Jera On Air 2018

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Alazka heeft de nieuwe poster geleaked!
es1M4IW.jpg

Nieuwe namen: No Fun At All, Jaya The Cat, Our Hollow Our Home, Alazka, Blood Youth, Jesus Piece, A Traitor Like Judas, Templeton Pek, Slander, March en Prospect
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
While She Sleeps heeft gecancelt.
Due to unforeseen circumstances we regretfully have to cancel our performance at Jera on Air this summer. We are already hard at work in finding another opportunity to visit our fans in Holland, and we hope to see you all again soon.

Also, nieuwe namen bekend!
We are complete! We just added the last 11 names for this year's festival!
Here we go! Dog Eat Dog MALEVOLENCE PACESHIFTERS Red City Radio Call It Off Toxic Shock I against I Beat The Red Light Generation 84Citizens Patrol and Year of the Knife!
We're going to announce the timing and dj's very soon! But get those tickets while you still can!

30725296_2071988819510337_1365159697245536256_n.png
 

marjo1

Nieuw lid
15 mei 2018
2
0
Aan het einde van de maand is het al zo ver: Jera on air 2018 :-D. Ik heb er super veel zin in, nu vroeg ik mij af wat volgens jullie de acts zijn die ik echt moet checken?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Niet helemaal mijn festival. Buiten dat het voor mij om de hoek ligt....

Frank Carter is altijd geweldig.
Touche Amoure hun vorige album is genaal.
Tusky is het beste harde bandje wat Nederland momenteel heeft. (Oud John Coffey!)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Binnen het Graspop forum zijn er een aantal erg enthousiast over Knocked Loose, zou die ook eens proberen. En vooral: veel plezier alvast!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vergeet je laarzen trouwens niet!
Mocht het veel gaan regen dit weekend. Het terrein ligt namelijk vrij laag en is regelmatig behoorlijk nat. Alvast gewaarschuwd!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Satanic Surfers, Touché Amore, A Wilhelm Scream, Adhesive, Jaya The Cat, Less Than Jake, No Fun At All!
 

madboyray

Nieuw lid
24 mei 2018
2
0
Hoi! Dit jaar voor het eerst naar Jera On Air.
Nu lees ik dat er geen drugs mee mag.

Weet iemand hoe dat met wiet en hasj zit?
Ik wil gewoon een lekker stickie kunnen roken zonder gezeur.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Hoi! Dit jaar voor het eerst naar Jera On Air.
Nu lees ik dat er geen drugs mee mag.

Weet iemand hoe dat met wiet en hasj zit?
Ik wil gewoon een lekker stickie kunnen roken zonder gezeur.

Volgens mij staat dat bij ieder festival. Bij Graspop was er in ieder geval duidelijk genoeg wiet op het terrein. Zolang je niet met een kilozak aan komt zetten moet dat wel goedkomen lijkt me.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgens mij staat dat bij ieder festival. Bij Graspop was er in ieder geval duidelijk genoeg wiet op het terrein. Zolang je niet met een kilozak aan komt zetten moet dat wel goedkomen lijkt me.

Al vinden ze een kleine hoeveelheid dan pakken ze het toch wel gewoon af neem ik aan?
Blijft een kwestie van goed verstoppen lijkt me.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Joslittel wrote:
Volgens mij staat dat bij ieder festival. Bij Graspop was er in ieder geval duidelijk genoeg wiet op het terrein. Zolang je niet met een kilozak aan komt zetten moet dat wel goedkomen lijkt me.

Al vinden ze een kleine hoeveelheid dan pakken ze het toch wel gewoon af neem ik aan?
Blijft een kwestie van goed verstoppen lijkt me.

Ja dat lijkt me wel. Gewoon in je tentzak verstoppen, die worden zelden uit elkaar gehaald.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja dat lijkt me wel. Gewoon in je tentzak verstoppen, die worden zelden uit elkaar gehaald.

Of old school in je poeperd. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken