Lowlands 2024

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die totale anarchie tijdens Van Hondt niet meer zo trek. Beetje overdreven/asociaal om alles wat stuk/los kan die tent in te slepen. Zal wel de leeftijd zijn ;)
Als (vermoedelijke) leeftijdsgenoot moet ik er nog steeds wel om lachen. Als de armen, benen en takken de tent uit steken heb ik toch wel de neiging om even te kijken/mee te doen.
 
  • Haha
Waarderingen: BeWario

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Ben benieuwd zo…gezien de resale hoeveelheid + prijzen moet dit toch de 1e keer in jaren zijn dat LL niet instant gaat uitverkopen…
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Ben benieuwd zo…gezien de resale hoeveelheid + prijzen moet dit toch de 1e keer in jaren zijn dat LL niet instant gaat uitverkopen…
Hoe bedoel je instant uitverkopen? Dat is toch allang gebeurd? Resale kaarten zijn al reeds verkocht
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
De grap is dat deze waarschijnlijk gaan uitverkopen terwijl er veel goedkopere tickets online staan.
Ze hebben wel slim een wachtrij gemaakt en zo zie je de resale ook niet meer.

edit: even gekeken en kwam op plek 32 binnen in de wachtrij en kon dus een kaartje kopen. Daarbij zag je wel meteen de resale tickets weer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
99
148
280 nu. Ik log om 10:59:54 in en stond op plek 7 in de wachtrij.

Je ziet de resales ook gewoon nog, onder de (nieuwe) originele tickets.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Voor de grap ook even mee gedaan. 10.57 ingelogd en er gelijk doorheen.
Daar zie je ook weer de doorverkoop tickets vanaf 280 staan, normale voor 325.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Het "weinig of geen tickets beschikbaar" tekstje is nu ook weg als je via de normale weg kaarten wilt kopen zie ik. Staan nu ook in totaal bijna 1000 kaarten te koop via de re-sale (ticketswap & ticketmaster). Ook dit was vorig jaar volgens mij zo een aantal weken voor Lowlands.
 

copieright

Playlistbediener
3 feb 2024
44
51
Het "weinig of geen tickets beschikbaar" tekstje is nu ook weg als je via de normale weg kaarten wilt kopen zie ik. Staan nu ook in totaal bijna 1000 kaarten te koop via de re-sale (ticketswap & ticketmaster). Ook dit was vorig jaar volgens mij zo een aantal weken voor Lowlands.
Voor mijn gevoel wel meer kaarten te koop nu
 

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
Het "weinig of geen tickets beschikbaar" tekstje is nu ook weg als je via de normale weg kaarten wilt kopen zie ik. Staan nu ook in totaal bijna 1000 kaarten te koop via de re-sale (ticketswap & ticketmaster). Ook dit was vorig jaar volgens mij zo een aantal weken voor Lowlands.
Vraag me toch elke keer af waar jij op ticketmaster ziet hoeveel (resale)kaarten er te koop staan, Heb al een paar keer gezocht, want interesseert mij ook maar kan het niet vinden. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Vraag me toch elke keer af waar jij op ticketmaster ziet hoeveel (resale)kaarten er te koop staan, Heb al een paar keer gezocht, want interesseert mij ook maar kan het niet vinden. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben :D
haha ik heb vorig jaar, toen er op een gegeven moment echt heel veel kaarten voor LL op de resale stonden van ticketmaster in Excel een tooltje gemaakt om makkelijk de doorverkooptickets te tellen op ticketmaster. Ik kopieer de tekst die onder Doorverkooptickets staat op de website naar Excel. En dan heb ik in Excel een COUNTIF functie voor Dooverkoopticket1, Doorverkoopticket2 t/m 8. en dan (met wat tussenstappen) komt er dit tabelletje uit:
AantalTotaal aantal tickets:
1 ticket
226​
226​
2 ticket
96​
192​
3 ticket
7​
21​
4 ticket
12​
48​
5 ticket
1​
5​
6 ticket
2​
12​
7 ticket
0​
0​
8 ticket
0​
0​
Totaal:
504​
 

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
29
46
Vorig jaar nog met man en macht geprobeerd tickets te bemachtigen met de resale. Vriend wou mee, maar niet voor de doorverkoopprijs. Toen waren ze met 2 minuten uitverkocht
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Vorig jaar nog met man en macht geprobeerd tickets te bemachtigen met de resale. Vriend wou mee, maar niet voor de doorverkoopprijs. Toen waren ze met 2 minuten uitverkocht
Hoe ver voor LL heb je dit geprobeerd? Want uiteindelijk stonden ze vorig jaar een week voor LL voor 250 euro op de ticketmaster doorverkoop site.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
574
Heb ze nu 3x gezien en het begint inderdaad wel wat te vervelen. Ik vind een boodschap goed, maar dit voelt bijna als een gimmick.

Los van welke goede of foute boodschappen ze brengen natuurlijk, te veel kan ook. Het ging de eerste x voor mij echt ten koste van het optreden, ook gewoon qua tijd. Laatste keer waren de preken al wat ingekort.
Haha, deed Bono dat ook maar, preken inkorten en de muziek/visuals voor zichzelf laten spreken ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken