UK Glastonbury 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Hoe waren de Foos @Jamel ?
Heel, heel goed. Gewoon een uurtje keihard rammen. Deed me denken aan die RaR show, waarin het ook al zowat de hele show aan één stuk door knallen was, zonder pauzes. Vond het alleen irritant dat Grohl wel drie keer noemde dat ze maar een uur kregen. Hij bedoelde het grappend, maar denk dat hij zich niet helemaal realiseerde dat langer dan een uur op een festival een enorm voorrecht is en dat 95% van de acts het met een uur of minder moeten doen.

Maar als deze show en die van RaR een voorbode is voor wat ze volgend jaar gaan doen, hebben de Werchter- en Pinkpopgangers alvast echt een megavette headliner. Die knallen echt banger na banger in sneltreinvaart en met het nodige geweld het hele veld over. Heerlijk man, wat een band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Zo deze live versie van My Hero

skin goosebumps GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Geruchten voor gastoptredens bij Elton die de rondte doen zijn namen als Eminem, Taron Egerton, Billy Joel, Harry Styles, Gabriels en de Spice Girls.

Elton heeft een totaal andere setlist in elkaar gedraaid en beloofd liedjes te spelen die hij al tijden niet gespeeld heeft.

Ik vond het vorig jaar bij McCartney al vrij legendarisch, maar dit belooft er flink overheen te gaan. Ik kijk echt ontzettend uit naar zondagavond.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Jamel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Turner klinkt nog niet helemaal lekker bij stem.

Edit: Vooral het eerste nummer. Klinkt nu al beter. Al is het mij verder wat te langzaam allemaal.
 
Laatst bewerkt:

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Vooral weer diezelfde voorspelbare setlist. Vervang Sculptures door Four Out Of Five, en je zou me kunnen wijsmaken dat ik naar een show uit 2018 aan het kijken ben...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.913
Pff, ik snap enigszins de adoratie, maar vind het zelf echt vreselijk saai. Ook geen fan van Turner zijn performance.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Setlist grotendeels hetzelfde als de show op Lowlands vorig jaar tot nu toe. Heb toen echt uit m'n neus lopen vreten. Dan weet je het wel..
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Vooral weer diezelfde voorspelbare setlist. Vervang Sculptures door Four Out Of Five, en je zou me kunnen wijsmaken dat ik naar een show uit 2018 aan het kijken ben...

Laat me zowat denken aan de kritiek op Oasis in 2000. Elke avond zelfde setlistje afhaspelen.
Nu zou iedereen er wat voor over hebben om het te kunnen zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken