Graspop Metal Meeting 2025

Tot nu toe spelen ze op één festival deze zomer, Masters Of Rock, drie weken na GMM.
Dat maakt ze zeker niet erg waarschijnlijk voor GMM, maar het is mogelijk.
Ik hou wel van de hele 'oriental metal' sound (ook bands als Myrath, Melechesh), dus ik hoop dat ik ze dit jaar eens ergens kan zien.

Bekijk bijlage 12344

Alcest is al zo goed als bevestigd. :)
BFMV is zeer waarschijnlijk, ze zijn uitgebreid aan het touren in de weken direct voor en na GMM, maar hebben nog geen datum in het weekend van GMM zelf.
Opeth lijkt ook erg waarschijnlijk, al hebben ze minder shows gepland. Ik weet echter niet of het feit dat ze op die gelekte poster stonden hen meer of juist minder waarschijnlijk maakt.
The Prodigy zou mooi zijn, maar ik vermoed dat die onderhandelingen uiteindelijk op een of andere manier zijn stukgelopen. Ik verwacht ze eigenlijk niet meer, maar laat me graag verrassen.

Niemand heeft ze genoemd omdat ze nog niets hebben aangekondigd, en daarom dus ook niet in het lijstje staan (dat was nl. de opzet van de poll van @Loek123). ;)
Maar dat zou inderdaad ook een hele mooie toevoeging zijn, zeker in combinatie met Savatage, dat zou echt perfect bijelkaar passen, twee (vrij) legendarische progressive power/heavy metal bands die allebei een comeback maken!
Cheers brother!
Just to clarify, I did suggest Nevermore in a manner of a general topic because no one mentioned them as an option.
It wasn't meant to be connected to the recent poll but that's on me, I should have made it clear earlier :)

Users who are viewing this thread