Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Het is erg lastig de laagste prijs vast te stellen omdat deze kaarten er binnen enkele seconden uitvliegen. Maar het blijft mij verbazen dat de prijs niet wat sneller zakt. Als er nog pak en beet 1000 mensen van hun kaartje af ‘moeten’ dan durven ze aardig te gokken. Ik zie met regelmaat opmerkingen onder het aangeboden kaartje dat suggereert dat ze echt niet kunnen gaan, dus dan wil je je verlies compenseren neem ik aan. Aan de andere kant is het aantal kaarten op TicketSwap afgenomen de laatste 24 uur dus dat is weer een argument om niet te snel te zakken. €270 is natuurlijk al een goede korting tov mijn kaartje (die ik overigens ook een koopje vind voor het weekend van het jaar 😎)
Ook die kaarten die nog voor 388 euro op Ticketmaster staan. Zijn mensen dat dan vergeten ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
462
525
Vorig jaar probeerde iemand tot bittere einde 8 kaarten voor max prijs te verkopen… niet gelukt uiteraard
Welkom in de wereld van de handelaren. Genoeg dikke winst te maken zodat de enkele keer verlies er ook wel bij kan. Het zou mooi zijn als Nederland net zoals Belgie een wet aanneemt die het verbiedt een ticket voor meer dan de aankoopprijs te verkopen.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Elke keer als ik mn persoonlijke LL playlist op zet word ik heel blij van alle nummers. Mn vriendin moet alleen wel zuchten bij Wargasm en Backxwash en vraagt: "Hoezo staat Teddy Swims er niet in?"

Uh ja omdat ik daar niet heen ga.
Dat wordt ook vast leuk!
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
185
269
Die Noorse website laat één op één de uitkomst van de operationele run van het ECMWF-model zien (met wat vertraging, want de nieuwe ochtendrun is al binnen, maar op die site staat zo te zien nog steeds de run van gisteravond). Op zich is daar niets mis mee, het is namelijk het beste weermodel wat we hebben, maar nadeel is wel dat het maar één berekening is. Daardoor is het wat gevoelig voor schommelingen.

Één ding zijn de weermodellen wel vrij duidelijk over in het Lowlands-weekend en dat is dat we een dominante westelijke of noordwestelijke stroming krijgen. Zomerweer met temperaturen boven de 25 graden heeft daarom weinig kans. Voor meer details, bijvoorbeeld of het gaat regenen of niet, is het nog te vroeg.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Die Noorse website laat één op één de uitkomst van de operationele run van het ECMWF-model zien (met wat vertraging, want de nieuwe ochtendrun is al binnen, maar op die site staat zo te zien nog steeds de run van gisteravond). Op zich is daar niets mis mee, het is namelijk het beste weermodel wat we hebben, maar nadeel is wel dat het maar één berekening is. Daardoor is het wat gevoelig voor schommelingen.

Één ding zijn de weermodellen wel vrij duidelijk over in het Lowlands-weekend en dat is dat we een dominante westelijke of noordwestelijke stroming krijgen. Zomerweer met temperaturen boven de 25 graden heeft daarom weinig kans. Voor meer details, bijvoorbeeld of het gaat regenen of niet, is het nog te vroeg.

Mmmm zonde. KNMI pluim zegt ook ca. 20 graden. Dat is toch wel een beetje aan de frisse kant. Vorig jaar was imo echt perfect qua weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
In 2012 dacht ik ook. Heerlijk warm weer, maar met een halve zonnesteek toch een deel van de zaterdag gemist.
Weinig bier, veel water...

S'avonds kwam ik gelukkig weer tot leven, en gelukkig heeft LL een rijk nachtprogramma!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken