Graspop Metal Meeting 2025

Over Slipknot gesproken. Als die dezelfde tour spelen, dan moet je er niet al te veel van verwachten. Spelen het hele eerste album met onwijs veel langdradige interludes, veel solo's en blabla van Corey. Begrijpelijk want ze worden ook ouder, maar het haalt totaal de snelheid uit de set. Spelen Spit it Out ook zonder sitdown. Set duurt plusminus 90 minuten (dus reken uit, al die interludes). Vibe was verder wel goed, band speelde strak!
Ik had vernomen dat de tour van deze winter echt een anniversary tour was, en dat ze van de zomer weer een 'normale' set zouden spelen (dus niet de Here Comes the Pain 25th anniversary). Ik verwacht dus wel de hits terug te krijgen op Graspop

Ik had vernomen dat de tour van deze winter echt een anniversary tour was, en dat ze van de zomer weer een 'normale' set zouden spelen (dus niet de Here Comes the Pain 25th anniversary). Ik verwacht dus wel de hits terug te krijgen op Graspop
Nee, die trekken die tour gewoon door in ieder geval tot aan de juni festivals
Is ook duidelijk zo aangekondigd bij de diverse festivals
In de Graspop aankondiging staat de volgende tekst: De Amerikaanse formatie Slipknot sluit op vrijdag 20 juni de South Stage af met een set in het teken van hun legendarische debuut album “Slipknot”.

Vraag: stel je had de lineup voor komende editie mogen samenstellen.
Maar - er mogen geen bands opstaan die in 2022, 2023 en 2024 op Graspop hebben gestaan.
Hoe ziet jouw lineup er dan uit?
Hoeft niet helemaal te kloppen, ga er lekker op los, kijk zelf hoe realistisch je het wilt maken!

• Leuk
Waarderingen: Simoni
Maar - er mogen geen bands opstaan die in 2022, 2023 en 2024 op Graspop hebben gestaan.
Hoeft niet helemaal te kloppen, ga er lekker op los, kijk zelf hoe realistisch je het wilt maken!
Blijven er dan nog headliners over? :LOL:

• Haha
Waarderingen: festivalryo
Just the big bands

From the ones that are touring in June: Muse - Falling In Reverse - Lindemann - The Prodigy - Rise Against - Sleep Token - Deftones - Linkin Park

Till Lindemann, Falling In Reverse en dan ook nog Steel Panther? Alsjeblieft niet. Dadelijk wordt mn cancellijst nog langer dan mn must see list.
Geduld... Ze hebben Marilyn Manson, As I Lay Dying (Tim Lambesis special Karaoké show!) en de reformatie van Lostprophets met Ian Watkins nog niet aangekondigd! (Watkins profiteert van EEN uitzonderlijke uitreisvergunning! 🤣🤣🤣

• Leuk
Waarderingen: dvdh666
Nee, die trekken die tour gewoon door in ieder geval tot aan de juni festivals
Is ook duidelijk zo aangekondigd bij de diverse festivals
In de Graspop aankondiging staat de volgende tekst: De Amerikaanse formatie Slipknot sluit op vrijdag 20 juni de South Stage af met een set in het teken van hun legendarische debuut album “Slipknot”.
"In het teken van..." hoeft niet te betekenen dat ze integraal het debuutalbum spelen, zonder meer.

Enfin, eerder hoop van mijn kant, want je zal wel gelijk hebben hoor.

Maar ik zou er niet rouwig om zijn als ze nog wat Iowa knallers toevoegen :giggle:

"In het teken van..." hoeft niet te betekenen dat ze integraal het debuutalbum spelen, zonder meer.

Enfin, eerder hoop van mijn kant, want je zal wel gelijk hebben hoor.

Maar ik zou er niet rouwig om zijn als ze nog wat Iowa knallers toevoegen :giggle:
Inderdaad. 90 munten vullen met een album van een uur zou wel teleurstellend zijn, daar kan je toch nog een half uur dikke hits tegenaan knallen.

(ik negeer de line up van 2025 even)

Heart
Night Ranger
Dokken
Poison
Bon Jovi
Stratovarius
Amberian Dawn
Manowar
Black Veil Brides
Cobra Spell
Bon Jovi
Bowling for Soup
Buckcherry
Danger Danger
Diamante
Drowning Pool
Elven King
Follow the Cipher
Frei Wild
Gamma Ray
Girlschool
Goldfinger
Grave Digger
Helloween
Journey
Lordi
Quiet Riot
Rise Against
Stormwarrior
The Pretty Reckless
The Real McKenzies
The Smashing Pumpkins
The Used
Muse
Tesla
Turisas
Warrant
Wind Rose
The Interrupters
The Sweet
Wig Wam
AC/DC (door geld uit te sparen op andere headliners?)

(ik kan wel eens fout zitten of ze er de voorbije 3 jaar niet waren hoor of als ze zelf nota bene nog bestaan/touren)

(ik negeer de line up van 2025 even)

Heart
Night Ranger
Dokken
Poison
Bon Jovi
Stratovarius
Amberian Dawn
Manowar
Black Veil Brides
Cobra Spell
Bon Jovi
Bowling for Soup
Buckcherry
Danger Danger
Diamante
Drowning Pool
Elven King
Follow the Cipher
Frei Wild
Gamma Ray
Girlschool
Goldfinger
Grave Digger
Helloween
Journey
Lordi
Quiet Riot
Rise Against
Stormwarrior
The Pretty Reckless
The Real McKenzies
The Smashing Pumpkins
The Used
Muse
Tesla
Turisas
Warrant
Wind Rose
The Interrupters
The Sweet
Wig Wam
AC/DC (door geld uit te sparen op andere headliners?)

(ik kan wel eens fout zitten of ze er de voorbije 3 jaar niet waren hoor of als ze zelf nota bene nog bestaan/touren)
Zelfs 2 x Bon Jovi. Doe maar gek😜

Users who are viewing this thread