Lowlands 2023

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Ik verwacht dat tot Lowlands het steeds makkelijker wordt om kaarten te kopen, prijs zal ook wel steeds verder gaan zakken naarmate er meer aanbod komt.
Op DTRH waar minder tickets voor beschikbaar waren was het de week vooraf heel makkelijk tickets scoren. Weersvoorspelling was daar overigens ook debet aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en Camping2

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Heeft iemand ervaringen met de busreizen die worden aangeboden via on the move vanuit Lowlands?
Het klinkt wel heel aantrekkelijk, dat je recht voor de ingang gedropt wordt + je op maandag niet hoeft te wachten met het verlaten van de parkeetplaats. Is dat ook echt zo?
Laatste 2 keren met de touringcar geweest. Leuk georganiseerd, je raakt al aan de klets onderweg. Beide keren nog 20-30 minuutjes bij de entree gewacht, soepel naar binnen en beide keren over de trap/ brug op de campings beland, wel met 1 tentje, dus die krijg je overal wel tussen als je een beetje goed kijkt.

Afgelopen jaar op Sloterdijk opgestapt, organisatie had zich toen vergist in de hoeveelheid bagage, dat moest toen in de gangpaden. Allemaal overleefd hoor, maar om dit luxe te noemen is een beetje overdreven. Met wegrijden op maandag een beetje opstopping maar peanuts in vergelijking met de oneindige file op/ rondom de parkeerplaatsen, waar ik de jaren daarvoor vast stond.

Op maandag is het wel even goed zoeken naar de juiste bus, ze zijn minimaal herkenbaar en het zijn er heel veel, maar ook dat komt goed. Wij gaan dit jaar dus weer voor On the Move!
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.136
Ik vind de donderdagen eigenlijk minder leuk geworden sinds het terrein open is gek genoeg. Die oude 24 uurstent had wel iets magisch op een donderdagavond. Die silent disco (waar ik altijd te laat ben voor een koptelefoon) vind ik ook iets wat geforceerd, en het zorgt voor enorm veel drukte al op die donderdag. Vorig jaar was het echt even wat eten en drinken en op tijd terug naar de tent, want daar was het gezelliger.

Het kan zijn dat ik nog 2 kaartjes weg doe binnenkort, i.v.m. ziekte van mijn dochter is mijn Lowlands dit jaar onzeker. Als dat het geval is dan verkoop ik graag mijn kaartjes graag aan een mede "actieve" Festileaker
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik vond de eerste jaren de silent disco wel heel vet. Toen stonden de tenten gezellig vol en was het wel echt een goed feestje!!
Nu zijn de tenten half leeg omdat de helft met zijn koptelefoon op de camping zit…
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: eva84 en @Marc

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
135
292
Ik verwacht dat tot Lowlands het steeds makkelijker wordt om kaarten te kopen, prijs zal ook wel steeds verder gaan zakken naarmate er meer aanbod komt.

Voor iedereen; hou er wel rekening mee dat de doorverkoopmogelijkheid via het officiële ticketmaster alleen mogelijk is tot woensdag 17 augustus.

Edit: correctie op mezelf en foutje in de app (voor als EvE meeleest) want woensdag 17 augustus bestaat dit jaar niet :cool:
 
Laatst bewerkt:

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
135
292
Ik ben sinds afgelopen editie ook een beetje bang geworden voor het vinden van een goede plek voor de tent. Wij hebben namelijk in het pre-corona jaar, na altijd in twee kleine twee persoonstentjes te hebben geslapen, voor het eerste een grotere tent gekocht waar we alle vier samen in konden slapen. Afgelopen jaar waren we even vergeten hoe groot dat ding eigenlijk was en denk dat we om 15h het laatste plekje op de hele camping hadden waar deze tent überhaupt nog paste. Dit jaar mijn vrienden alvast voorbereidt dat we echt eerder moeten vertrekken.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
828
862
Ik vind de donderdagen eigenlijk minder leuk geworden sinds het terrein open is gek genoeg. Die oude 24 uurstent had wel iets magisch op een donderdagavond. Die silent disco (waar ik altijd te laat ben voor een koptelefoon) vind ik ook iets wat geforceerd, en het zorgt voor enorm veel drukte al op die donderdag. Vorig jaar was het echt even wat eten en drinken en op tijd terug naar de tent, want daar was het gezelliger.

Eens. Die Siltent Disco was de eerste jaren best leuk, maar door al dat gedoe met die koptelefoons merk ik dat ik daar allemaal weinig zin meer in heb. Halve liters drinken op de camping is toch gewoon het leukst uiteindelijk (en goedkoper)
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Een Lowlands zonder de donderdag (avond/nacht) kan ik me niet voorstellen. Die Silent Disco is niet aan mij/ons besteed. Maar er is genoeg anders te horen en zien. En lekker chillen, pilsen en ouwehoeren, staan elk jaar weer garant voor een top avond!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Iemand enig idee wat we van Two Shell in het blokkenschema kunnen verwachten? Op Pukkelpop staan ze in het dagprogramma, maar gezien hun set-up zie ik ze ook wel in het nachtprogramma.
 

Knakworst

Campingartiest
25 jul 2023
58
120
Iemand enig idee wat we van Two Shell in het blokkenschema kunnen verwachten? Op Pukkelpop staan ze in het dagprogramma, maar gezien hun set-up zie ik ze ook wel in het nachtprogramma.
Als je naar de rest van de namen kijkt die binnen het straatje 'garage en wat daar op lijkt' passen, dan zijn dit er nog best wel wat. Dit versterkt mijn verwachting dat Two Shell een plekje in de avond/nacht zal krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
mijn prioriteiten liggen op do altijd bij t eten.
ik zoek echt van te voren uit wat ik allemaal wil eten, en dat is meestal zo veel dat ik daar wel 4 dagen mee bezig ben😜😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en Timmetje

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
637
Vorig jaar vond ik de Silent Disco perfect en halfweg de avond konden er gewoon koptelefoons gehaald worden. Ook al een keer de x-ray gedaan, stond wel heel zacht.
En inderdaad heb ook wel eens de opgaande zon gehaald op de donderdag en daar dan spijt van hebben op de vrijdag 🤷🏼‍♂️

Ik hoop op een Two Shell set in het dagprogramma
 
  • Leuk
Waarderingen: daily, Jos en mgbss

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
409
428
Pukkelpop heeft Pongo toegevoegd aan de line up. Dat was op BKS een leuk feestje. Als ze niet exclusief op BKS staat zou dat een leuke toevoeging zijn voor LL.
 

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
135
292
Voor iedereen; hou er wel rekening mee dat de doorverkoopmogelijkheid via het officiële ticketmaster alleen mogelijk is tot woensdag 17 augustus.

Edit: correctie op mezelf en foutje in de app (voor als EvE meeleest) want woensdag 17 augustus bestaat dit jaar niet :cool:

Edit op de website/app: De doorverkoopmogelijkheid is tot donderdag 17 augustus 05:00 uur beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.164
Pukkelpop heeft Pongo toegevoegd aan de line up. Dat was op BKS een leuk feestje. Als ze niet exclusief op BKS staat zou dat een leuke toevoeging zijn voor LL.
Misschien beetje off-topic, maar hoezo kondigen zij nieuwe namen aan als er al een blokkenschema ligt?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.226
Die donderdag is voor mij altijd heel vervelend. Nog geen editie voorbij gekomen dat ik op vrijdag al met 1-0 achter stond... Die oude 24uurs circustent op de camping was vroeger ook wel top ja.
"heel vervelend" en "iets te gezellig" is niet hetzelfde he ;)
 
  • Haha
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken