Lowlands 2023

Hoelaat gaan jullie uberhaupt vertrekken? Ben vorig jaar zelf om 08:00 uur vanuit Hoofddorp gaan rijden en had toen ik aankwam al geen nut meer om een plek te zoeken op de camping over der brug heen. Ik ga dit jaar denk ik rond 07:30 uur rijden, maar heel veel vroeger ga ik niet trekken haha

• Leuk
Waarderingen: eva84
Ja, dat zal het zijn. Geen ramp natuurlijk maar het scheelt wel echt een eind sjouwen! Stom dat ik het destijds niet gezien heb, was allang blij dat ik kaarten had haha!

Ja, dat zal het zijn. Geen ramp natuurlijk maar het scheelt wel echt een eind sjouwen! Stom dat ik het destijds niet gezien heb, was allang blij dat ik kaarten had haha!
Je kan wellicht nog even Mojo / Ticketmaster mailen. Misschien dat ze dat nog wel toe willen staan of je ticket veranderen

• Leuk
Waarderingen: mgbss en LLsince97
Ik ga altijd om 7 uur de deur uit. Als ik dan iedereen heb opgehaald rijden we rond 8 uur Den Haag uit.
Wij hebben vorig jaar ook nog een poging gedaan over de brug maar helaas.
Dit jaar al afgesproken dat we direct naar camping 5/6 lopen. Is vorig jaar prima bevallen. Ons groepje gaat tussendoor niet terug naar de tent. Dan is het ook geen probleem om 1 keer per dag heen en terug te lopen.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Je kunt hier ook de doorverkoop tickets op Ticketmaster even goed in de gaten houden.
Er staan ook genoeg groepsplaatsen te koop.

De reden dat ik een groepsplek heb gekocht. Ik kan niet eerder dan 7:30 rijden (kids bso/school), was vorig jaar niet te doen qua camping (14jaar, 0 problemen gehad om op camping 3 te staan). Dit jaar relaxed nog even werken en rond 11uur die kant op.
Ik heb echt een hekel om s nachts nog ver te lopen. Liever dan 1 keer extra lopen op do en ma.

De reden dat ik een groepsplek heb gekocht. Ik kan niet eerder dan 7:30 rijden (kids bso/school), was vorig jaar niet te doen qua camping (14jaar, 0 problemen gehad om op camping 3 te staan). Dit jaar relaxed nog even werken en rond 11uur die kant op.
Ik heb echt een hekel om s nachts nog ver te lopen. Liever dan 1 keer extra lopen op do en ma.
Dat kwam omdat 1/3e deel van camping 3 ineens glammcamp was…

Het feit dat de camping steeds sneller volstaat is wel een irritatiepuntje bij ons in de groep, mja weinig aan te doen. Wellicht gaan we eens een camping over de brug proberen zodat er wat minder stress is voor een grote plek.
Ik kan mij 2015 nog goed herinneren (niet uitverkocht). Konden toen in alle rust onze tenten opzetten op camping 2, was toen nog helemaal leeg terwijl we er niet overdreven vroeg waren.

Ik wist niet eens dat we op een groepsplek gingen staan, dat hoorde ik later pas. Iemand anders heeft die plek gekocht zonder te inventariseren wie er parkeerkaarten wilde.

Kunnen anderen sommige artiesten ook niet terugvinden in de app? Wunderhorse en Snail Mail bijvoorbeeld zie ik niet terugkomen in de lijst met artiesten zodat ik ze als favoriet kan aanmerken.

Dit jaar al afgesproken dat we direct naar camping 5/6 lopen. Is vorig jaar prima bevallen. Ons groepje gaat tussendoor niet terug naar de tent. Dan is het ook geen probleem om 1 keer per dag heen en terug te lopen.
Door de drukte zijn wij vorig jaar op camping 0 terrecht gekomen, maar dat is echt een behoorlijk eind lopen vanaf de ingang van de camping met de spullen en uiteindelijk ook nog een stukje lopen naar de ingang van het festival terrein. En veelste druk bij de douches en toiletten.

Hoe beviel camping 5/6? Want volgens mij is het qua loopafstand naar het festival terrein en dan vooral de Bravo best te doen toch? Ik denk eigenlijk dat je vanaf camping 0 net zo lang onderweg bent. Daarnaast lijkt het mij ook een enorm voordeel dat je lekker dicht bij de parkeerplaatsen staan.

Wij stonden op camping 5. Kwartier lopen naar de ingang denk ik. Was lekker rustig. Leuke mensen maar dat is vooral een beetje mazzel hebben denk ik.

Ja, klopt, een gereserveerd veldje. Maar is blijkbaar naast de Glamcamp en heeft een 'eigen' parkeerplaats samen met Glamcamp. Als ik de plattegrond van vorig jaar bekijk zit die helemaal aan de andere kant van de andere parkeerplaats, scheelt dus heel veel lopen. Maar je had dus bij het kopen van de groepsplek ook een parkeerkaart voor die parking moeten kopen. Niet gezien, en nu balen want dus veel verder sjouwen.... En je kunt dus achteraf geen parkeerticket meer kopen, vroeg me af waarom dat is?
Ik zou Ticketmaster even contacten. Wellicht zijn ze coulant.

• Leuk
Waarderingen: LLsince97
Het feit dat de camping steeds sneller volstaat is wel een irritatiepuntje bij ons in de groep, mja weinig aan te doen. Wellicht gaan we eens een camping over de brug proberen zodat er wat minder stress is voor een grote plek.
Ik kan mij 2015 nog goed herinneren (niet uitverkocht). Konden toen in alle rust onze tenten opzetten op camping 2, was toen nog helemaal leeg terwijl we er niet overdreven vroeg waren.
Het houdt elkaar ook een beetje in stand (geen verwijt). Doordat je zelf naast een plek grijpt, kom je zelf het jaar daarop ook eerder.

• Leuk
Waarderingen: Lowlandicus
Wij gaan trouwens dit jaar weer voor camping 2. Na jááren camping 3 te hebben gedaan, zijn we vorig jaar op camping 2 belandt en dat was voor herhaling vatbaar. Maar wij vertrekken uit Almere wel al vanaf half zeven haha.

Kunnen anderen sommige artiesten ook niet terugvinden in de app? Wunderhorse en Snail Mail bijvoorbeeld zie ik niet terugkomen in de lijst met artiesten zodat ik ze als favoriet kan aanmerken.
Ik heb ze beide een hartje gegeven. Je kunt ook het zoek knopje gebruiken…

• Leuk
Waarderingen: Kdh
Hi, nieuwkomer op het forum hier!

Mijn vriendengroep en ik komen voor zowel het dag- als het nachtprogramma. Nu viel het ons op dat de grote namen van de nacht vorig jaar (en waarschijnlijk ook dit jaar met VTSS invites) met name op de zondag stonden/staan. Na hele dagen en nachten genieten, voelt het voor ons een beetje als zonde, dat de deze grote namen niet op de zaterdag staan. Op zo'n zondagnacht is de tank bij veel toch wel redelijk leeg en voor de chauffeurs onder ons al helemaal geen aanrader om tot de vroege uurtjes wakker te blijven. Iemand enig idee waarom er voor een planning als deze gekozen wordt?

• Leuk
Waarderingen: djessnl en eva84
Hi, nieuwkomer op het forum hier!

Mijn vriendengroep en ik komen voor zowel het dag- als het nachtprogramma. Nu viel het ons op dat de grote namen van de nacht vorig jaar (en waarschijnlijk ook dit jaar met VTSS invites) met name op de zondag stonden/staan. Na hele dagen en nachten genieten, voelt het voor ons een beetje als zonde, dat de deze grote namen niet op de zaterdag staan. Op zo'n zondagnacht is de tank bij veel toch wel redelijk leeg en voor de chauffeurs onder ons al helemaal geen aanrader om tot de vroege uurtjes wakker te blijven. Iemand enig idee waarom er voor een planning als deze gekozen wordt?
Het zou puur toeval kunnen zijn. Kan ook door de drukte zijn van o.a. Charlotte de Witte een paar jaar terug.

Users who are viewing this thread