Lowlands 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Ik heb dit ding. Krat boodschappen onderop. Daarbovenop een koelbox met 6 sixpacks bier, sterke drank en 2 grote pakken Crystal clear die ik heb ingevroren, en daarbovenop mn tent. Verder alles in de backpack. Recept wat al 5 jaar goed gaat, en die Stanley is al flink door wat modder heen gegaan.

 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en Joris

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Heb jarenlang met een steekwagen verschillende festivals getrotseerd en dat is lang goed gegaan. Tot een wiel dubbel sloeg op een onverhard deel bij DTRH twee jaar terug. Heel vervelend om dan meerdere keren te moeten lopen.

Daarna een goede backpack van Deuter gekocht en dat loopt toch een stuk sneller en comfortabeler. Gewild dat ik jaren eerder hier voor gekozen had.

Mijn 'tip' is om kaasstengels en croissants op dag van vertrek te kopen. Die blijven wel een aantal dagen prima. Qua fruit neem ik altijd bananen en meloen + zakmesje mee.
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
205
278
haha ik heb vorig jaar, toen er op een gegeven moment echt heel veel kaarten voor LL op de resale stonden van ticketmaster in Excel een tooltje gemaakt om makkelijk de doorverkooptickets te tellen op ticketmaster.

Je kan ook Array.from(document.getElementsByClassName("kZMooq")).reduce((tot, x) => tot + parseInt(x.innerHTML[0]), 0) plakken in de console (ctrl+shift+J), dan rolt er nu 536 uit.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Ingevroren crystal clear is ook een briljant idee trouwens!

Iemand anders nog briljante campinghacks?
Ik begin de ochtend altijd met slok cola met ibuprofen, paracetamol en vitamine C, 3 plakken Krentenwegge, pakje Sultana crunchers tomaat/kaas, pakje chocolademelk, pakje sinaasappelsap, vervolgens cup-a-soup pittige tomaat en daarna stout bieren. Daarna begin ik langzaam wakker te worden.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Ik begin de ochtend altijd met slok cola met ibuprofen, paracetamol en vitamine C, 3 plakken Krentenwegge, pakje Sultana crunchers tomaat/kaas, pakje chocolademelk, pakje sinaasappelsap, vervolgens cup-a-soup pittige tomaat en daarna stout bieren. Daarna begin ik langzaam wakker te worden.
Poeh wat een vermoeiend ochtendritueel :)
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Ik begin de ochtend altijd met slok cola met ibuprofen, paracetamol en vitamine C, 3 plakken Krentenwegge, pakje Sultana crunchers tomaat/kaas, pakje chocolademelk, pakje sinaasappelsap, vervolgens cup-a-soup pittige tomaat en daarna stout bieren. Daarna begin ik langzaam wakker te worden.
Iemand die in zijn ochtendritueel 3x van zoet naar hartig switcht en weer terug, om vervolgens te eindigen met stout bieren, is volgens mij nergens bang voor.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Hey, weet iemand of kaartjes via TicketSwap veilig zijn om te kopen? Aangezien ze tegenwoordig van die bewegende codes hebben in de Ticketmaster app lijkt me dat moeilijk om te verkopen via TicketSwap. Maar de verkoop loopt wel goed, dus het zal wel werken. Iemand hier via TicketSwap gekocht?
Tickets kunnen enkel via Ticketmaster worden overgedragen. Dat gebeurt uiteindelijk, met een omweg, ook als je een ticket via Ticketswap koopt. Dus ja, via Ticketswap is zeker veilig. Nog veiliger dan wanneer je normaal, zonder deze omweg via TM, een ticket bij TS koopt en enkel een pdf krijgt doorgestuurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: pinkwin

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Ik begin de ochtend altijd met slok cola met ibuprofen, paracetamol en vitamine C, 3 plakken Krentenwegge, pakje Sultana crunchers tomaat/kaas, pakje chocolademelk, pakje sinaasappelsap, vervolgens cup-a-soup pittige tomaat en daarna stout bieren. Daarna begin ik langzaam wakker te worden.

Als we toch beginnen…ik ontbijt zoveel mogelijk met het laatste van de avond ervoor…vaak gaat dat goed…Goldstrike op de nuchterige maag werd een pittige ochtend 🤷🏼‍♂️.

Meestal als ik wakker word direct dus een drankje en naar het terrein. Vorig jaar de uitsmijters bij de ArmadiLLow gemist…uiteindelijk bij Flevofood beland, dit jaar Kometenbrood lees ik hier 👌🏻
 
  • Geweldig
Waarderingen: MrFloppy

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Fuck bolderkarren! Deed ik vroeger ook altijd en ooit de switch gemaakt naar een steekwagen en zou willen dat ik het jaren eerder had gedaan. Bolderkarren zijn relatief zwaar om te trekken (zeker als je van die plastic wielen hebt). Bij een steekwagen is je gewicht veel fijner verdeeld en kost het je echt geen moeite om naar de camping te lopen. Ik zoef ieder jaar iedereen voorbij vanaf de parkeerplaats. Zorg er dan wel voor dat je een steekwagen met van die stevige rubberen banden hebt en niet zo'n kleintje met van die plastic wielen, want dan sta je te vloeken kan ik je garanderen...

Oh en doe er ff een extra spanband omheen en je bent ready to go. Bij mij gaan er altijd twee kratten, twee backpacks, een koelbox en stoeltjes op, echt perfect.
Amen! Dit wordt me zevende jaar steekkar en ik doe nooit meer wat anders. Ooit in de actie gekocht voor 35 euro of iets in die trant, beste koop ooit.
Tent, stoeltje, tassen, koelbox, slaapzak. Alles past erop! En idd spanbandje er zeker om (ik doe er 3 overigens haha)
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Je kunt ook een pak bonomel meenemen, bij voorkeur leeg want die zooi is niet te zuipen. Maar de grote opening van de fles is erg handig voor wanneer je moet pissen en écht je tent niet uit wil.

Edit; alleen handig voor mannen.
Wel zo eentje met een schroefdop mag ik hopen, niet een kartonnen pak 😂
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en Kahoudini

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Hier ook fan van de steekwagen met bakken. Maak ze altijd vast met van die snelbinders met haken.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
632
307
Cup Noodles als ontbijt is echt een openbaring geweest voor mij 2 jaar geleden. Je krijgt meteen veel vocht en zout binnen en het is makkelijk te verteren. Is alleen niet mega vullend dus vaak gaat er dan nog even een krentenbol achteraan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken