Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Als je geen reacties wilt, waarom post je het dan?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
:unsure: pinkpop komt met een cup to cup systeem. een soort statiegeld muntje die je weer krijgt bij het terugbrengen van de beker.
bij graspop hebben ze nog (gelukkig) de ducks of trash.
opzich is dat bij Graspop ook he. Enkel kon je dan in de plaats gmm badges, beker, sleutelhangers, ... kiezen.

1684872300259.png
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Lijkt me lekker makkelijk, even de knuppel in het hoenderhok gooien en dan zeggen 'ik ga er verder niet op reageren'.
Je kan je mening hebben over deze uitspraken dat is je goed recht.
Maar ofwel hou je je menig voor jezelf als je geen discussie wilt aangaan, of je geeft je mening en kunt hierover een volwassen discussie voeren. Ik heb hier al enkele onderwerpen zien doorkomen (gevoelig en niet gevoelig) en die discussies gingen altijd gepaard met een mooie volwassenheid.
Zeer jammere post dit!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.867
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Uiteindelijk is verslaving een ziekte, geldt ook voor depressie en kanker. De overeenkomst is dat je ook aan alledrie kan overlijden. Begrijp dus je aversie niet helemaal. En inderdaad, als je niet wilt reageren op reacties laat dan zo'n post achterwege en blijf dan gewoon bij Disturbed weg. Opgelost.

Edit: Bekijk voor de volledigheid alle reacties onder de YouTube video eens. Toch behoorlijk wat mensen die het roerend met David Draiman eens zijn en hem bedanken en steunen.
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Het domste aan deze hele reactie is dat kanker en depressie vaak hand in hand gaan. Heb al zo veel verhalen gehoord van mensen die kanker gehad hebben, dat na het hele fysieke proces, het nog het lastigste was om mentaal weer uit dat dal te kruipen. En één van de zwaarste dingen aan het omgaan met een mentale aandoening, is de eeuwige twijfel of je je niet aanstelt, of mensen je diagnose wel zullen respecteren. Precies door reacties als deze. Dat het niet fysiek zichtbaar of meetbaar is, maakt het niet minder echt, of minder zwaar om mee om te gaan. Dat is precies het punt wat hij wil maken, en jouw reactie toont dubbel en dwars aan waarom dat nodig is.

En ik heb er geen geheim van gemaakt, dat ik bepaald geen Disturbed fan ben. Maar alle steun voor David Draiman hierin. En ik hoop dat jij je wat beter zult informeren over de onderwerpen waar hij over spreekt, voor je weer zulke kortzichtige reacties geeft.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Het domste aan deze hele reactie is dat kanker en depressie vaak hand in hand gaan. Heb al zo veel verhalen gehoord van mensen die kanker gehad hebben, dat na het hele fysieke proces, het nog het lastigste was om mentaal weer uit dat dal te kruipen. En één van de zwaarste dingen aan het omgaan met een mentale aandoening, is de eeuwige twijfel of je je niet aanstelt, of mensen je diagnose wel zullen respecteren. Precies door reacties als deze. Dat het niet fysiek zichtbaar of meetbaar is, maakt het niet minder echt, of minder zwaar om mee om te gaan. Dat is precies het punt wat hij wil maken, en jouw reactie toont dubbel en dwars aan waarom dat nodig is.

En ik heb er geen geheim van gemaakt, dat ik bepaald geen Disturbed fan ben. Maar alle steun voor David Draiman hierin. En ik hoop dat jij je wat beter zult informeren over de onderwerpen waar hij over spreekt, voor je weer zulke kortzichtige reacties geeft.
Typisch gelul van de generatie "vroeger hadden we dit allemaal niet..."
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Ik was eigenlijk gestopt met het geven van dislikes, maar voor deze reactie maak ik graag een uitzondering. Wat mij betreft wordt deze opmerking verwijderd door de moderators.

Een depressie is zo ongeveer de meest onderschatte ziekte van de huidige samenleving. Ik hoop van harte dat je er nooit mee te maken krijgt bij jezelf of in je omgeving, want het is echt verschrikkelijk.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.435
Eens gekeken wat de afvallers betekenen voor mijn spoorboekje:
donderdag: wellicht 1914, heb ik met Molybaron al een zeer mooi alternatief. Toch is 1914 op dit moment een van de kleine bands waar ik het meest naar uitkijk. De muziek en het thema waarover ze zingen gaat perfect samen en ik vermoed dat het een intens optreden zou zijn.

vrijdag: The Distillers, ging ik niet gaan kijken. Leuke vervanger zou ik daarbij gaan staan, want Clutch zou ik nu gaan kijken ter opvulling en ontwijking van Disturbed. Ice Nine Kills doorschuiven zou ook leuk zijn, gevaar bij doorschuiven is dat the amity affliction dan een clash zou opleveren.

zaterdag: exodus zou ik niet gaan kijken en voor de rest zou ik deze dag enkel naar Noctem gaan in de Marquee. moet al hele toffe vervanger zijn om Rancid niet te gaan bekijken

zondag: Coheed & Cambria: hopelijk niet te veel schuiven met de namen eronder, grootste probleem zou zijn dat het een fijne vervanger is en ik daardoor niet meer naar Hollywood Vampires kan gaan om mijn vriendin te pesten dat ik Johnny Depp heb gezien (muzikaal boeien ze me minder)
 

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
93
269
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Ik vind het wel een sterke speech van Dave Dramain eigenlijk. Kort, nergens pathetisch, maar wel raak en vooral verbindend.
Het blijft een goede zaak als artiesten op het podium aandacht blijven geven aan belangrijke thema's, of dat nu oorlog is, het klimaat, mentale gezondheid etcetera.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
zondag: Coheed & Cambria: hopelijk niet te veel schuiven met de namen eronder, grootste probleem zou zijn dat het een fijne vervanger is en ik daardoor niet meer naar Hollywood Vampires kan gaan om mijn vriendin te pesten dat ik Johnny Depp heb gezien (muzikaal boeien ze me minder)
grappig, ik zit te denken om naar Hollywood Vampires te gaan om precies dezelfde reden:ROFLMAO:
wellicht ga ik tussen halo effect en eluveitie even spieken bij de mainstage
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Nou ben ik toch wel definitief klaar met Disturbed. Ik snap heus dat het erg is als je depressief bent, maar om dat en ook verslaafd zijn op een lijn te stellen met kanker, dan ben je voor mij een grote idioot. En ja, deze post zal wel een hoop reacties veroorzaken, maar bij deze: ik ga er verder niet op reageren.

Je wil geen reacties maar waarom post je het dan? Een depressie kan net zo dodelijk zijn als kanker of een andere levensbedreigende ziekte. Het is een echte en een verschrikkelijke ziekte alleen omdat je er uiterlijk niets aan ziet wordt er vaak maar lacherig of denigrerend over gedaan. Dus ben toch benieuwd wat je met deze post wilde bereiken?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Alex Skolnick tourt niet mee met Testament vanwege familieomstandigheden (moeder in het ziekenhuis). Phil Demmel vervangt hem.

Nog onduidelijk wanneer hij weer aansluit, dus misschien op tijd terug voor Graspop?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni

Gebruikers die dit onderwerp bekijken