Lowlands 2023

Ik vind het trouwens superlastig om dj's van live-acts te onderscheiden op de website. Iemand hier een tip voor? Moet echt iedere act openklappen en bio lezen.

Wordt er op dit forum al een ultieme lowlands-paklijst samengesteld? Ik ben altijd op zoek naar de beste tips om mijn weekend nog soepeler te laten verlopen?
Dit topic kan wat meer posts gebruiken:

Ik vind het trouwens superlastig om dj's van live-acts te onderscheiden op de website. Iemand hier een tip voor? Moet echt iedere act openklappen en bio lezen.
Je kan ook via de website op genre filteren (Via programma en dan muziek selecteren). Daarmee kan je wel redelijk de bandjes onderscheiden van de dj-acts.

Je kan ook via de website op genre filteren (Via programma en dan muziek selecteren). Daarmee kan je wel redelijk de bandjes onderscheiden van de dj-acts.
Voor een aantal genres gaat dat nog wel, maar bijvoorbeeld bij Electronic schiet je er helaas niks mee op. Gelukkig donderdag blokkenschema, daarmee lukt het wat makkelijker om ze te onderscheiden.

Heeft iemand ervaringen met de busreizen die worden aangeboden via on the move vanuit Lowlands?
Het klinkt wel heel aantrekkelijk, dat je recht voor de ingang gedropt wordt + je op maandag niet hoeft te wachten met het verlaten van de parkeetplaats. Is dat ook echt zo?

Heeft iemand ervaringen met de busreizen die worden aangeboden via on the move vanuit Lowlands?
Het klinkt wel heel aantrekkelijk, dat je recht voor de ingang gedropt wordt + je op maandag niet hoeft te wachten met het verlaten van de parkeetplaats. Is dat ook echt zo?
Ik heb het 2 keer gedaan

Is op zich super chill. Het kost geen drol, je wordt gedropt ter hoogte van de eerste auto's en je komt makkelijk weg op maandag. Ik had vorig jaar alleen een bus die in de file stond, maar gelukkig hadden vrienden wel al plek. Als je per se een goede plek wilt op de camping moet je dit niet nemen. De doeltijd om aan te komen is namelijk iets van 11/12 uur

Ja ik heb in 2014 en 2015 de bus gepakt. Je wordt inderdaad bij de kiss and ride dichtbij de ingang gedropt. Je zit wel vast aan de vaste tijden en gaat waarschijnlijk nog wat andere plekken langs om mensen op te halen.

Aanvulling:
Locatie pickup en ophaalplek touringbussen: https://goo.gl/maps/nmiCCdphG8ZjSA1p6
Locatie shuttle bussen Lelystad en Dronten: https://goo.gl/maps/ruQBNWkfYZscpBx89

Laatst bewerkt:
Die dag heb ik ook in mijn agenda gezet. Volgende week dinsdag een vooraankondiging met enkele acts en dan donderdag puzzelen!
Zaten toch aardig in de buurt.

App ingevuld met wat ik (misschien) wil zien: 46 acts incl nachtprogramma….daar is vast iets van te maken donderdag 🥳

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84, roluf en davadude
Begint nu wel echt te kriebelen hoor! Zo veel zin om donderdag te gaan puzzelen. Helaas maken we donderdag overdag een flinke hike in Oostenrijk. Daardoor kan ik in de avond pas puzzelen. Heel slecht gepland.

Man kan echt niet wachten tot ik over iets meer dan 3 weken dat eerste biertje opentrek als we in de file staan op de dijk…

Eerste post hier, maar lange meelezer en LL-bezoeker! Dit jaar voor het eerst een groepscampingticket gekocht. Destijds niet gezien dat je meteen parkeertickets voor die specifieke parkeerplek moest aanschaffen, nu blijkt dat niet meer te kunnen. Weet iemand waarom dat is? En...mocht je iemand horen die er nog vanaf wil, ik zoek er 2 :)

Eerste post hier, maar lange meelezer en LL-bezoeker! Dit jaar voor het eerst een groepscampingticket gekocht. Destijds niet gezien dat je meteen parkeertickets voor die specifieke parkeerplek moest aanschaffen, nu blijkt dat niet meer te kunnen. Weet iemand waarom dat is? En...mocht je iemand horen die er nog vanaf wil, ik zoek er 2 :)
Hola en welkom!

Een groepscampingsplek is toch gewoon een gereserveerd veldje? Wat heeft een parkeerplek daarmee te maken?

Ja, klopt, een gereserveerd veldje. Maar is blijkbaar naast de Glamcamp en heeft een 'eigen' parkeerplaats samen met Glamcamp. Als ik de plattegrond van vorig jaar bekijk zit die helemaal aan de andere kant van de andere parkeerplaats, scheelt dus heel veel lopen. Maar je had dus bij het kopen van de groepsplek ook een parkeerkaart voor die parking moeten kopen. Niet gezien, en nu balen want dus veel verder sjouwen.... En je kunt dus achteraf geen parkeerticket meer kopen, vroeg me af waarom dat is?

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Hola en welkom!

Een groepscampingsplek is toch gewoon een gereserveerd veldje? Wat heeft een parkeerplek daarmee te maken?
Er is een aparte parkeerplaats voor mensen op de Glamping en groepscamping. Daarop parkeer je veel dichter bij die campings. Maar inderdaad, die parkeerkaarten kon je alleen kopen bij het boeken van de Glampingplek of groepsplek. Als je dat niet hebt gedaan kun je alleen kaarten kopen voor de algemene parkeerplaats en is het dus ver lopen. Geen idee waarom dat precies zo is, maar denk dat het achteraf lastig is om te controleren of je echt op die campings staat.

Overigens heb ik precies hetzelfde probleem maar ach...

Users who are viewing this thread