Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het nog steeds een ijzersterke band, maar de vaart is er wel flink uit inderdaad. Die 30 seconden stilte tussen elk nummer, met misschien een enkel woord aan interactie, helpt ook niet echt.
Fred Again.. geskipt voor Young Fathers, geen spijt van. Brok in de keel.
Arctic Monkeys geskipt voor Chems op Arcadia, ook geen spijt van. Keiharde set dit.
Zometeen naar Four Tet, wellicht verschijnt Fredje daar ook nog wel.
Ik vind het nog steeds een ijzersterke band, maar de vaart is er wel flink uit inderdaad. Die 30 seconden stilte tussen elk nummer, met misschien een enkel woord aan interactie, helpt ook niet echt.
Er zijn sowieso veel grote bands die tussen elk nummer een gat laten vallen met continue gitaarwissels. Leuk dat je telkens een gestemde gitaar hebt maar ik vind bands die gewoon meerdere nummers in elkaar over laten lopen ook wel lekker.
Verder wederom een wat tegenvallende set van Arctic Monkeys. Tof om zo'n groot uitzinnig veld te zien maar het complete gebrek aan variatie in de setlist, eigenlijk zelfs al sinds ik ze in 2014 voor het eerst zag, op telkens wat nieuwe nummers na is echt schrijnend.
Ze zouden wat mij betreft gewoon een keer 2x 20 andere nummers mogen spelen. Voor mij is het kwaliteitsverschil tussen de huidige setlist en de rest van hun werk echt niet zo groot.
Gebrek aan variatie in de setlist, maar ze speelden gewoon de Ziggo plat. De vraag is of we zo nog een ander nummer krijgen dan R U Mine. Als dat niet zo is, is het jammer.
Fred Again.. geskipt voor Young Fathers, geen spijt van. Brok in de keel.
Arctic Monkeys geskipt voor Chems op Arcadia, ook geen spijt van. Keiharde set dit.
Zometeen naar Four Tet, wellicht verschijnt Fredje daar ook nog wel.