Lowlands 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Zo alle inkopen binnen (behalve eten). Paar dagen in de tuin/zwembad met de boxen aan, 1.5 week op vakantie, 3 dgn werken en go!

Gaat snel zo. Zeker met een blokkenschema extra pret, onbekende dingen luisteren en/of omschrijving theater/literatuur lezen om de gaatjes te vullen 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
459
524
Vorig jaar twee keer in één keer kunnen doorlopen. Kwamen toen toevallig langslopen , vlak voordat het begon en konden zo naar binnen. O.a. bij Badum oneliners en Martijn Koning. Heb het idee dat dat cabaret programma steeds minder populair wordt en dus ook steeds rustiger.
Kun je ook weer tussentijds naar buiten als het tegenvalt of is het dan een uurtje volhouden?
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ik dacht ook ergens gehoord te hebben dat ze een andere tent gaan gebruiken voor de India. Heeft iemand daar een bron voor? Was dat de laatste podcast? Zouden ze gelijk de aankleding voor de nacht wat uitbreiden? Zeker nu het nachtprogramma in de India voor de vrijdag en zaterdag een stuk meer gewicht heeft.
Dat zou dan de 5e India tent worden sinds 2017 :oops:
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Kun je ook weer tussentijds naar buiten als het tegenvalt of is het dan een uurtje volhouden?

Je mag tussendoor gewoon de tent verlaten als je wilt. Er mag alleen geen drinken mee naar binnen, das altijd wel gaar.

Afgelopen 2 jaar 2x in de Juliet geweest en heel druk was het idd niet toen. Flink wat jaren terug was het volgens mij altijd wel heel erg druk daar toen ik er langs liep. Lijkt wel wat minder populair te zijn tegenwoordig, maar misschien is dat meer gissen.

Dit jaar wil ik wellicht naar Sigried en Joy!
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
108
237
Vooral de ‘clash’ Skrillex en Justice vind ik erg zuur. Of het wordt eerder weg bij Skrillex of achteraan staan bij Justice…
Ja helemaal mee eens, had ze zelf ook heel graag beide helemaal meegepakt. Denk dat ik maar iets eerder wegga bij Skrillex, aangezien ik die productie van Justice bij voorkeur wel vanaf de eerste seconde meekrijg.

jammer dat helemaal niemand acts wil zien in de juliet/echo/adonis
juist dat maakt Lowlands nou net Lowlands vind ik.
Muzikale acts kun je op ieder festival zien.
En ik snap t wel, en muzikale acts zal bij mij ook altijd voor gaan.

Maar de literatuur en cabaret in de adonis is vaak erg leuk
Net als de theater /dans voorstellingen in de juliet
zijn vaak dingen die je normaal gesproken nooit ziet.
En t zijn wel rustmomentjes (zeker op de zondag middag is dat vaak heerlijk)
Tja, voor mezelf geldt dat ik niet heel veel naar festivals met 'echte bands' ga. Mijn vriendengroep loopt toch vooral warm voor feesten in de hardstyle/techno/dnb hoek, dus vooral overdag ervaar ik Lowlands al heel anders dan andere festivals. Dat maakt ook dat ik niet direct behoefte heb om de randprogrammering op de overige podia te bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
Had het al eerder benoemd, maar wil er graag vanaf, dus nog maar een keertje: Heb je een parkeerkaart nodig of weet je iemand die er mischien nog eentje nodig heeft? Wij hebben er eentje over. €29.50 + een euro of 2 voor Ticketmaster. Maak me los!
Tip: Als je er heel graag vanaf wilt zal ik hem ónder de verkoopprijs verkopen (en er niet €2 boven), helemaal aangezien ze gewoon nog voor €29,50 te krijg zijn op ticketmaster/lowlands.nl
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
459
524
Je mag tussendoor gewoon de tent verlaten als je wilt. Er mag alleen geen drinken mee naar binnen, das altijd wel gaar.

Afgelopen 2 jaar 2x in de Juliet geweest en heel druk was het idd niet toen. Flink wat jaren terug was het volgens mij altijd wel heel erg druk daar toen ik er langs liep. Lijkt wel wat minder populair te zijn tegenwoordig, maar misschien is dat meer gissen.

Dit jaar wil ik wellicht naar Sigried en Joy!
Daar wil ik ook graag heen, maar wil Fat Dog niet missen. Hoop dat ze zoals op Glasto ook gewoon tussen publiek lopen.
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Ik kan mij ook wel herinneren van (vroeger) dat de Juliet vooral erg druk was bij van die acts als Arjen Lubach en Patrick Laureij. Dit waren (in mijn kringen) echt acts waar iedereen los van LowLands het vaak over hadden, vooral Arjen Lubach toen. Voor mijn gevoeld hebben de acts die de laatste tijd (na corona) in de Juliet staan veel minder deze status.

Ik loop er tegenwoordig wel een stuk sneller naar binnen zonder die langen rij😁
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.146
3.054
Had het al eerder benoemd, maar wil er graag vanaf, dus nog maar een keertje: Heb je een parkeerkaart nodig of weet je iemand die er mischien nog eentje nodig heeft? Wij hebben er eentje over. €29.50 + een euro of 2 voor Ticketmaster. Maak me los!
Hoe... Laat ook maar...
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Je mag tussendoor gewoon de tent verlaten als je wilt. Er mag alleen geen drinken mee naar binnen, das altijd wel gaar.

Afgelopen 2 jaar 2x in de Juliet geweest en heel druk was het idd niet toen. Flink wat jaren terug was het volgens mij altijd wel heel erg druk daar toen ik er langs liep. Lijkt wel wat minder populair te zijn tegenwoordig, maar misschien is dat meer gissen.

Dit jaar wil ik wellicht naar Sigried en Joy!
Klopt, vorig jaar 2x in een half lege Juliet gezeten tijdens de cabaret act van half 1 snachts. Sfeertje voor de show was nog wel net zo gezellig als voorgaande keren.

den, vooral Arjen Lubach toen. Voor mijn gevoeld hebben de acts die de laatste tijd (na corona) in de Juliet staan veel minder deze status.
Jaa ik ben destijds naar beide geweest en heb toen denk ik minimaal een uur van te voren al in de rij moeten aansluiten. Was toen echt enorm populair. Maar de jaren erna is het publiek ook wel redelijk veranderd op Lowlands en zijn dit soort dingen iets minder in trek. Wat het wel weer relaxter maakt voor mij, want nu kan je zonder problemen een cabaret show bezoeken, zonder daar 2 uur van je dag aan kwijt te zijn.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
45
22
Hey, weet iemand of kaartjes via TicketSwap veilig zijn om te kopen? Aangezien ze tegenwoordig van die bewegende codes hebben in de Ticketmaster app lijkt me dat moeilijk om te verkopen via TicketSwap. Maar de verkoop loopt wel goed, dus het zal wel werken. Iemand hier via TicketSwap gekocht?
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Hey, weet iemand of kaartjes via TicketSwap veilig zijn om te kopen? Aangezien ze tegenwoordig van die bewegende codes hebben in de Ticketmaster app lijkt me dat moeilijk om te verkopen via TicketSwap. Maar de verkoop loopt wel goed, dus het zal wel werken. Iemand hier via TicketSwap gekocht?
Dit is (als het goed is) helemaal veilig tegenwoordig!

 
  • Leuk
Waarderingen: pinkwin

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.534
1.770
Haha :LOL: Je wilt niet weten hoeveel er op het resale platform staan... zelfs iemand die er 6 (!) aanbiedt. Die dacht wrs voor een koopie naar LL te kunnen en toen bleek het alleen een plek voor je auto te zijn.
Waarschijnlijk doordat op DTRH er geen parkeertickets meer te koop waren op een bepaald moment, raakte mensen hier ook in paniek. Ik denk ook dat dit soort figuren nog steeds voorraad WC papier hebben uit coronatijd.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Even over die Sauna, ik ben daar zelf nog nooit geweest mede doordat er vaak een enorm lange rij staat, maar moet je zelf handoeken etc meenemen? Of kan je daar gewoon zonder spullen naar toe? Lijkt me nogal onhandig om dan weer naar je tent te moeten lopen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Haha :LOL: Je wilt niet weten hoeveel er op het resale platform staan... zelfs iemand die er 6 (!) aanbiedt. Die dacht wrs voor een koopie naar LL te kunnen en toen bleek het alleen een plek voor je auto te zijn.
Nu niet meer denk ik? Tenminste ik zie ze alleen nog maar voor 29,50 erop staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken