Lowlands 2024

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Iemand nog advies voor een goede bolderkar die het lowlands terrein vanaf de parkeerplaatsen kan overleven? die van mij was vorig jaar gesneuveld. Of toch gaan voor een stevige rugtas?
Fuck bolderkarren! Deed ik vroeger ook altijd en ooit de switch gemaakt naar een steekwagen en zou willen dat ik het jaren eerder had gedaan. Bolderkarren zijn relatief zwaar om te trekken (zeker als je van die plastic wielen hebt). Bij een steekwagen is je gewicht veel fijner verdeeld en kost het je echt geen moeite om naar de camping te lopen. Ik zoef ieder jaar iedereen voorbij vanaf de parkeerplaats. Zorg er dan wel voor dat je een steekwagen met van die stevige rubberen banden hebt en niet zo'n kleintje met van die plastic wielen, want dan sta je te vloeken kan ik je garanderen...

Oh en doe er ff een extra spanband omheen en je bent ready to go. Bij mij gaan er altijd twee kratten, twee backpacks, een koelbox en stoeltjes op, echt perfect.
 

lalalys

Nieuw lid
29 jul 2024
2
2
haha ik heb vorig jaar, toen er op een gegeven moment echt heel veel kaarten voor LL op de resale stonden van ticketmaster in Excel een tooltje gemaakt om makkelijk de doorverkooptickets te tellen op ticketmaster. Ik kopieer de tekst die onder Doorverkooptickets staat op de website naar Excel. En dan heb ik in Excel een COUNTIF functie voor Dooverkoopticket1, Doorverkoopticket2 t/m 8. en dan (met wat tussenstappen) komt er dit tabelletje uit:
AantalTotaal aantal tickets:
1 ticket
226​
226​
2 ticket
96​
192​
3 ticket
7​
21​
4 ticket
12​
48​
5 ticket
1​
5​
6 ticket
2​
12​
7 ticket
0​
0​
8 ticket
0​
0​
Totaal:
504​
Haha wat een ongekende dedication, fantastisch.

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op een echte hip-hop vervangen voor Denzel Curry. Stormzy staat 16/8 in Hasselt en heeft de rest van zijn agenda nog leeg. What are the odds denken de LL-veteranen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en Davidd

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Zorg er dan wel voor dat je een steekwagen met van die stevige rubberen banden hebt en niet zo'n kleintje met van die plastic wielen, want dan sta je te vloeken kan ik je garanderen...
Dit is een hele belangrijke zin die ik vorig jaar helaas niet in acht had genomen.. Enige voordeel was dat op de weg terug in ieder geval elke druppel alcohol (uberhaupt vocht) dat ik nog had eruit gezweet werd. Die koude cola bij de uitgang was toen wel echt de hemel.
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz en Novis95

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Haha wat een ongekende dedication, fantastisch.

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op een echte hip-hop vervangen voor Denzel Curry. Stormzy staat 16/8 in Hasselt en heeft de rest van zijn agenda nog leeg. What are the odds denken de LL-veteranen?
Programma is al compleet dus je mag bieden wat je wil, maar t huis wint altijd 😜
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Gelukkig nog nooit gehad, maar zou oprecht niet zo'n groot probleem zijn (leuk is anders, daar niet van), maar je stapelt het vrij makkelijk op elkaar! Groetjes van de steekwagen-fanclub
Als je het in kratjes hebt is het redelijk makkelijk inderdaad (mits je het met spanbanden doet en niet met random touw). Grootjes van de ook steekwagen-fanclub
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Haha ja gut, ik weet dit natuurlijk wel... Maar hoop doet leven, verrassings-act met zo'n naam is natuurlijk ook ongekend.
Dit lijkt mij ook prachtig, maar ik zie geen ruimte hiervoor in het blokkenschema en helaas staat er ook niet echt een naam op de line-up die ik een grote artiest als Stormzy als verassing zie meenemen.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
354
353
Gelukkig nog nooit gehad, maar zou oprecht niet zo'n groot probleem zijn (leuk is anders, daar niet van), maar je stapelt het vrij makkelijk op elkaar! Groetjes van de steekwagen-fanclub
Gelukkig valt de controle bij Nederlandse festivals altijd wel mee. België daarentegen, altijd wel wat grondiger en strenger.. Groetjes, medelid steekwagen-fanclub
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Fuck bolderkarren! Deed ik vroeger ook altijd en ooit de switch gemaakt naar een steekwagen en zou willen dat ik het jaren eerder had gedaan. Bolderkarren zijn relatief zwaar om te trekken (zeker als je van die plastic wielen hebt). Bij een steekwagen is je gewicht veel fijner verdeeld en kost het je echt geen moeite om naar de camping te lopen. Ik zoef ieder jaar iedereen voorbij vanaf de parkeerplaats. Zorg er dan wel voor dat je een steekwagen met van die stevige rubberen banden hebt en niet zo'n kleintje met van die plastic wielen, want dan sta je te vloeken kan ik je garanderen...

Oh en doe er ff een extra spanband omheen en je bent ready to go. Bij mij gaan er altijd twee kratten, twee backpacks, een koelbox en stoeltjes op, echt perfect.
De bekende rode steekkar van de bouwmarkt voor iets van 5 tientjes(y)
Wij hadden altijd zo'n steekkar en een kliko (ideaal bij regen in de rij), maar sinds we een tent hebben ter grootte van de Bravo staat de kliko werkloos thuis en hebben we 3 van die steekkarren. Ik kan echt niets beters aanraden.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Het "weinig of geen tickets beschikbaar" tekstje is nu ook weg als je via de normale weg kaarten wilt kopen zie ik. Staan nu ook in totaal bijna 1000 kaarten te koop via de re-sale (ticketswap & ticketmaster). Ook dit was vorig jaar volgens mij zo een aantal weken voor Lowlands.
Volgens de socials weer alle tickets verkocht of mensen zijn dom of ze speculeren op een stijgende vraag?…
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
222
167
Die mensen hebben of teveel geld of vertrouwen het doorverkopen van tickets niet
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
574
De bekende rode steekkar van de bouwmarkt voor iets van 5 tientjes(y)
Wij hadden altijd zo'n steekkar en een kliko (ideaal bij regen in de rij), maar sinds we een tent hebben ter grootte van de Bravo staat de kliko werkloos thuis en hebben we 3 van die steekkarren. Ik kan echt niets beters aanraden.
Voordeel van Bolderkar is natuurlijk wel dat ie opvouwbaar is! Handig voor mensen met een kleinere auto!
Deze heeft tien jaar dienst gedaan, net een 2e hands voor 45 euro op MP gekocht!
ANWB bolderkar
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Vorig jaar iemand achter ons bij de controle met een steekwagen zonder spanbanden maar alles ingetaped. Die kon na de controle weer gaan tapen. :ROFLMAO:
Haha volgens mij liep je voor iemand uit onze groep. Spanbanden vergeten dus alles met ducttape, werd ie eruit gehaald bij de controle. Lachen, zwaaien en door om een campingplek veilig te stellen :)
 
  • Haha
Waarderingen: mgbss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke