UK Glastonbury 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Gerucht gaat dat Pulp zaterdag om 18:00 op de Woodsies staan overigens, dus die zijn (waarschijnlijk) wel gewoon geboekt. Alleen niet als the Churnups op de Pyramid.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Naar verluid is de TBA morgen op de Woodsies Hozier trouwens, dus genoeg geheims nog dit weekend!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Gewoontjes? Een Foo Fighters set van 18.15u tot 19.20u is absoluut speciaal en totaal anders dan een Grohl gastoptreden bij een andere act imo.

Wellicht speelt Pulp er dan volgend jaar. :)
Ligt aan mij hoor, zoals je weet geen FF fan. Ben Grohl en co zelf lichtjes kotsbeu geraakt. Overroepen band.

Maar het veld zal waarschijnlijk meer dan overvol staan dus zie ben ik he.
 
  • Leuk
Waarderingen: mj222

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ligt aan mij hoor, zoals je weet geen FF fan. Ben Grohl en co zelf lichtjes kotsbeu geraakt. Overroepen band.

Maar het veld zal waarschijnlijk meer dan overvol staan dus zie ben ik he.
Ik heb hetzelfde gehad de afgelopen jaren. Vond 2,5 uur Foo Fighters op zich wel genoeg, daarnaa geen behoefte meer gehad ze te zien. Maar zo kort na het overlijden van Taylor Hawkins + een daytime slot op Glastonbury is natuurlijk wel extra speciaal. Heb daardoor ook enigzins wel zin om ze weer een keer te zien. Wat het helemaal mooi maakt is dat ze op Glasto maar een uurtje spelen, dan kunnen ze echt alleen maar hitjes knallen achter elkaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Ze staan volgens mij ook exact op hetzelfde slot als hun debuutslot op Glasto 25 jaar terug (las ik ergens) dus dat is ook wel erg gaaf.

Zo'n gigaband, om 6uur, dat kan ook vrijwel alleen daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Alles UK tijd;


Friday, June 23:

7.30pm BBC Two, highlights from performances by Texas, Gabriels, Royal Blood, Warpaint, Sparks and Young Fathers

7.30pm BBC Three, performances from Carly Rae Jepsen, Maisie Peters, Fred again..., Digga D, Shygirl, Wizkid and Stefflon Don

10.30pm BBC One, headline Pyramid Stage performance from Arctic Monkeys (until midnight)

From midnight on BBC Two, further highlights, including Kelis, Fever Ray and Hot Chip


Saturday, June 24:

5pm BBC Two, Raye, Jacob Collier, Max Richter and Rick Astley

7pm BBC Three, highlights from Tom Grennan and Aitch

8pm BBC Four, coverage including Jacob Collier

9pm BBC One, performances from Lizzo and Lewis Capaldi

9pm BBC Two, featured acts expected to include Raye and Jacob Collier

9pm BBC Four, Manic Street Preachers and Leftfield

10pm BBC Two, Guns N' Roses headline the Pyramid Stage, plus highlights from Christine and the Queens and Fatboy Slim

11pm BBC Four, Fatboy Slim


Sunday, June 25:

5pm BBC One, performances from Blondie and Rick Astley

6pm BBC Two, highlights including Yusuf/Cat Stevens in the Legends slot and Becky Hill

7pm BBC Four, highlights from The Chicks and Dermot Kennedy

8pm BBC Four, Barrington Levy and Candi Station

9pm BBC One: Elton John's last ever UK show as he closes the Pyramid Stage - [www.BBC.co.uk]

10pm BBC Four, The War on Drugs and Queens of the Stone Age
 
  • Geweldig
Waarderingen: elo en Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Friday, June 23:

7.30pm BBC Three, Fred again..

From midnight on BBC Two, Fever Ray and Hot Chip


Saturday, June 24:

9pm BBC Four, Leftfield


Sunday, June 25:

5pm BBC One, performances from Blondie and Rick Astley

9pm BBC One: Elton John's last ever UK show as he closes the Pyramid Stage - [www.BBC.co.uk]

10pm BBC Four, The War on Drugs and Queens of the Stone Age


Prima te doen dit weekend. Alleen zondag wat meer te bekijken, maar dan wordt het toch hangen in de airco.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
De digibeet in mij krijgt die Iplayer nergens aan de praat. Geen idee hoe ik dit kan meevolgen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
1687525894946.png

Ik zag 't in eerste instantie niet, maar die geel/witte balk zegt het. Als het lukt om een vpn op te zetten kan je wel gemakkelijk een BBC account aanmelden en dan heb je beeld
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Bekijk bijlage 5688

Ik zag 't in eerste instantie niet, maar die geel/witte balk zegt het. Als het lukt om een vpn op te zetten kan je wel gemakkelijk een BBC account aanmelden en dan heb je beeld
Ja, maar geen idee hoe zo'n vpn werkt dan. Ben heel slecht met dat soort dingen altijd. Daarnaast kan ik op mijn werklaptop geen te gekke dingen downloaden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ja, maar geen idee hoe zo'n vpn werkt dan. Ben heel slecht met dat soort dingen altijd. Daarnaast kan ik op mijn werklaptop geen te gekke dingen downloaden.
Ik zou ook niet echt een gratis VPN aanraden eerlijk gezegd, dan is je data uiteindelijk het product. Ik heb zelf al een VPN abbo, dus hoef alleen het land even aan te passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Geruchtjes over Pulp blijven het terrein rondgaan...
Churnups is alleszins 100% Foo Fighters, of toch zeker Dave & Friends
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Geruchtjes over Pulp blijven het terrein rondgaan...
Churnups is alleszins 100% Foo Fighters, of toch zeker Dave & Friends
Dan is er wellicht toch een TBA die niet op het schema staat? Pulp lijkt me voor Woodsies (dat was John Peel toch?) veels te groot haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken