Lowlands 2023

Athos

Dagopener
13 jul 2023
504
745
Edit op de website/app: De doorverkoopmogelijkheid is tot donderdag 17 augustus 05:00 uur beschikbaar.
Echt kut als je donderdagavond ziek wordt of om een andere reden niet meer kan. Hopelijk heb je dan nog wel de optie om je ticket door te sturen naar iemand anders.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Echt kut als je donderdagavond ziek wordt of om een andere reden niet meer kan. Hopelijk heb je dan nog wel de optie om je ticket door te sturen naar iemand anders.
Ja die blijft beschikbaar. Op DTRH kwam er een hele handel op gang op de donderdag, meerdere mensen gehoord die zijn opgelicht wel
 

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Hoelaat gaan jullie uberhaupt vertrekken? Ben vorig jaar zelf om 08:00 uur vanuit Hoofddorp gaan rijden en had toen ik aankwam al geen nut meer om een plek te zoeken op de camping over der brug heen. Ik ga dit jaar denk ik rond 07:30 uur rijden, maar heel veel vroeger ga ik niet trekken haha
Vorig jaar stond ik 0745 in de rij voor de parkeerplaats. Om 0900 was ik nog niet binnen.
Toen wij uiteindelijk binnenkwamen nog net een plekje kunnen vinden op camping 3 volgens mij voor 15 man ofzo..

Ja die blijft beschikbaar. Op DTRH kwam er een hele handel op gang op de donderdag, meerdere mensen gehoord die zijn opgelicht wel
Ja, bizar slecht geregeld van Ticketmaster weer..
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
324
412
Via de zoekfunctie in de app de plattegrond gevonden. De Current is inderdaad weg. De Adonis is verplaatst. De Echo en Juliet lijken gedraaid?
Er is een Royal Bliss bar (nieuw merk van Coca Cola)

De Easy Camp zit op Camping 1, volgens mij ook anders. Het lijkt erop dat er weer een echte Supermarkt komt op de campings
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
330
370
Via de zoekfunctie in de app de plattegrond gevonden. De Current is inderdaad weg. De Adonis is verplaatst. De Echo en Juliet lijken gedraaid?
Er is een Royal Bliss bar (nieuw merk van Coca Cola)

De Easy Camp zit op Camping 1, volgens mij ook anders. Het lijkt erop dat er weer een echte Supermarkt komt op de campings
Adonis was toch al daar?
 

Llloww

Nieuw lid
25 jun 2018
2
0
Bekijk bijlage 5965

Zoeken op Alpha en dan klikken
Ik zie een paar veranderingen;
- De Current weg en daar nu een openlucht atelier
- Adonis meer de hoek in
- Wc's daardoor aan de kant van de Adonis en niet meer tussen de India en de Bravo
- The Block lijkt anders ingericht te gaan worden, zie ook niet wat daar op het gele gedeelte staat
- Lalalaantje weg
- Amazon Prime niet meer als partner, op die plek staat ook iets nieuws; kan alleen niet lezen wat
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
324
412
Ik zie een paar veranderingen;
- De Current weg en daar nu een openlucht atelier
- Adonis meer de hoek in
- Wc's daardoor aan de kant van de Adonis en niet meer tussen de India en de Bravo
- The Block lijkt anders ingericht te gaan worden, zie ook niet wat daar op het gele gedeelte staat
- Lalalaantje weg
- Amazon Prime niet meer als partner, op die plek staat ook iets nieuws; kan alleen niet lezen wat
Vodafone Chill & Charge
Vereniging Eigen Tent
 
  • Leuk
Waarderingen: Llloww

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Jammer van de Amazon Prime. Was in de avond vorig jaar echt heel tof. Goed te doen qua drukte en niet te massaal
 

Timmeltap

Nieuw lid
26 jul 2023
3
0
Er is een aparte parkeerplaats voor mensen op de Glamping en groepscamping. Daarop parkeer je veel dichter bij die campings. Maar inderdaad, die parkeerkaarten kon je alleen kopen bij het boeken van de Glampingplek of groepsplek. Als je dat niet hebt gedaan kun je alleen kaarten kopen voor de algemene parkeerplaats en is het dus ver lopen. Geen idee waarom dat precies zo is, maar denk dat het achteraf lastig is om te controleren of je echt op die campings staat.

Overigens heb ik precies hetzelfde probleem maar ach...
Weet je dat zeker? Ik heb net even doorgeklikt bij Ticketmaster en als ik nu alsnog een groepsplek probeer te kopen zie ik niks over een parkeerplek. Staat me ook niet bij van toen ik de plek kocht, maar misschien heb ik het gemist
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken