Graspop Metal Meeting 2025

Als hellfest FIR als HL zet, zijn ze dat op GMM toch ook gewoon? Zijn overal headliner maar op gmm ineens niet dan? Ale, goed he, maar twijfel er aan.

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en jasper79
Vraag: stel je had de lineup voor komende editie mogen samenstellen.
Maar - er mogen geen bands opstaan die in 2022, 2023 en 2024 op Graspop hebben gestaan.
Hoe ziet jouw lineup er dan uit?
Hoeft niet helemaal te kloppen, ga er lekker op los, kijk zelf hoe realistisch je het wilt maken!
Niet te doen
Enige grote southstage headliner die ik kan bedenken is Muse, en volgens velen past die niet eens op Graspop
Dan nog een hoop kleine north stage headliners: The Prodigy, Falling in reverse, TIll Lindemann. Mogelijk nog iets promoten als Savatage of Rise Against
Ga je in ieder geval geen 55k tickets mee verkopen

Nu nog een lekkere pils leren brouwen in Nederland 🤣🍻
200.gif

• Leuk
Waarderingen: saurus
Juist even deze videoclip bekeken

Promotiemateriaal voor hun nieuwe aankomende live dvd, gefilmd in Japan. Ze hebben een gigantische herfst tour aangekondigd maar België ontbreekt. En het is al lang geleden (sinds 2018) dat ze in België speelden. Dus ik hoop ECHT dat zij nog een van de ontbrekende bands zijn en nog meer na het zien van deze videoclip!

Is er een lekkere pils in België dan?

Die worden toch vooral gebrouwen in Tsjechië, Duitsland en NL Limburg.
Zenne Pils is mijn favoriete als ik in Brussel ben.
Als ik bij ons op cafe ga bij voorkeur Crystal of Stella van het vat, liever dan Maes of Jupiler.

Uiteindelijk gaat het toch bijna allemaal wat makkelijker binnen na een stuk of 3.

Zenne Pils is mijn favoriete als ik in Brussel ben.
Als ik bij ons op cafe ga bij voorkeur Crystal of Stella van het vat, liever dan Maes of Jupiler.

Uiteindelijk gaat het toch bijna allemaal wat makkelijker binnen na een stuk of 3.
Crystal van 't vat is goed te doen inderdaad. Favoriet blijft toch Pax Pils, maar dat schenken ze niet op festivals.

Users who are viewing this thread