Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.542
blijft 1 van de grootste vraagtekens voor mij, zal fever 333 nog steeds dezelfde energie meebrengen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
blijft 1 van de grootste vraagtekens voor mij, zal fever 333 nog steeds dezelfde energie meebrengen
Dat zal op zich wel toch? Het oogt iig nog steeds fris en ze lijken er zin in te hebben. Ik zal ze vooral van een afstandje meepakken denk ik omdat het 1 van de weinige (broodnodige) rustmomenten is die ik in mijn schema heb die vrijdag. Ze zitten precies tussen Landmvrks en Heidevolk in die beiden op mijn must see staan :).
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
Omdat iedereen al zijn lijstjes heeft laten zien zal ik ook maar een inkijkje geven in wat ik iig ga zien. ( of hoop te gaan zien)
Do:
1914 ( een mens mag hopen toch?🤘)
Orbit Culture ( clasht keihard met WVH dus de keuze is lastig)
Marduk
Septic Flesh
Arch Enemy
Alter Bridge
Ghost alleen de start en dan door naar My Dying Bride🤘
Cradle of Filth ( jammer van de clash met As I lay Dying)

Vrij:
Saltatio Mortis ( waarom die niet in de zon op de MS staan is mij een raadsel)
Landmvrks
Heidevolk
Finntroll
The Amity Affliction ( damn wat is die nieuwe plaat weer lekker)
Municipal Waste
Ice Nine Kills
Delain
Watain ( weer zo’n verschrikkelijke clash :( )
Gojira ( iig het grootste gedeelte want dan sta ik nog bij Watain)
Machine Head ( volgende clash met Meshuggah, hier ben ik nog niet 100% over uit want Meshuggah stond op mijn must see voor MH bekend werd gemaakt)

Za:
Vended
Noctem
Schizophrenia ( eerste half uur oid)
I Prevail
Draconian
In Flames ( ik vind hun laatste plaat echt het beste wat ze in de afgelopen 15/20 jaar hebben uitgebracht🤘)
Dark Angel
Exodus ( nu dus niet meer , dus geef Sodom!!!🤪🤘)
Panterra ( en als het tegenvalt Korpiklaani want die vallen nooit tegen🤘😁)
Parkway Drive ( met bloedend hart niet naar de clashende Testament show😔)
Slipknot ( ws ruim voor het einde de tent in , ik heb ze nu een keer of 10 gezien denk ik en ik weet nu al dat ik mijn slaap nodig ga hebben😂)

Zo:

Polaris
Insomnium
Lorna Shore ( welke dwaas laat die nu clashen met Chelsea Grin…..)
Helmut Lotti goes Metal ( dat wordt episch denk ik😁🤘)
The Halo effect
Hollywood Vampires
Eluveitie
Motley Crue
Kreator
Def Leppard ( we zijn er dan toch 😂)

Tussen door uiteraard wat forum meetings mee proberen te pakken. Gezien de huidige medische situatie zit drinken er niet meer in maar gelukkig vermaak ik me ook uitstekend zonder alcohol met gewoon een colaatje of water🤘.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.542
Dat zal op zich wel toch? Het oogt iig nog steeds fris en ze lijken er zin in te hebben. Ik zal ze vooral van een afstandje meepakken denk ik omdat het 1 van de weinige (broodnodige) rustmomenten is die ik in mijn schema heb die vrijdag. Ze zitten precies tussen Landmvrks en Heidevolk in die beiden op mijn must see staan :).
als ik die instagram video zie is het voor mij te veel "gemaakt" de ruwe kanten van Aric en Stephen zijn er precies af en dat is niet meteen wat ik bedoelde met de energie van fever 333. maar goed, ik hoop dat het tegendeel mij bewezen wordt.
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
als ik die instagram video zie is het voor mij te veel "gemaakt" de ruwe kanten van Aric en Stephen zijn er precies af en dat is niet meteen wat ik bedoelde met de energie van fever 333. maar goed, ik hoop dat het tegendeel mij bewezen wordt.
Hmmm ja ok daar heb je wel een puntje😁
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
156
196
ik ben ook wel benieuwd naar Fever 333. Ga er alvast heen. Vorige keer op gras gemist jammer genoeg. Dus ik kan niet vergelijken met de oude band leden.

oké mijn planning denk ik

saltatio mortis
landmvrks
fever 333
asking alexandria
Finntroll
BEHEMOTH
amon amarth
disturbed tenzij ze de distillers vervangen met iets leukers :D
watain of ik kies toch om naar VV uit de tijd dat ik echt wel fan was van HIM
dan zitten we nog een o zo leuke clash machine head of meshuggah

ah weet je wat zaligste is als je dan plots voor bij iets loopt terwijl je naar een geplande optreden gaat. De muziek en sfeer trekt je naar binnen trekt en plots ontdek je een nieuwe band!
 
  • Leuk
Waarderingen: jasper79 en MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.542
zal maar mee doen met de trend:

voorlopig spoorboekje:
vet = zeker gaan , normaal lettertype kan altijd een mauw aangepast worden of op een afstandje

donderdag:
orbit culture > spiritbox > tom morello > the raven age > papa roach > motionless in white > ghost > as i lay dying > guns n roses


vrijdag:

blind channel > landmvrks > fever 333 >palaye royale > ice nine kills > clutch > disturbed > gojira > machine head


zaterdag:
skindred > i prevail > the ghost inside > sleep token > architects > rancid >pantera > parkway drive > slipknot


zondag:

paledusk > polaris > stand atlantic >bloodywood >lorna shore > three days grace >anti flag > enter shikari > motley crue/billy talent
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Nu Graspop met rasse schreden nadert, kom ik hier weer meelezen...
Nu zie ik hier meldingen over afzeggingen die nog niet officieel zijn, maar kan iemand ze even samenvatten? (1000+ pagina's zijn toch iets te veel om helemaal door te nemen ;))

Exodus wist ik al...
Alvast bedankt
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nu Graspop met rasse schreden nadert, kom ik hier weer meelezen...
Nu zie ik hier meldingen over afzeggingen die nog niet officieel zijn, maar kan iemand ze even samenvatten? (1000+ pagina's zijn toch iets te veel om helemaal door te nemen ;))

Exodus wist ik al...
Alvast bedankt
Exodus, Coheed & Cambria, en The Distillers hebben allen zelf al laten weten hun hele tour te cancellen. 1914 heeft nog niks laten weten, maar moest eerder dit jaar ook hun tour cancellen vanwege de situatie in thuisland Oekraïne, dus de kans dat die nog gaan komen is klein, maar het zou nog kunnen.

Dat is het tot nu toe. Nog geen enkele communicatie van Graspop uit over deze cancels of mogelijke vervangers...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
Ja I know, dat ik ook de reden dat ik er geen fluit van snap. Dat zou net zoiets zijn als In Flames en The Halo effect tegelijk programmeren.
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
En ook maar even mijn lijstje van bands die ik wil zien doorgeven:
Donderdag: 1914, Beast in Black, Orbit Culture, Spiritbox, Stray from the path, Epica, Unearth, Septicflesh, Agnostic Front, Alter Bridge, Ghost, Cradle of Filth, (einde van) Carpenter Brut, (einde van) Guns 'n Roses
Vrijdag: Black Mirrors, Loathe, Thudermother, Propain, Heidevolk, Finntroll, Hatebreed, Municipal Waste, Amon Amarth, (begin van) Watain, Gojira, Machine Head (rip Meshuggah)
Zaterdag: Oceans, Nothing More, Schizophrenia, Antimatter, Cyclone of The ghost Inside, Draconian, Legion of the damned, Sleep Token, Dark Angel, Soen, Rancid, Pantera, Fields of the Fephilim, Slipknot
Zondag: Eclipse, Hippotraktor, Polaris, Elegant Weapons, Insomnium, Bloodywood, Deathstars, Lorna Shore, Hellmut Lotti, Katatonia, Anti Flag, (einde van) Halo effect, Coheed and Cambria, Motley Crue, Billy Talent, Kreator, Def Leppard

Er zijn veel overlappingen, het zal van het moment afhangen...
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
Exodus, Coheed & Cambria, en The Distillers hebben allen zelf al laten weten hun hele tour te cancellen. 1914 heeft nog niks laten weten, maar moest eerder dit jaar ook hun tour cancellen vanwege de situatie in thuisland Oekraïne, dus de kans dat die nog gaan komen is klein, maar het zou nog kunnen.

Dat is het tot nu toe. Nog geen enkele communicatie van Graspop uit over deze cancels of mogelijke vervangers...
Ik blijf stiekem hopen tegen beter weten in😂. Ik heb ze voor het eerst gezien ergens eind 2019 geloof ik op een indoor festival in ik meen Doornroosje. Daar direct fan geworden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik blijf stiekem hopen tegen beter weten in😂. Ik heb ze voor het eerst gezien ergens eind 2019 geloof ik op een indoor festival in ik meen Doornroosje. Daar direct fan geworden.
Ja ik blijf ook hoop houden hoor, voorlopig nog steeds geen nieuws = goed nieuws. Zou ze heel graag eens zien, zou voor mij de eerste keer zijn. Leren kennen door de Graspop aankondiging (of misschien door enthousiasme voor hen hier op het forum voorafgaand aan de aankondiging, dat weet ik niet meer precies). Maar voorlopig ga ik er vanuit dat ze meegenomen worden in het onvermijdelijke bericht van alle afzeggingen binnenkort, dan kan het alleen maar meevallen als ze er wel staan.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
zal maar mee doen met de trend:

voorlopig spoorboekje:
vet = zeker gaan , normaal lettertype kan altijd een mauw aangepast worden of op een afstandje

donderdag:
orbit culture > spiritbox > tom morello > the raven age > papa roach > motionless in white > ghost > as i lay dying > guns n roses


vrijdag:

blind channel > landmvrks > fever 333 >palaye royale > ice nine kills > clutch > disturbed > gojira > machine head


zaterdag:
skindred > i prevail > the ghost inside > sleep token > architects > rancid >pantera > parkway drive > slipknot


zondag:

paledusk > polaris > stand atlantic >bloodywood >lorna shore > three days grace >anti flag > enter shikari > motley crue/billy talent
Wow jij skipt Arch Enemy volledig? Zou denken dat dat wel in jouw straatje ligt. heb je ze al eens live gezien?
the amity affliction ook een opvallende afwezige (nieuwe album dat vorige week is uitgekomen vind ik echt geweldig) en Any Given Day
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.410
4.542
Wow jij skipt Arch Enemy volledig? Zou denken dat dat wel in jouw straatje ligt. heb je ze al eens live gezien?
the amity affliction ook een opvallende aanwezige (nieuwe album dat vorige week is uitgekomen vind ik echt geweldig) en Any Given Day
misschien tijdens het eten ofzo, heb ze al genoeg gezien in mijn leven dat ik er niet persee telkens opnieuw naartoe moet. amity affliction is een lastige band om in te komen voor mij omdat het zo'n assholes zijn in het persoonlijk leven dat ik moeite heb om dat los te koppelen van de muziek.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
misschien tijdens het eten ofzo, heb ze al genoeg gezien in mijn leven dat ik er niet persee telkens opnieuw naartoe moet. amity affliction is een lastige band om in te komen voor mij omdat het zo'n assholes zijn in het persoonlijk leven dat ik moeite heb om dat los te koppelen van de muziek.
ah dat laatste heb ik niets van meegekregen. Heb gelukkig niet zo'n moeite met die dingen los koppelen, want anders zou ik waarschijnkijk niet naar As I lay Dying kunnen gaan.
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Exodus, Coheed & Cambria, en The Distillers hebben allen zelf al laten weten hun hele tour te cancellen. 1914 heeft nog niks laten weten, maar moest eerder dit jaar ook hun tour cancellen vanwege de situatie in thuisland Oekraïne, dus de kans dat die nog gaan komen is klein, maar het zou nog kunnen.

Dat is het tot nu toe. Nog geen enkele communicatie van Graspop uit over deze cancels of mogelijke vervangers...
Bedankt, Exodus al paar keer gezien ondertussen, dus dat is niet zo erg. Rancid lijkt me zeer leuk om langs de Pantera zijde van de wei te kijken ;)
Coheed zou ik wel gaan zien, maar ik zag op de setlist van hun huidige tour dat Welcome Home er niet op staat :eek:, dus ik vind dat niet zo erg.
Distillers zou ik sowieso niet gaan en 1914 zou ik heel erg vinden. Ik heb vrij geregeld op het werk om op tijd te zijn voor hen...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: RubenJS

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Even een paar vragen voor de mensen die voorgaande jaren een huisje hadden op metal park.

bij de omschrijving staat dat er in de 'Exclusive' bungalows een Senseo apperaat staat, en in de 'Select' bungalows een koffiezetapperaat. Wij hebben een select huisje maar om wat voor soort apperaat gaat het dan? geen senseo neem ik aan maar wat dan wel?
en een andere vraag, krijgen we nog een mail met meer informatie de komende weken?
en is er verder nog iets dat ontbrak in het huisje en jullie aan raden om mee te nemen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken