Jera On Air 2018

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
601
51300732_2799594510265873_2252853167299493888_n.jpg
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
601
En hiermee ook alle nieuwe namen:
Agnostic Front, Comeback Kid, First Blood, Billy Bio, No Fun At All, PLOEGENDIENST, The Amsterdam Red-Light District, Bad Omens, LANDMVRKS, Polar, Counting Coins and Random Hand
51757606_2639671912742022_9084033243254095872_n.jpg
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Wat een heerlijke show gister van Parkway! Had ze al een beetje verwacht. Zekerweten dat ik in Ysselsteyn te vinden ben deze zomer. Prachtig affiché met imo de 2 metalheadliners van de toekomst, Parkway Drive en Architects. Man wat worden die bands ondergewaardeerd in Nederland!

Gister was het publiek intens uitbundig, alles wat de band vroeg werd gedaan en er waren flink wat pits!! Potverdomme zin in!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Netjes dat ze er niet omheen draaien ipv een vage bullshit reden maar dit vind ik een raar verhaal. Ze headlinen een dag maar staan alleen niet bovenaan de poster. Parkway Drive is nou eenmaal een grotere naam. Beetje arrogant van de mannen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Pff wat zou ik een slechte boekings agent zijn. Ik zou ze hierna nooi meer voor een Mojo evenement boeken. Krijg de rambam.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.541
Ik begrijp architects wel, als er iets beloofd is dan is het ook wel de bedoeling dat je het krijgt.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik begrijp architects wel, als er iets beloofd is dan is het ook wel de bedoeling dat je het krijgt.

Als de afspraak was dat ze headliner zouden zijn, is dat toch nagekomen? Ik had namelijk begrepen dat ze co-headliner samen met Sum 41 waren.
Het probleem kwam ook pas na de aankondiging van Parkway Drive ("Following the recent announcements"), en aangezien zij de andere dag headlinen zou er voor Architects dus niks veranderen.
Komt naar mij over dat ze er niet tegen kunnen dat ze niet bovenaan de poster staan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.541
xydroh wrote:
Ik begrijp architects wel, als er iets beloofd is dan is het ook wel de bedoeling dat je het krijgt.

Als de afspraak was dat ze headliner zouden zijn, is dat toch nagekomen? Ik had namelijk begrepen dat ze co-headliner samen met Sum 41 waren.
Het probleem kwam ook pas na de aankondiging van Parkway Drive (“Following the recent announcements”), en aangezien zij de andere dag headlinen zou er voor Architects dus niks veranderen.
Komt naar mij over dat ze er niet tegen kunnen dat ze niet bovenaan de poster staan.

het blijft natuurlijk gokken wat er precies in het contract staat maar positie op de affiche is vandaag de dag gewoonweg onderdeel van het contract, je kan dat absurd vinden of niet maar het is nu zo. Als je dan aan een band beloofd dat ze bovenaan de affiche staan en je zet nadien een grotere band er bij (laat ons eerlijk zijn, als jera kans had op parkway drive moesten ze er gewoon voor gaan) dan heb je contractbreuk. het probleem blijkt erin te bestaan dat ze aan beide architect en parkway drive beloofd zouden hebben dat ze bovenaan de affiche zouden staan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor beide kanten is iets te zeggen. Wel one luv dat ze eerlijk zijn dat dit niet om 'productionele redenen' is.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Je moest eens weten hoevaak het voorkomt dat een poster wordt afgekeurd door een band (lees manager) omdat ze niet in het goede font of op de verkeerde regel of naast een band staan waar ze niet naast willen staan.

Dat is bij contractonderhandelingen dagelijkse gang van zaken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.541
Gewoon een wedstrijdje “wie heeft de grootste” met duidelijk alleen maar verliezers.

Laat het ons wel duidelijk zijn, dat dit zich afspeelde tussen het management van architects, parkway drive en jera on air. De band zelf zal wel enige inspraak hebben maar op dit niveau is het gewoon de managers die deze zaken regelen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Indiaantje89 wrote:
Gewoon een wedstrijdje “wie heeft de grootste” met duidelijk alleen maar verliezers.

Laat het ons wel duidelijk zijn, dat dit zich afspeelde tussen het management van architects, parkway drive en jera on air. De band zelf zal wel enige inspraak hebben maar op dit niveau is het gewoon de managers die deze zaken regelen.
Dat management zou per direct zijn schup mogen afkuisen bij mij.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.541
xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:
Gewoon een wedstrijdje “wie heeft de grootste” met duidelijk alleen maar verliezers.


Laat het ons wel duidelijk zijn, dat dit zich afspeelde tussen het management van architects, parkway drive en jera on air. De band zelf zal wel enige inspraak hebben maar op dit niveau is het gewoon de managers die deze zaken regelen.

Dat management zou per direct zijn schup mogen afkuisen bij mij.

Love it or hate it maar dit soort management zorgt er ook gewoon voor dat je band sneller op hogere posities terecht komt, parkway drive en architects zijn muzikaal wel goed maar het is niet alleen daardoor dat ze in zo'n grote zalen en festivals geboekt worden he.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Indiaantje89 wrote:
Gewoon een wedstrijdje “wie heeft de grootste” met duidelijk alleen maar verliezers.

Laat het ons wel duidelijk zijn, dat dit zich afspeelde tussen het management van architects, parkway drive en jera on air. De band zelf zal wel enige inspraak hebben maar op dit niveau is het gewoon de managers die deze zaken regelen.
Sorry maar eindverantwoordelijkheid ligt nog altijd bij de band!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.541
xydroh wrote:

Indiaantje89 wrote:
Gewoon een wedstrijdje “wie heeft de grootste” met duidelijk alleen maar verliezers.


Laat het ons wel duidelijk zijn, dat dit zich afspeelde tussen het management van architects, parkway drive en jera on air. De band zelf zal wel enige inspraak hebben maar op dit niveau is het gewoon de managers die deze zaken regelen.

Sorry maar eindverantwoordelijkheid ligt nog altijd bij de band!

Ik ken een gitarist bij een zeer gekende nederlands metalband, en ik kan wel met zekerheid zeggen dat de band in functie van het management werkt. de band zal kunnen kiezen waar ze spelen als het offer op tafel ligt, maar alles die met promo, billing en financieën te maken heeft hebben ze niet zelf in handen. Enkel de hele groten kunnen het zich permiteren om te doen wat ze willen, nieuwe bands hebben deze luxe gewoon niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken