Lowlands 2024

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Weekendje weg met mam was weer super gezellig, was in Gent (blijkbaar tijdens de Gentse dagen), lekker feestje hoor! Op de vrijdag nog wel even de vervanging mee kunnen maken voor QOTSA, maar nog geen tijd gehad om een berichtje te typen. Hierbij:

Los van mijn persoonlijke mening: ik vind dit echt wel sterk opgelost door Lowlands. Niet terugvallen op Nederlandse invalacts, acts doorschuiven of het klein broertje (DTRH) lief aankijken: Nee, echt wel een vervanger van formaat die op BKS erg sterk (bleek te) zijn.

Nu mijn persoonlijke mening: ik had graag als afsluiter een rock-headliner gewild. Ook voor de balans op die mainstage. Maar! Justice is ook een artiest die ik echt nog wel eens graag live wil zien, maar los geen kaart voor zou kopen. Dus al met al ben ik echt wel tevreden!
 

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Goed, dan nu mijn hardloopschema voor het lowlands-weekend. Dikgedrukt waar ik echt graag bij wil zijn:

Vrijdag

Yoga (als groep brak hier opstarten is traditie geworden) – wings of desire –Ramkot – Jungle by Night – Half Moon Run – Big ThiefFroukje/Bob Vylan (deze clash laat ik bepalen door de vriendengroep waar ik op dat moment bij ben) – the lathums (op tijd weg voor) – wunderhorse – sticks – Justice (laatste deel, als ik het red) – Sleaford mods – de avond afsluiten bij future festival classics

Zaterdag

Stukje spinvis – the streets of university (kijken hoe ik mij voel)– mount kimbie – personal trainer soft play (jammer van bar italia) – inhaler – sampha – evt. Jorja smith – fat dog!!!! – ye banished privateers (toch even kijken hoe lachen dit is) – zwart licht – de avond zien we wel waar die ons brengt

