Graspop Metal Meeting 2025

GTA San Andreas - Ah shit, here we go again.

Mwa, ik heb ook wel andere ervaringen, zowel binnen als buiten het festival.
Doe mij toch maar gewoon GMM qua organisatie.
Dat lijkt me ook logisch hé. 50 à 60.000 mensen bijna 5 dagen over de vloer, dan gaat er al eens iets verkeerd. Of ze nu beter of slechter zijn dan Graspop, daar ga ik geen mening over geven. Ik ken de interne keuken immers niet.

Wat ik wel weet, als vrijwilliger op Alcatraz, dat je dag en nacht voor nieuwe problemen komt te staan. Met ervaring kom je al een heel eind weg, maar alles in één knip oplossen is onmogelijk. En overal is er ruimte voor verbetering.

Dat lijkt me ook logisch hé. 50 à 60.000 mensen bijna 5 dagen over de vloer, dan gaat er al eens iets verkeerd. Of ze nu beter of slechter zijn dan Graspop, daar ga ik geen mening over geven. Ik ken de interne keuken immers niet.

Wat ik wel weet, als vrijwilliger op Alcatraz, dat je dag en nacht voor nieuwe problemen komt te staan. Met ervaring kom je al een heel eind weg, maar alles in één knip oplossen is onmogelijk. En overal is er ruimte voor verbetering.
Dat begrijp ik natuurlijk.
Punt was dat GMM en Hellfest vergelijkbare festivals met vergelijkbare problemen zijn, maar dat GMM daar een stuk beter mee om gaat.
GMM is een veel prettiger festival om te verblijven: betere (niet mooiere, dat is een ander verhaal) inrichting, veel minder wachttijden, minder druk, veiliger gevoel, etc.

Ter info. Wat ik hierboven schreef is niet gefabriceerd. Als je het nieuws dat de 27ste gelanceerd was ook goed leest, lees je dat er ook in. Wel verrassend dat ik op 2 minuten na mijn vraag respons had en we er nu al weken over discussieren

• Leuk
Waarderingen: Seabas
Even gevraagd aan GMM en hier het antwoord. Dus nog 3 headliners te gaan.

Hoi Patrick,

FIR is geen headliner.

De overige groepen en headliners worden later nog bekend gemaakt.

Metalen groeten,

GMM-Team

Bekijk bijlage 11932

Grappig, ook even gevraagd. Krijg toch een ander antwoord.

Hoi Britt,

Falling in Reverse is inderdaad headliner.

Ronnie blieft geen andere positie.

Metalen groeten,

GMM-Team

1733835541517.png

/s

Ter info. Wat ik hierboven schreef is niet gefabriceerd. Als je het nieuws dat de 27ste gelanceerd was ook goed leest, lees je dat er ook in. Wel verrassend dat ik op 2 minuten na mijn vraag respons had en we er nu al weken over discussieren

Stuur dan ff een screenshotje van de mail ;)

• Leuk
Waarderingen: jasper79
Zullen we het 100x vragen? En dan middelen we alle antwoorden even uit.

Misschien meteen vragen of MUSE een geschikte headliner is, en of SOAD ook komt ;) ........

Ik heb net een tweede gestuurd met hetvolgende:

Bedankt voor het heel snelle antwoord.

Best grappig, zet ik het in het Graspop Forum, gelooft niemand me nog. Het is ook duidelijk in jullie nieuws van 27 november ...

Maar niemand lijkt het te geloven.

Users who are viewing this thread