UK Glastonbury 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.025
3.706
Ah, de Monkeys mirrorball is er ook klaar voor zo te zien. Benieuwd of ze When The Sun Goes Down nog boven halen vanavond.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Briljante ervaring tot nu toe, wat een festival. Al zo veel dingen gezien dat het vreemd voelt dat het festival eigenlijk pas net is gestart.
Muzikaal nog niet superveel gezien. Skindred gisterenavond was legendarisch kut, echt geamuseerd. Ben Howard zonet was mooi en uiteraard lekker eigenzinnig.
Zalig we hebben exact hetzelfde tot dusver gedaan! S avonds in een random bar geëindigd en beginnen dansen, dit festival is geweldig tot dusver!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Thisso en Timmetje

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Streampje aangezet in afwachting van die Foo Fighters set. Even vergeten dat er een uur tijdverschil is. Nu één of andere griet Suspicious Minds zien verkrachten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Streampje aangezet in afwachting van die Foo Fighters set. Even vergeten dat er een uur tijdverschil is. Nu één of andere griet Suspicious Minds zien verkrachten.
Via VPN?

Lukt het jou om die op te nemen?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Via VPN?

Lukt het jou om die op te nemen?
Ja via een VPN gratis accountje aangemaakt op de website van BBC, aangeklikt dat ik een tv-abonnement heb en had gelijk beeld. Nu een herhaling van Maisie Peters bezig.

Opnemen zou ik niet weten hoe ik dat moet doen. Ik zie die optie nergens..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Ja via een VPN gratis accountje aangemaakt op de website van BBC, aangeklikt dat ik een tv-abonnement heb en had gelijk beeld. Nu een herhaling van Maisie Peters bezig.

Opnemen zou ik niet weten hoe ik dat moet doen. Ik zie die optie nergens..
Thanks!

Ga dan toch ook maar ff kijken of ik met VPN kan puzzelen. Tips via pm welkom :)!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Hoe waren de Foos @Jamel ?

Tv show is begonnen. Geniet allen!

Hopelijk zijn we er volgend jaar (weer) live bij!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Ik kan het iedereen aanraden, maar na 4 edities vond ik het wel goed geweest. In Europa (waar ik de VK zonder Tories bij reken) is er simpelweg geen beter en completer festival. Voor mij uiteindelijk wel echt te massaal en vooral kolossaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ja via een VPN gratis accountje aangemaakt op de website van BBC, aangeklikt dat ik een tv-abonnement heb en had gelijk beeld. Nu een herhaling van Maisie Peters bezig.

Opnemen zou ik niet weten hoe ik dat moet doen. Ik zie die optie nergens..
Pff wat zou ik die graag willen zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Die tvshow is wel wat saai, niet? Teveel geouwehoer, te weinig muziek.

Maandag maar even kijken of er wat livesets van Iplayer online te vinden zijn.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
afgelopen Pinkpop weekend de Glastonbury herhaling van vorig jaar even opgenomen. Heb deze zojuist teruggekeken. Wat een geweldig festival, wat een sfeer en wat een belachelijke goede namen overal! Van Burna Boy tot Robert Plant tot Arlo Parks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Jamel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
afgelopen Pinkpop weekend de Glastonbury herhaling van vorig jaar even opgenomen. Heb deze zojuist teruggekeken. Wat een geweldig festival, wat een sfeer en wat een belachelijke goede namen overal! Van Burna Boy tot Robert Plant tot Arlo Parks.
Oktober/november gaan we ervoor zitten. ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken