Lowlands 2024

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Heb ze nu 3x gezien en het begint inderdaad wel wat te vervelen. Ik vind een boodschap goed, maar dit voelt bijna als een gimmick.

Los van welke goede of foute boodschappen ze brengen natuurlijk, te veel kan ook. Het ging de eerste x voor mij echt ten koste van het optreden, ook gewoon qua tijd. Laatste keer waren de preken al wat ingekort.

Eens. Heb dit gevoel ook altijd bij Fever 333. Je kan een bingokaart bijhouden met welke statements ze gaan maken
 

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
29
46
Hoe ver voor LL heb je dit geprobeerd? Want uiteindelijk stonden ze vorig jaar een week voor LL voor 250 euro op de ticketmaster doorverkoop site.
Had net even gegoogled en de resale was toen op hetzelfde moment (1667 kaarten geloof ik). de doorverkoop kaarten zullen toen 3 weken voor het festival een stuk duurder zijn geweest dan nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Had net even gegoogled en de resale was toen op hetzelfde moment (1667 kaarten geloof ik). de doorverkoop kaarten zullen toen 3 weken voor het festival een stuk duurder zijn geweest dan nu.
ahh ja precies, toen kwamen ze inderdaad vrij laat voor het festival in 1x in een sneltrein vaart op de resale platformen. Volgens mij was de weersvoorspelling toen ook niet zo best.
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
haha ik heb vorig jaar, toen er op een gegeven moment echt heel veel kaarten voor LL op de resale stonden van ticketmaster in Excel een tooltje gemaakt om makkelijk de doorverkooptickets te tellen op ticketmaster. Ik kopieer de tekst die onder Doorverkooptickets staat op de website naar Excel. En dan heb ik in Excel een COUNTIF functie voor Dooverkoopticket1, Doorverkoopticket2 t/m 8. en dan (met wat tussenstappen) komt er dit tabelletje uit:
AantalTotaal aantal tickets:
1 ticket
226​
226​
2 ticket
96​
192​
3 ticket
7​
21​
4 ticket
12​
48​
5 ticket
1​
5​
6 ticket
2​
12​
7 ticket
0​
0​
8 ticket
0​
0​
Totaal:
504​
Heel goed, haha, next level nerdism dit, chapeau!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Lowlands staat gelukkig bekend als een festival met veel keuze uit goed eten. Wat zijn jullie absolute aanraders op culinair vlak?
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Lowlands staat gelukkig bekend als een festival met veel keuze uit goed eten. Wat zijn jullie absolute aanraders op culinair vlak?
De worst van Hans :love:

hans-worst1-scaled.jpg
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Had misschien wel in een grotere tent mogen staan dan de Lima. Ik vind de Lima heel leuk, maar ik vind de huidige stage iets te krapjes voor de leukere acts.
Geeft wel meer garantie voor nog meer chaos denk ik. Begon Kees ook niet in de Lima en toen door naar India > Heineken/Grolsch? Vond die stap naar de Heineken/Grolsch echt te groot en flinke invloed hebben op de sfeer. Alleen een beetje in de voorste rijen was het feest.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Ik ga eigenlijk op vrijwel elk festival sowieso een keer(als het aanwezig is) voor de butter chicken(Indiase keuken), bahn mi(Vietnamees)en ik ben wel een keertje bij de oesterbar te vinden.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Novis95 en Knakworst

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Peperwortel is ook een echte festivalklassieker waarbij de prijs/kwaliteitverhouding het beste in balans is. Heerlijk Libanees eten in enorme porties en dat ook nog eens aardig voedzaam is.

Andere tip is Kometen brood, een bakker uit Amsterdam die er dit jaar voor het eerst staat. Fantastisch brood en goede koffie. Ik las dat ze uitsmijters en tosti's hebben gedurende de dag. Nou ontbijt ik eigenlijk altijd bij de tent, maar voor kometen maak ik misschien een uitzondering...

Osaka balls is ook lekker, ben erg benieuwd naar de prijs (die zal best flink zijn), maar zeker een aanrader!
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
403
421
Festival essentials: Old Scuola Pizza, Roll met tempeh van Roll&Bowl, okonomiyaki, wafel met aarbei en witte chocolade
Lowlands essentials: Pannenkoek, Nasi rames compleet vega, broodje pulled paddo
 
  • Geweldig
Waarderingen: Knakworst

saffje

Playlistbediener
31 jan 2023
7
5
Iemand nog advies voor een goede bolderkar die het lowlands terrein vanaf de parkeerplaatsen kan overleven? die van mij was vorig jaar gesneuveld. Of toch gaan voor een stevige rugtas?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.147
3.056
Iemand nog advies voor een goede bolderkar die het lowlands terrein vanaf de parkeerplaatsen kan overleven? die van mij was vorig jaar gesneuveld. Of toch gaan voor een stevige rugtas?

Heb deze nou 2 jaar en dikke spijt dat ik deze nooit eerder gekocht heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kahoudini

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
Iemand nog advies voor een goede bolderkar die het lowlands terrein vanaf de parkeerplaatsen kan overleven? die van mij was vorig jaar gesneuveld. Of toch gaan voor een stevige rugtas?
Hornbach heeft bolderkarren beschikbaar om te lenen aan het begin van de camping. Verder is elk ding dat niet 4 tientjes kost prima is mijn ervaring. Alleen als je denkt er 50 kilo mee te kunnen sjouwen kom je wel bedrogen uit.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Gebruikers die dit onderwerp bekijken