Zondag

Elephant – Noord Nederlands Orkest – dead poet society of confidence man (iemand tips voor deze clash?) – grandson – thundercatidles – róisín murphy – nas – j hus – spiritbox – POLKA NEVER DIES!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Even over die Sauna, ik ben daar zelf nog nooit geweest mede doordat er vaak een enorm lange rij staat, maar moet je zelf handoeken etc meenemen? Of kan je daar gewoon zonder spullen naar toe? Lijkt me nogal onhandig om dan weer naar je tent te moeten lopen.
Nee handdoeken krijg je daar. Ook een klein lockertje waar je je zooi mee in kan doen zoals je telefoon etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Hey, weet iemand of kaartjes via TicketSwap veilig zijn om te kopen? Aangezien ze tegenwoordig van die bewegende codes hebben in de Ticketmaster app lijkt me dat moeilijk om te verkopen via TicketSwap. Maar de verkoop loopt wel goed, dus het zal wel werken. Iemand hier via TicketSwap gekocht?
Ik heb een camperticket gekocht via TicketSwap een tijd geleden toen het nog 'geblokkeerd' was, maar werkte perfect:
- Persoon X die het kaartje verkocht via TicketSwap heeft het naar een bepaald account op Ticketmaster gestuurd
- Toen ik het kaartje kocht via TicketSwap, werd ik meteen doorgelinkt naar Ticketmaster en kon ik inloggen op mijn eigen account
- Kon toen gewoon het kaartje accepteren in Ticketmaster, er stond iets in de trant van 'Persoon X wil een ticket naar je versturen'.
- Geaccepteerd, en heb het ticket nu gewoon in mijn Ticketmaster account staan met bewegende codes etc.
Werkt dus goed! Zou je er niet te veel zorgen over maken.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Ohh dat klinkt ideaal! Nu hopen dat er ooit een moment komt dat de rij niet zo lang is.
Tip, sochtends als ze net open gaan. Dus 10 min voor 11 daar zijn, kun je zo doorlopen. Wel een timer op de sauna en hottub maar op zich maakt dat niet veel uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Tip, sochtends als ze net open gaan. Dus 10 min voor 11 daar zijn, kun je zo doorlopen. Wel een timer op de sauna en hottub maar op zich maakt dat niet veel uit
Ja ik heb dat volgens mij 1x geprobeerd. Wij stonden toen heel lang te wachten bij die ingang naast de Heineken, om het terrein op te komen, ook omdat die ingang volgens mij pas na een bepaalde tijd open ging. We waren in ieder geval te laat bij de Welness, want daar stond al een hele lange rij.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
48
161
Lander & Andriaan is toch beetje een feest act? Of doe ik ze hiermee te kort en is het muzikaal ook goed?
oh nee lander & adriaan zijn ontzettend goed! Lander is een van de beste drummers die ik in tijden heb gezien. Ja, hun muziek zit tussen jazz en techno in, en er gaat zeker gedanst worden, maar het is geen DJ set. Alles wat ze doen is live en alles wat ze doen is echt knap. En ze spelen in the round, midden in het publiek, en daardoor is het wel echt een vette ervaring. Voor ieder een aanrader
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Ja ik heb dat volgens mij 1x geprobeerd. Wij stonden toen heel lang te wachten bij die ingang naast de Heineken, om het terrein op te komen, ook omdat die ingang volgens mij pas na een bepaalde tijd open ging. We waren in ieder geval te laat bij de Welness, want daar stond al een hele lange rij.
Ja ik heb dus nog nooit hoeven wachten daar, 2 jaar achter elkaar. Maar dat was zo'n 5 a 6 jaar geleden, als ik het zo lees is dan is inmiddels wel flink populair geworden.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
574
Hier ook. Klinkt erg leuk. Sowieso wordt vrijdag voor mij echt een Lima-dagje. Ik denk dat die eerste band ook wel eventjes ga bezoeken, al hoop ik echt dat het niet teveel U2 gehalte is.
Pak Wings of Desire daarvoor ook even mee zou ik zeggen, beide hebben een fijn verfrissend U2 gehalte en dat bedoel ik positief. Al heel mn leven U2 fan dus ik snap heel goed wat mensen bedoelen wanneer het teveel U@-achtig wordt ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
574
Die breken muzikaal de tent wel af hoor. Goed te doen als ze niet steeds vervallen in hun beledigende gezeur over vanalles(punk, I guess?).
Vond het op DTRH 23 redelijk irritant, vooral dat verhaal over ELvis. Een feitelijk onjuist relaas met pot verwijt de ketel retoriek. Dan haak ik wel af bij dat soort boosheid vanaf het podium.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Kabin Crew is razend populair geworden op het internet met hun hit "The Spark".

Volgens mij gewoon een leuk feestje:


Volgensmij ging dit over Marc Rebillet die the Smile vervangt.

Kabin Crew is wel echt een hilarische boeking. Die hebben toch ook echt maar 1 nummer?
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
205
278
Volgensmij ging dit over Marc Rebillet die the Smile vervangt.

Kabin Crew is wel echt een hilarische boeking. Die hebben toch ook echt maar 1 nummer?
Volgens mij wel. Dus weet niet hoe de rest van zo'n show word ingevuld. Maar lijkt mij een heel tof begin van de (zon)dag, ookal doen ze dat nummer 5x
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ik heb de luxe dat ik nog her en der gaten in de planning heb dus me toch wat meer moet gaan verdiepen. Iemand tips voor de volgende tijdsloten?

Vrijdag tussen 18:00 en 21:00
Zaterdag tussen 20:00 en 22:00 - Steam Down, Jorja Smith of Backxwash?
Zondag tussen 13:30 en 15:45 - Hier had ik eerst LA Priest met potlood opgeschreven, maar dan zou ik op tijd weg moeten om naar Air te kuieren
Zondag tussen 17:40 en 19:45
Vrijdag naar Bob Vylan en The Lathums

Zondag 17.45 IDLES natuurlijk wtf hee
 

snackneus

Playlistbediener
22 aug 2023
28
76
Vrijdag naar Bob Vylan en The Lathums

Zondag 17.45 IDLES natuurlijk wtf hee
Goede suggesties! Idles heb ik een paar jaar terug al gezien in de India toen het keihard stond te regenen. Dat was wel leuk, maar ik ben niet zo'n superfan dat ik ze nog een keer hoef te zien 😋
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken