Graspop Metal Meeting 2025

Dus stel dat we effectief nog 3 headliners te goed hebben dan gaan we dus met enige zekerheid minstens een headliner op herhaling moeten krijgen toch? JP of Scorpions

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Over Slipknot gesproken. Als die dezelfde tour spelen, dan moet je er niet al te veel van verwachten. Spelen het hele eerste album met onwijs veel langdradige interludes, veel solo's en blabla van Corey. Begrijpelijk want ze worden ook ouder, maar het haalt totaal de snelheid uit de set. Spelen Spit it Out ook zonder sitdown. Set duurt plusminus 90 minuten (dus reken uit, al die interludes). Vibe was verder wel goed, band speelde strak!

Over Slipknot gesproken. Als die dezelfde tour spelen, dan moet je er niet al te veel van verwachten. Spelen het hele eerste album met onwijs veel langdradige interludes, veel solo's en blabla van Corey. Begrijpelijk want ze worden ook ouder, maar het haalt totaal de snelheid uit de set. Spelen Spit it Out ook zonder sitdown. Set duurt plusminus 90 minuten (dus reken uit, al die interludes). Vibe was verder wel goed, band speelde strak!
Dat zou mogelijks wel de ruimte geven voor een act a la prodigy er bij te zetten dan 🤔

Mijn tweet klopt

Mocht FiR inderdaad niet de North afsluiten zou The Prodigy dat eventueel vrijdag kunnen doen. Maar is wel raar denk ik, voor Slipknot. Want die spelen normaal altijd als laatste.
I don’t think the band is too strict about this.

At Wacken 2022 there were bands playing the main stage after Slipknots set.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
I don’t think the band is too strict about this.

At Wacken 2022 there were bands playing the main stage after Slipknots set.
Stiekem hoop ik dat (Als) the prodigy er staat op de dag van slipknot ze na hun spelen. Slipknot vind ik echt geweldig, maar the prodigy heeft toch een bak met energie die ze d'r uitknallen en t publiek daarin meenemen. Tenminste als k m'n pa moet geloven die ze met Keith heeft gezien, dus geen idee hoe ze nu zijn... maar eerst maar eens zien dat ze op graspop staan

Users who are viewing this thread