Voorprogramma van iets, wellicht? Afas verbaasde mij ook wel.Mannetje of 80 😳 en Afas, wat mis ik 🤷🏼♂️
Voorprogramma van iets, wellicht? Afas verbaasde mij ook wel.Mannetje of 80 😳 en Afas, wat mis ik 🤷🏼♂️
John Coffey heeft vier heel exclusieve comebackshows gegeven in kleine zaaltjes (en barretjes), gratis of voor bijna niets. De laatste was gisteren in Vera. Hebben daarnaast een aantal dagen terug een show aangekondigd in december voor AFAS Live, waar je toch al gauw weer bijna veertig euro voor moet aftikken.Mannetje of 80 😳 en Afas, wat mis ik 🤷🏼♂️
Warm up gigs wellicht.Mannetje of 80 😳 en Afas, wat mis ik 🤷🏼♂️
Sorry mannen, nieuws had ik meegekregen. Ben meer fan van Beachdog dan JC. Alleen verbaasd het mij dat ze inderdaad een dure Afas show gaan doen terwijl er maar 80 mensen zijn bij een gratis show. Hoe ga je dan die Afas vol krijgen? Is dit niet gedoemd om te mislukken?John Coffey heeft vier heel exclusieve comebackshows gegeven in kleine zaaltjes (en barretjes), gratis of voor bijna niets. De laatste was gisteren in Vera. Hebben daarnaast een aantal dagen terug een show aangekondigd in december voor AFAS Live, waar je toch al gauw weer bijna veertig euro voor moet aftikken.
Volgens mij passen er simpelweg niet meer dan 80 man in die zaal. Bar3 in Rotterdam waar ze ook staan haalt dat nog geen eens. Al vind ik afas ook wat ambitieus zelf hoorSorry mannen, nieuws had ik meegekregen. Ben meer fan van Beachdog dan JC. Alleen verbaasd het mij dat ze inderdaad een dure Afas show gaan doen terwijl er maar 80 mensen zijn bij een gratis show. Hoe ga je dan die Afas vol krijgen? Is dit niet gedoemd om te mislukken?
Check, dat verklaard een hoop. Thanks JosVolgens mij passen er simpelweg niet meer dan 80 man in die zaal. Bar3 in Rotterdam waar ze ook staan haalt dat nog geen eens. Al vind ik afas ook wat ambitieus zelf hoor
Omdat iedereen ze al gezien heeft op die dure festivals en dan nog dik gaat betalen voor de Afas, ik hoop het voor JC, maar ik betwijfel het. S10 op 28 april in de Afas, geschikt voor een veel breder publiek, ook nog niet uitverkocht….Let maar op, die spelen deze zomers nog wel een paar NL festivals plat en dan wil iedereen ze weer zien
Klopt, het was in de kelderbar van onze lokale kleine zaal - er waren letterlijk maximaal 80 plekken beschikbaar die ook binnnen een minuut vergeven waren. Ik ben benieuwd of ze de AFAS uitverkopen (of in ieder geval grotendeels vullen)Volgens mij passen er simpelweg niet meer dan 80 man in die zaal. Bar3 in Rotterdam waar ze ook staan haalt dat nog geen eens. Al vind ik afas ook wat ambitieus zelf hoor
Was er gisteren ook, inderdaad geweldig. Toch knap (bijna) in je eentje 2uur volmaken en de volledige aandacht van het publiek houden. Mijn spanningsboog is normaal niet zo lang 😅Niemand bij Damien Rice geweest?
Prachtig concert in Carré, met bloedmooie liedjes en een heel fijn luisterend publiek.
Afsluiten met een stukje Creep tijdens The Blower's Daughter.
Kan er veel over zeggen, maar deze recensie vat het mooi samen:
![]()
Damien Rice geeft magische eredienst met uitgebeende gitaarballades
Pop: Met een zo goed als franjeloze maar overdonderende show wist de Ierse singer-songwriter Damien Rice een uitverkocht Carré de intimiteit van zijn slaapkamer te geven.www.nrc.nl
Ik was er ook. Was weer genieten in optima forma. Vooral de beschrijving van NRC of je het idee had dat je bij hem in de slaapkamer zat. En het publiek. Heerlijk, muisstil. Damien Rice is echt een held.Niemand bij Damien Rice geweest?
Prachtig concert in Carré, met bloedmooie liedjes en een heel fijn luisterend publiek.
![]()
Pop: Met een zo goed als franjeloze maar overdonderende show wist de Ierse singer-songwriter Damien Rice een uitverkocht Carré de intimiteit van zijn slaapkamer te geven.www.nrc.nl
Niemand bij Damien Rice geweest?
![]()
De verbouwing van de Nieuwe Nor is een verademing geweest. Ik vind de nieuwe grote zaal echt mooi! Jammer dat er vooralsnog niet veel grote artiesten naar deze zaal afreizen.vrijdagavond 24-03-2023,
Blackbird - Poppodium Nieuwe Nor Heerlen
voorprogramma - Sophia Kruithof
Laatste keer dat ik in Poppodium Nieuwe Nor was 12 oktober 2019 bij Dog Eat Dog, inmiddels hebben we een pandemie achter de rug en Nieuwe Nor een flinke verbouwing. Inmiddels voorzien van een grote nieuwe zaal (max 750 p), helaas de nieuwe zaal niet gezien. Blackbird stond in een redelijk gevulde oude zaal (max 250 p), geen idee hoe druk het was maar bij lang na niet uitverkocht.
Voorprogramma met oud The Voice winnares Sophia Kruithof, Jeetje wat heeft die een stem! Ze was door de pandemie behoorlijk uit het zicht geraakt als je het vergelijkt met carrière van andere The Voice/Idols winnaars vlak na de winst...
Blackbird weet je goed te boeien, heel fijn om naar te luisteren ook...Vrolijk en ook zeer krachtige stem.
Ze haalt haar inspiratie uit artiesten als Alanis Morissette, Sheryl Crow, Joni Mitchell en Fleetwood Mac en dat hoor je goed.
Fijne mix van haar eerste nummers en van de nieuwe EP (Spotify : Green Lights), plus een nieuw nummer voor haar toekomstige album.
Ze gaf aan eerst de EP uit te brengen en nog door te willen schrijven/werken aan een nieuw (tweede) album. Eerder gaf ze al in een radiointerview aan dat deze dit jaar nog te verwachten is. Ik ben alvast enthousiast...
ik zeg: op naar de grote podia Merel !
Setlist :
Down Down Down Down (van de nieuwe EP)
Green Lights (van de nieuwe EP, titeltrack)
I'm Like You
Lost in the Middle
Restless
Wicked Song
Back
Falling Easy (van de nieuwe EP)
Lean On Me (cover)
Pink Shades (nieuw nummer, voor nieuw album)
Shine Forever (van de nieuwe EP)
The One
Built and Broken (van de nieuwe EP)
Encore:
Tell Your Mama
Moonshine Motel
Bekijk bijlage 4409
Bekijk bijlage 4410