Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Ik heb Artemas gezien op Motel Mozaique en dat was echt vrij matig. Nou wil je natuurlijk weten wat er matig aan was, maar dat weet ik niet meer. Ik ben na 2 nummers weggegaan en was eigenlijk vergeten dat hij er gespeeld heeft. Scheelt je weer een keuze!
Komt voor mij beetje over als een artiest die nu een bekend nummer heeft maar je over een jaar niets meer van hoort
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Ik had Soft Play en Bar Italia al omcirkeld, maar gezien Soulwax hier vaak voorkomt ben ik benieuwd. Waar moet ik dan beginnen met inluisteren? Neem aan dat alle Soulwax remix die bovenin Spotify niet in de setlist komen.

Dit inluisteren is eigenlijk niet goed voor mij, krijg er enkel extra clashes bij haha.
De Nite Versions is altijd een goeie qua studio albums, Is It Always Binary is een andere die wat meer het rockgehalte van de liveset weergeeft 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

peter Molenaar

Playlistbediener
4 aug 2023
37
53
Ik heb Artemas gezien op Motel Mozaique en dat was echt vrij matig. Nou wil je natuurlijk weten wat er matig aan was, maar dat weet ik niet meer. Ik ben na 2 nummers weggegaan en was eigenlijk vergeten dat hij er gespeeld heeft. Scheelt je weer een keuze!
Denk dat ik na soulwax/SOFTPLAY even langs loop voor het tiktok nummer en dan weer verder.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
388
489
Klopt, in de eerste podcast werd dat verteld meen ik. Volgens mij was het doel on te zorgen dat het minder leeg oogt overdag, want dat was vorig jaar wel een beetje een flop… Ik weet alleen niet hoe dat inderdaad rijmt met een sterker nachtprogramma, want zeker de zaterdagnacht gaat heel populair worden. Met een kleinere tent wordt dat sowieso een hel.
O, dat wordt inderdaad lastig. Misschien overdag al het dak dicht?
 

snackneus

Playlistbediener
22 aug 2023
28
76
Ik heb de luxe dat ik nog her en der gaten in de planning heb dus me toch wat meer moet gaan verdiepen. Iemand tips voor de volgende tijdsloten?

Vrijdag tussen 18:00 en 21:00
Zaterdag tussen 20:00 en 22:00 - Steam Down, Jorja Smith of Backxwash?
Zondag tussen 13:30 en 15:45 - Hier had ik eerst LA Priest met potlood opgeschreven, maar dan zou ik op tijd weg moeten om naar Air te kuieren
Zondag tussen 17:40 en 19:45
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Ik heb de luxe dat ik nog her en der gaten in de planning heb dus me toch wat meer moet gaan verdiepen. Iemand tips voor de volgende tijdsloten?

Vrijdag tussen 18:00 en 21:00
Zaterdag tussen 20:00 en 22:00 - Steam Down, Jorja Smith of Backxwash?
Zondag tussen 13:30 en 15:45 - Hier had ik eerst LA Priest met potlood opgeschreven, maar dan zou ik op tijd weg moeten om naar Air te kuieren
Zondag tussen 17:40 en 19:45

Vrijdag: 18:00 uur > Sauna
Zaterdag 20:00 uur > Sauna
Zondag: 14:00uur > Sauna (met Air in de verte)
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.145
3.054
Ik heb de luxe dat ik nog her en der gaten in de planning heb dus me toch wat meer moet gaan verdiepen. Iemand tips voor de volgende tijdsloten?

Zondag tussen 13:30 en 15:45 - Hier had ik eerst LA Priest met potlood opgeschreven, maar dan zou ik op tijd weg moeten om naar Air te kuieren
Ik heb LA Priest in het voorprogramma van Jungle gezien en met die ervaring is het een optreden waar je prima iets eerder weg kan. Leuk voor even, maar toch ook wel veel van hetzelfde.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en snackneus

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Ik heb de luxe dat ik nog her en der gaten in de planning heb dus me toch wat meer moet gaan verdiepen. Iemand tips voor de volgende tijdsloten?

Vrijdag tussen 18:00 en 21:00
Zaterdag tussen 20:00 en 22:00 - Steam Down, Jorja Smith of Backxwash?
Zondag tussen 13:30 en 15:45 - Hier had ik eerst LA Priest met potlood opgeschreven, maar dan zou ik op tijd weg moeten om naar Air te kuieren
Zondag tussen 17:40 en 19:45
Ik heb die vrijdagook een gat maar ga denk ik kijken bij Teddy Swims, blijkt live erg goed te zijn
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
403
421
Ik heb de luxe dat ik nog her en der gaten in de planning heb dus me toch wat meer moet gaan verdiepen. Iemand tips voor de volgende tijdsloten?

Vrijdag tussen 18:00 en 21:00
Zaterdag tussen 20:00 en 22:00 - Steam Down, Jorja Smith of Backxwash?
Zondag tussen 13:30 en 15:45 - Hier had ik eerst LA Priest met potlood opgeschreven, maar dan zou ik op tijd weg moeten om naar Air te kuieren
Zondag tussen 17:40 en 19:45
Vrijdag tussen 18:00 en 21:00: Bob Vylan?
Zaterdag tussen 20:00 en 22:00 - Jorja Smith?
Zondag tussen 13:30 en 15:45 - NNO of MRCY?
Zondag tussen 17:40 en 19:45 - Róisín Murphy?
 
  • Leuk
Waarderingen: snackneus

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Ik heb die vrijdagook een gat maar ga denk ik kijken bij Teddy Swims, blijkt live erg goed te zijn
Ik ben erg benieuwd geworden naar Bob Vylan, maar kan ook totaal niet inschatten hoe dit live wordt.
The Lathums vorige keer op Pinkpop gemist, dus daar ga ik nu voor de herkansing :)
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.145
3.054
Ik ben erg benieuwd geworden naar Bob Vylan, maar kan ook totaal niet inschatten hoe dit live wordt.
Die breken muzikaal de tent wel af hoor. Goed te doen als ze niet steeds vervallen in hun beledigende gezeur over vanalles(punk, I guess?).
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Die breken muzikaal de tent wel af hoor. Goed te doen als ze niet steeds vervallen in hun beledigende gezeur over vanalles(punk, I guess?).
Viel op JoA mee, maar dan hadden ze ook een slot van 45min.
Je kan je in ieder geval opmaken voor een bak energie. Wat ik zelf wel jammer vind is dat ze live geen gebruik maken van een gitarist, alleen drummer en zanger.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Viel op JoA mee, maar dan hadden ze ook een slot van 45min.
Je kan je in ieder geval opmaken voor een bak energie. Wat ik zelf wel jammer vind is dat ze live geen gebruik maken van een gitarist, alleen drummer en zanger.

Vind het altijd erg balen als bands dat doen... Voelt toch een beetje alsof je naar een duur restaurant gaat en 1 op de 3 gangen uit de magnetron komt
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Hee niet het geheim vertellen! Sauna icm chill muziek vanuit de Alpha is geweldig
Air + Sauna/jacuzzi de beste combi. Je hebt echt wel prima geluid, en op de schermen krijg je alles wel mee. Hopelijk is het een beetje droog, dan zie je mij zo zitten.

1722252046743.png
 
  • On fire
Waarderingen: BeWario

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Oei ben blij dat Lowlands niet dezelfde vervangers heeft geregeld als Pukkelpop: Royal Blood is qua genre wel hetzelfde, maar die kan je voor mijn gevoel echt op elke braderie zien tegenwoordig en dan iemand die ik niet ken, en blijkbaar kinderachtige pop muziek maakt? voor The Smile. Dan heb ik toch liever James Blake.
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.145
3.054
Oei ben blij dat Lowlands niet dezelfde vervangers heeft geregeld als Pukkelpop: Royal Blood is qua genre wel hetzelfde, maar die kan je voor mijn gevoel echt op elke braderie zien tegenwoordig en dan iemand die ik niet ken, en blijkbaar kinderachtige pop muziek maakt? voor The Smile. Dan heb ik toch liever James Blake.
Mark Rebillet is wel leuk, maar geen serieuze act. Tegenpolen in het muzikale spectrum, durf ik zelfs wel te zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RobinWilhelmus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken