Lowlands 2023

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
862
Nu met Billie Eilish zullen er misschien nóg meer vrouwen zijn gezien haar fanbase. Op DTRH waren er wel meer toiletten met evenveel punten. Scheelde iets.

Ik dacht dat EvE ooit eens zei dat de verhouding mannen/vrouwen wel aardig verschoven was richting meer vrouwen dan mannen op Lowlands. Met Billie Eillish en Girl in Red als grote namen zal dit zeker niet minder worden.
Zou sowieso wel leuk zijn eens wat meer statistieken te zien. Leeftijd/woonplaats van de bezoekers etc :)
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en Novis95

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Dit jaar gaan mijn vrienden en ik voor het eerst met de camper en 1 tent naar Lowlands (gezamelijk op 1 plek). Ik kan nergens vinden hoe dit geregeld is kwa entree en om onnodig lang in de verkeerde rij staan te voorkomen vraag ik mij af: Is het de bedoeling dat 1 persoon de camper naar binnen rijdt en de rest in de rij aansluit? Of mag iedereen van onze groep (5 in de camper, 4 met auto op parkeerplaats) via de camper ingang naar binnen?
 

djessnl

Gouden Tip
16 mrt 2018
254
279
Hi, nieuwkomer op het forum hier!

Mijn vriendengroep en ik komen voor zowel het dag- als het nachtprogramma. Nu viel het ons op dat de grote namen van de nacht vorig jaar (en waarschijnlijk ook dit jaar met VTSS invites) met name op de zondag stonden/staan. Na hele dagen en nachten genieten, voelt het voor ons een beetje als zonde, dat de deze grote namen niet op de zaterdag staan. Op zo'n zondagnacht is de tank bij veel toch wel redelijk leeg en voor de chauffeurs onder ons al helemaal geen aanrader om tot de vroege uurtjes wakker te blijven. Iemand enig idee waarom er voor een planning als deze gekozen wordt?
Ja ik herken dit. Drum n Bass op zondag altijd balen. Maarja, tis wat t is.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en Knakworst

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Billie Eilish, FATM, NBT, Charlotte de Witte, Underworld, Foals, BICEP, DJVT, First aid kit, Steve Lacy, Yungblud, Bombay Bicycle club, NNO en Son Mieux staan volgens de site in de Alpha
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Billie Eilish, FATM, NBT, Charlotte de Witte, Underworld, Foals, BICEP, DJVT, First aid kit, Steve Lacy, Yungblud, Bombay Bicycle club, NNO en Son Mieux staan volgens de site in de Alpha
Joost waarschijnlijk ook. Ontbreekt in welke tent hij speelt.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
BICEP van 18:00 tot 19:15 in de Alpha, had deze toch verwacht ergens later op de avond in een tent
 
  • Wow
Waarderingen: davadude

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Tamino in de Bravo van 14:30 en 15:30 vind ik ook wel een verassing, laatste keer stond hij om 12:00 in de Heineken en hij is volgens mij niet veel populairder geworden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken