Lowlands 2024

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
En aan een steekwagen kun je dus weer het volgende monteren en zo hoef je niet in de rij om schoon te worden

IMG_1305.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Ingevroren crystal clear is ook een briljant idee trouwens!

Iemand anders nog briljante campinghacks?
De truc waarmee ik menig medekampbewoner weet te verbazen is de snelheid waarmee ik knakworsten opwarm.

De truc is blikje openen, niet helemaal de deksel eraf maar dat je hem nog kunt tillen, blik direct op je gaspit zetten en opwarmen. Volgende blik alvast openen en dat knakvocht weggieten (of opdrinken als je de weddenschap verloren hebt), zodra eerste blik warm is het kokende knakvocht overgieten in blik #2 en na het eten van je knaks uit blik #1 zijn die knaks van blik #2 ook wel warm. Zeer efficiënt allemaal.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Heb jarenlang met een steekwagen verschillende festivals getrotseerd en dat is lang goed gegaan. Tot een wiel dubbel sloeg op een onverhard deel bij DTRH twee jaar terug. Heel vervelend om dan meerdere keren te moeten lopen.

Daarna een goede backpack van Deuter gekocht en dat loopt toch een stuk sneller en comfortabeler. Gewild dat ik jaren eerder hier voor gekozen had.

Mijn 'tip' is om kaasstengels en croissants op dag van vertrek te kopen. Die blijven wel een aantal dagen prima. Qua fruit neem ik altijd bananen en meloen + zakmesje mee.
Hier ook al jaren team back-pack.
 

Gioniet

Playlistbediener
8 jun 2024
6
35
Je kunt ook een pak bonomel meenemen, bij voorkeur leeg want die zooi is niet te zuipen. Maar de grote opening van de fles is erg handig voor wanneer je moet pissen en écht je tent niet uit wil.

Edit; alleen handig voor mannen.
Bonomel Perzik is echt het beste wat er is als je een kater heb.
 
  • On fire
Waarderingen: lalalys

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Heeft iemand hier ervaring met die Slinger voor vervoer? Ik rij alleen vanuit Maastricht, dus zou het prima vinden om een of twee personen onderweg op te pikken, maar geen idee of dat een beetje betrouwbaar is.
Mocht er hier trouwens iemand zijn op de route Maastricht-Lowlands en mee wil rijden, stuur me dan maar een berichtje. Dat vertrouw ik al meer dan die Slinger :) Ik kan wel waarschijnlijk pas donderdag rond 13 uur weg uit Maastricht.
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
De bekende rode steekkar van de bouwmarkt voor iets van 5 tientjes(y)
Wij hadden altijd zo'n steekkar en een kliko (ideaal bij regen in de rij), maar sinds we een tent hebben ter grootte van de Bravo staat de kliko werkloos thuis en hebben we 3 van die steekkarren. Ik kan echt niets beters aanraden.
Waar laat je een kliko én een steekkar op weg naar Lowlands?.... Heb je een aanhanger achter de auto hangen? Ik overweeg een steekwagen, maar wil geen dakkoffer plaatsen en ik heb geen aanhanger, dus dan maar 2x lopen denk ik.
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Waar laat je een kliko én een steekkar op weg naar Lowlands?.... Heb je een aanhanger achter de auto hangen? Ik overweeg een steekwagen, maar wil geen dakkoffer plaatsen en ik heb geen aanhanger, dus dan maar 2x lopen denk ik.
Dat gaat tot 3 personen goed 😄. 1 deel van de achterbank plat.
Met een steekkar kun je perfect een handgreep links en 1 rechts van de achterbankzitter plaatsen.
Geef hem een biertje en je hoort hem eigenlijk de hele weg tot de parkeerplaats niet (af en toe bijvullen).
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Waar laat je een kliko én een steekkar op weg naar Lowlands?.... Heb je een aanhanger achter de auto hangen? Ik overweeg een steekwagen, maar wil geen dakkoffer plaatsen en ik heb geen aanhanger, dus dan maar 2x lopen denk ik.
2x lopen is echt niet chill.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Heeft iemand hier ervaring met die Slinger voor vervoer? Ik rij alleen vanuit Maastricht, dus zou het prima vinden om een of twee personen onderweg op te pikken, maar geen idee of dat een beetje betrouwbaar is.
Mocht er hier trouwens iemand zijn op de route Maastricht-Lowlands en mee wil rijden, stuur me dan maar een berichtje. Dat vertrouw ik al meer dan die Slinger :) Ik kan wel waarschijnlijk pas donderdag rond 13 uur weg uit Maastricht.
Slinger gebruikt toen ik naar het Nederlands elftal in Dortmund ging kijken. Twee mensen uit Tilburg (net als ik) opgepikt die uiteindelijk de benzine en mijn lunch daar betaald hebben. Mijn ervaring is dus positief.
Je kunt je zonder inschrijven aanmelden als chauffeur of als iemand die wil meerijden. Daarna krijg je vanzelf een mail van iemand die met je wil meerijden met mailadres. Ik heb ze mijn telefoonnummer gemaild en korte tijd erna was alles onderling geregeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkvD

Chewingmountain

Playlistbediener
12 aug 2023
10
12
Bekijk bijlage 9837Nou weer begint te komen.. nog mega nietszeggend dit.
30daagse weerplaza zegt het volgende:

Een hogedrukgebied boven de Atlantische Oceaan lijkt tijdens de periode van 12 tot en met 19 augustus meer grip te krijgen op het westen van Europa, waaronder Nederland kan hier mee te maken krijgen. Dit zorgt voor drogere condities dan normaal. Het weerbeeld zal vaak bestaan uit lange droge perioden met wolken en zon. Dit is ook goed weergegeven in de neerslagafwijking. Deze kaart toont namelijk oranje kleuren in onze omgeving wat duidt op minder neerslag dan normaal. Mocht dit scenario uitkomen, dan krijgen we wel met een westelijke stroming te maken. Dit zorgt er dan wel weer voor dat de warmte in Zuid-Europa ons niet kan bereiken.

Klinkt perfect maar zolang we de overstromingen voorkomen vind ik alles prima 😎
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken