen. Zou dat ook gelden als 1x 4 6 sixpacks ophaalt? Bijv op donderdag 2 sixpacks en op vrijdag weer 2.

Of zou je dan 2x 2 sixpacks moeten bestellen als je dat wilt?
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Enige probleem dat ik daar mee heb is dat hij denk ik wel veel ruimte inneemt in de auto of niet? Dat zou bij ons een probleem worden aangezien we altijd met vrij veel man in de auto zitten
Ik gebruik zelf altijd liever het woord "uitdaging" in plaats van "probleem" šŸ˜‰
In iemands nek, voor je voeten, over dwars, zowel voorin als achterin, uit een open raam stekend, achterklep niet helemaal sluitend, op dakdragers, in skikoffer. We hebben alles wel gehad de afgelopen vele jaren. Maarrrr, uiteindelijk kan altijd alles en iedereen mee, dat gaat jullie ook lukken šŸ’Ŗ
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Weten jullie hoe het zit met het ophalen van de pre-order van bier/wijn?

Op de website staat dat je het ook in delen mag ophalen. Zou dat ook gelden als 1x 4 6 sixpacks ophaalt? Bijv op donderdag 2 sixpacks en op vrijdag weer 2.

Of zou je dan 2x 2 sixpacks moeten bestellen als je dat wilt?
Op DTRH was het dat tweede. Ze kunnen het per artikel scannen, maar een tray (4x6) staat er dus in als 1 artikel.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Slaapzak spoorloos tijdens het inpakken? Op de camping ontdekt dat je elektrische tandenborstel nog thuis ligt? Aan je laatste schone shirt bezig met nog een festivaldag te gaan? bol helpt je uit de brand.
Het online winkelplatform lanceert een speciale Lowlandswebshop: http://lowlands.bol.com ā€“ ook te vinden in de app en op de site van Lowlands. In dit digitale winkelwalhalla ontdek je vanaf nu een breed assortiment van 230 producten in de categorieĆ«n kamperen, elektronica, entertainment, verzorging, kleding en accessoires, inclusief alternatieven voor wegwerpplastic en partytenten.
Hoe het werkt? Voordat het feest in Biddinghuizen losbarst, bestel en betaal je wat je nodig hebt. Je ontvangt een orderbevestiging en daarna een mail dat je bestelling klaarligt in De Festivalwinkel op de Campinglaan ter hoogte van de tweede festivalentree, waar je alles ophaalt met jouw referentiecode.
Goed nieuws, ook tijdens Lowlands zelf shop je 24/7 bij bol voor al je essentials, zowel in de winkel als in de webshop. De pre-order- en pick-up-service is beschikbaar tot en met maandag 19 augustus, 12:00 uur.
Pssst, je schijnt hier ook ā€™s nachts uit je bol te kunnen gaan bij Het Magazijn. Met Cybersex, DJ JACK, Essy, Eva Vrijdag, Floris Fahrenheit, Moody Mehran, Rozie en Superstrings.
https://lowlands.bol.com/
#LLFest #LL24
#ad
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken