Dat zal op zich wel toch? Het oogt iig nog steeds fris en ze lijken er zin in te hebben. Ik zal ze vooral van een afstandje meepakken denk ik omdat het 1 van de weinige (broodnodige) rustmomenten is die ik in mijn schema heb die vrijdag. Ze zitten precies tussen Landmvrks en Heidevolk in die beiden op mijn must see staan .blijft 1 van de grootste vraagtekens voor mij, zal fever 333 nog steeds dezelfde energie meebrengen
als ik die instagram video zie is het voor mij te veel "gemaakt" de ruwe kanten van Aric en Stephen zijn er precies af en dat is niet meteen wat ik bedoelde met de energie van fever 333. maar goed, ik hoop dat het tegendeel mij bewezen wordt.Dat zal op zich wel toch? Het oogt iig nog steeds fris en ze lijken er zin in te hebben. Ik zal ze vooral van een afstandje meepakken denk ik omdat het 1 van de weinige (broodnodige) rustmomenten is die ik in mijn schema heb die vrijdag. Ze zitten precies tussen Landmvrks en Heidevolk in die beiden op mijn must see staan .
Hmmm ja ok daar heb je wel een puntjeals ik die instagram video zie is het voor mij te veel "gemaakt" de ruwe kanten van Aric en Stephen zijn er precies af en dat is niet meteen wat ik bedoelde met de energie van fever 333. maar goed, ik hoop dat het tegendeel mij bewezen wordt.
Lorna Shore ( welke dwaas laat die nu clashen met Chelsea Grin…..)
en laat meteen ook een heel leuke mogelijke collab liggen sinds dat de zanger van chelsea grin de originele zanger van lorna shore is
Exodus, Coheed & Cambria, en The Distillers hebben allen zelf al laten weten hun hele tour te cancellen. 1914 heeft nog niks laten weten, maar moest eerder dit jaar ook hun tour cancellen vanwege de situatie in thuisland Oekraïne, dus de kans dat die nog gaan komen is klein, maar het zou nog kunnen.Nu Graspop met rasse schreden nadert, kom ik hier weer meelezen...
Nu zie ik hier meldingen over afzeggingen die nog niet officieel zijn, maar kan iemand ze even samenvatten? (1000+ pagina's zijn toch iets te veel om helemaal door te nemen )
Exodus wist ik al...
Alvast bedankt
Ik blijf stiekem hopen tegen beter weten in. Ik heb ze voor het eerst gezien ergens eind 2019 geloof ik op een indoor festival in ik meen Doornroosje. Daar direct fan geworden.Exodus, Coheed & Cambria, en The Distillers hebben allen zelf al laten weten hun hele tour te cancellen. 1914 heeft nog niks laten weten, maar moest eerder dit jaar ook hun tour cancellen vanwege de situatie in thuisland Oekraïne, dus de kans dat die nog gaan komen is klein, maar het zou nog kunnen.
Dat is het tot nu toe. Nog geen enkele communicatie van Graspop uit over deze cancels of mogelijke vervangers...
Lagen jullie 's nachts ook lepeltje-lepeltje dan?Met een lepel kun je eigenlijk alles wel. Brood smeren, vlees snijden, prakken en natuurlijk eten. Vroeger bij Defensie tijdens oefeningen deden wij ook alles met de lepel
Ja ik blijf ook hoop houden hoor, voorlopig nog steeds geen nieuws = goed nieuws. Zou ze heel graag eens zien, zou voor mij de eerste keer zijn. Leren kennen door de Graspop aankondiging (of misschien door enthousiasme voor hen hier op het forum voorafgaand aan de aankondiging, dat weet ik niet meer precies). Maar voorlopig ga ik er vanuit dat ze meegenomen worden in het onvermijdelijke bericht van alle afzeggingen binnenkort, dan kan het alleen maar meevallen als ze er wel staan.Ik blijf stiekem hopen tegen beter weten in. Ik heb ze voor het eerst gezien ergens eind 2019 geloof ik op een indoor festival in ik meen Doornroosje. Daar direct fan geworden.
Wow jij skipt Arch Enemy volledig? Zou denken dat dat wel in jouw straatje ligt. heb je ze al eens live gezien?zal maar mee doen met de trend:
voorlopig spoorboekje:
vet = zeker gaan , normaal lettertype kan altijd een mauw aangepast worden of op een afstandje
donderdag:
orbit culture > spiritbox > tom morello > the raven age > papa roach > motionless in white > ghost > as i lay dying > guns n roses
vrijdag:
blind channel > landmvrks > fever 333 >palaye royale > ice nine kills > clutch > disturbed > gojira > machine head
zaterdag:
skindred > i prevail > the ghost inside > sleep token > architects > rancid >pantera > parkway drive > slipknot
zondag:
paledusk > polaris > stand atlantic >bloodywood >lorna shore > three days grace >anti flag > enter shikari > motley crue/billy talent
misschien tijdens het eten ofzo, heb ze al genoeg gezien in mijn leven dat ik er niet persee telkens opnieuw naartoe moet. amity affliction is een lastige band om in te komen voor mij omdat het zo'n assholes zijn in het persoonlijk leven dat ik moeite heb om dat los te koppelen van de muziek.Wow jij skipt Arch Enemy volledig? Zou denken dat dat wel in jouw straatje ligt. heb je ze al eens live gezien?
the amity affliction ook een opvallende aanwezige (nieuwe album dat vorige week is uitgekomen vind ik echt geweldig) en Any Given Day
ah dat laatste heb ik niets van meegekregen. Heb gelukkig niet zo'n moeite met die dingen los koppelen, want anders zou ik waarschijnkijk niet naar As I lay Dying kunnen gaan.misschien tijdens het eten ofzo, heb ze al genoeg gezien in mijn leven dat ik er niet persee telkens opnieuw naartoe moet. amity affliction is een lastige band om in te komen voor mij omdat het zo'n assholes zijn in het persoonlijk leven dat ik moeite heb om dat los te koppelen van de muziek.
Bedankt, Exodus al paar keer gezien ondertussen, dus dat is niet zo erg. Rancid lijkt me zeer leuk om langs de Pantera zijde van de wei te kijkenExodus, Coheed & Cambria, en The Distillers hebben allen zelf al laten weten hun hele tour te cancellen. 1914 heeft nog niks laten weten, maar moest eerder dit jaar ook hun tour cancellen vanwege de situatie in thuisland Oekraïne, dus de kans dat die nog gaan komen is klein, maar het zou nog kunnen.
Dat is het tot nu toe. Nog geen enkele communicatie van Graspop uit over deze cancels of mogelijke vervangers...