Lowlands 2024

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
784
781
Leuk feitje: Eyedress (tot vandaag nog nooit van gehoord) heeft meer maandelijkse Spotify luisteraars dan de grote namen als Fred again, Goldband, Nas, Jorja Smith, Peggy Gou en QOTSA.
Het bekendste nummer Jealous is 762 miljoen keer gestreamed op Spotify
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

Marin

Dagopener
14 apr 2021
594
463
Leuk feitje: Eyedress (tot vandaag nog nooit van gehoord) heeft meer maandelijkse Spotify luisteraars dan de grote namen als Fred again, Goldband, Nas, Jorja Smith, Peggy Gou en QOTSA.
Het bekendste nummer Jealous is 762 miljoen keer gestreamed op Spotify
Viel mij ook op, nog nooit van Eyedress gehoord voor deze drop
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
742
1.038
Gastoptreden van Joost bij Brunzyn? Hebben al diverse nummers samen gedaan. Beetje a la Goldband bij Sophie Straat vorig jaar.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.478
6.953
Dat zijn dezelfde mensen die geloofden dat er een U2 clubtour ging plaatsvinden.
Ik heb dus heel lang geloofd in Lana op de Billie spot van vorig jaar.

Vr: Goldband - Fred Again..
Za: QOTSA - Peggy Gou
Zo: Lana Del Rey

Helaas, helaas, helaas. Het affiche had er zoveel beter uitgezien met een beetje schuiven en 1 grote naam erbij
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.952
2.700
Ik heb dus heel lang geloofd in Lana op de Billie spot van vorig jaar.

Vr: Goldband - Fred Again..
Za: QOTSA - Peggy Gou
Zo: Lana Del Rey

Helaas, helaas, helaas. Het affiche had er zoveel beter uitgezien met een beetje schuiven en 1 grote naam erbij
Ja ik had ook stiekeme hoop op Lana. Maar we weten dat ze niet voor een prikkie komt, vandaar dat ik er niet écht vanuit ging.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
419
528
Leuk feitje: Eyedress (tot vandaag nog nooit van gehoord) heeft meer maandelijkse Spotify luisteraars dan de grote namen als Fred again, Goldband, Nas, Jorja Smith, Peggy Gou en QOTSA.
Het bekendste nummer Jealous is 762 miljoen keer gestreamed op Spotify
Dat viel mij ook al op.

Artemas gaat daar ruim overheen trouwens (per maand). Ook nog nooit van gehoord.

Mijn ervaring leert dat je deze artiesten wel even op youtube moet bekijken vooraf. Op basis daarvan zou ik Eyedress toch overslaan…
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
364
515
Dat viel mij ook al op.

Artemas gaat daar ruim overheen trouwens (per maand). Ook nog nooit van gehoord.

Mijn ervaring leert dat je deze artiesten wel even op youtube moet bekijken vooraf. Op basis daarvan zou ik Eyedress toch overslaan…
Artemas heeft een hit te pakken en nu ook remixes daarvan uitgebracht
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.664
5.621
Het enige wat ik een beetje lijk te missen zijn van die typische Lima-feest acts. Folk, balkan, gekkigheid. Je weet wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.586
899
Ben benieuwd of er door deze programmering een rem komt op de kaartverkoop voor LL2025 en dan vooral wat dan de reactie van de organisatie gaat zijn.
Behalve voor de fijnproevers is er voor het feestpubliek ook genoeg:
Fred Again, Goldband, Skrillex, Peggy Gou, Froukje, Teddy Swims, Artemas enz… daarnaast ook weer een redelijk sterk nacht programma.
Lowlands heeft het weer voor elkaar. Iedereen zal zich vermaken.

Enige wat je je af kan vragen is of de fijnproever het straks naar zijn zin heeft in een half lege tent bij Air, Big Thief of Idles…
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
113
161
Ik ben zo blij met AIR!!!!!! Ik ga trouwens echt stuk om al die reacties op instagram van die mensen die niks kennen 😂 dan weet je dat het een goede line up is.

Ik heb nog niet alles geluisterd, maar tot nu toe is dit mijn lijstje met wat ik wil zien:

MOET:
AIR (Play Moon Safari)
Confidence Man
Queens of the Stone Age
Róisin Murphy
Romy
The Smile
Soulwax
Spinvis
Sugababes

Leuk:
Big Thief
Bob Vylan
Fat Dog
Froukje
IDLES
Jorja Smith
Koven
La Priest
Lander & Adriaan
The Lathums
Maduk
Miles Kane
Nas
Personal Trainer
Sampha
Skrillex
Sleaford Mods

Misschien:
Artemas
Dudu Tassa & Jonny Greenwood
Elephant
Fred Again..
Glass Beams
Half Moon Run
Jungle By Night
Kae Tempest
Kokoroko
Overmono
Peggy Gou
Sticks
Wunderhorse
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.455
1.156
Mooie drop. Heel blij met AIR, The Lathums en Wunderhorse. Meer dan ik verwacht had. Nu nog de rest luisteren.

Gaat weer mooi worden.

Qua kaarten, ik heb er waarschijnlijk 2 over.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Gebruikers die dit onderwerp bekijken